Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeadapter (Rødt og blått)

Startet av Oreo, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 14:16

« forrige - neste »

Brede

Klippet fra My Tesla:

"Accessory Shipping Address

Some accessories, like your Winter Tire Sets, will be shipped to you separately to the address you choose."

Epleskreller

De sa til meg at de hadde satt ut distribusjonen av vinterhjulene. De kom til å sende ut 50 og 50 hjulsett om gangen. Da jeg sa at jeg fikk bilen for to uker siden fikk jeg inntrykk av at jeg måtte vente lenge. Men han sa da at 19"-hjulene var godkjent som vinterhjul også.. Men, jeg brukte tross alt 23100,- for å få bedre vinterhjul..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Milzit

Dere som har fått vinterdekk, får dere tilbud om hjulskift også?

VigdisA


Sitat fra: Milzit på torsdag 10. oktober 2013, klokken 09:41
Dere som har fått vinterdekk, får dere tilbud om hjulskift også?
Vi fikk vinterdekk utlevert og påsatt dem på et dekkhotell - Vi måtte deretter innom Tesla på Skøyen for å få justert dekksensorene.


Kjører Signature P85+ :) :)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

VigdisA

19 tommer vinterhjul støyer mindre enn 21, men de spinner mye lettere når man gir "gass" på tørr asfalt enn det sommerdekkene gjør.


Kjører Signature P85+ :) :)
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

19quiz76

Et lastebillass Nokian R2 ble lesset inn på Alnabru nettopp
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

el-fanboy

Da var vinterdekk med cyclone-felger utlevert og satt på bilen på "mitt dekkhotell" i Oslo. VELDIG FORNØYD at jeg fikk cyclone-felgene på vinterdekkene. Har dere andre fått det også?
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Også_Øyvind_H

Sitat fra: el-fanboy på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 12:10
Da var vinterdekk med cyclone-felger utlevert og satt på bilen på "mitt dekkhotell" i Oslo. VELDIG FORNØYD at jeg fikk cyclone-felgene på vinterdekkene. Har dere andre fått det også?

Har kun fått verifisert at jeg får Hakka dekk (fra Bergen en gang i midten av november) :) De spesifiserer ikke felg, men i utgangspunktet er standard "standard"....
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Milzit

Jeg fikk telefon nå også, får utlevering  på dekkhotellet på Ensjø i slutten av uken

Eopheim

#69
Sitat fra: Brede på onsdag 09. oktober 2013, klokken 14:05
Klippet fra My Tesla:

"Accessory Shipping Address

Some accessories, like your Winter Tire Sets, will be shipped to you separately to the address you choose."

Hm... betyr ikke dette at vi skal få LEVERT dekkene, m.a.o. SLIPPE å hente ?
Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

Epleskreller

Sitat fra: Eopheim på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 13:22
Sitat fra: Brede på onsdag 09. oktober 2013, klokken 14:05
Klippet fra My Tesla:

"Accessory Shipping Address

Some accessories, like your Winter Tire Sets, will be shipped to you separately to the address you choose."
Hm... betyr ikke dette at vi skal få LEVERT dekkene, m.a.o. SLIPPE å hente ?
De har nevnt mulighet for å få vinterdekkene på felgene mine da de mangler felger... høres kronglete ut, tar det lang tid å bytte dekk på felgene og er det fare for skade på dekkene?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Kagex

var innom tesla alnabru, spurte dem om vinterdekk, ble fortalt at hvis jeg får levert bilen i vintermnd blir de levert med vinterdekk hvis jeg bestiller det. høres som det kanskje har ordnet seg da
P29687

Epleskreller

Sitat fra: Kagex på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 22:36
var innom tesla alnabru, spurte dem om vinterdekk, ble fortalt at hvis jeg får levert bilen i vintermnd blir de levert med vinterdekk hvis jeg bestiller det. høres som det kanskje har ordnet seg da

Jeg vil ikke påstå at det har løst seg, vi er fremdeles mange som biter negler og venter på vinterhjul! Tipper snøen kommer før hjulene.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

MR Tesla

Sitat fra: el-fanboy på tirsdag 15. oktober 2013, klokken 12:10
Da var vinterdekk med cyclone-felger utlevert og satt på bilen på "mitt dekkhotell" i Oslo. VELDIG FORNØYD at jeg fikk cyclone-felgene på vinterdekkene. Har dere andre fått det også?

Jeg fikk også Cyclone 19 med Hakka uten tillegg i prisen- ser at de koster 2500 $ mere en standardfelgen og de ser fine ut, behagelige dekk med betydlig mindre dekkstøy på bakhjulene. Bilen "gynger" litt mere men det er helt ok- er ferdig men den verste lekekjøringen.  Fikk tips om pris på dekkskifte inkl dekkhotel for 1/2 år til 399 dersom man er strømkunde i Hafslund- byttet til Hafslund igår og betalte 399 istedenfor ca 1700 som er standardpris for dekkskifte og egen suite for sommerdekkene over vinteren- tror ikke det er noen bindingstid hos Hafslund...

Gæsjan

Ble ringt opp av Tesla idag etter å ha purret på vinterhjulene mine pr mail igår. Ble da fortalt at de fikk inn en container i uka med 200 dekk/felg. Jeg var ca. nummer 60 i køen og kunne dermed regne med å få vinterdekkene neste uke. (Fikk levert bilen 30. august)
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA