Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeadapter (Rødt og blått)

Startet av Oreo, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 14:16

« forrige - neste »

Krogern

Blir spennende å se hva de klarer å koke sammen, uansvarlig kundebehandling uansett.

Pussig at de ikke klarer å levere de dekkene som de selv predikerte varmt for i sommer, men prøver å få kundene over på Nokian, dekk som først kom på banen etter markant press her på forumet.



petersv

Sitat fra: Krogern på onsdag 02. oktober 2013, klokken 19:04
Fikk en merkelig telefon fra Tesla idag, tolket den som at leveringen på Pirelli dekkene var ukjent og kunne ta tid. Ble nevnt at da får jeg heller la bilen stå på de kaldeste dagene. Han var derimot svært interessert i å få meg over på Nokian dekk som de kunne levere relativt raskt, ble nevnt at de kostet 28.000, men at vi kunne møtes på halvveien.

Hvordan kundebehandling er dette?

Jeg kan godta at noen ting tar tid ( les: adaptere ), men at jeg ikke kan kjøre min bil fordi Tesla ikke klarer å levere vinterdekk i tide er helt uakseptabelt.

Sitter nå på hytta på fjellet hvor temperaturen ute er -1 og spent på hvordan dette skal ende.

Møtes på halvveien, blir vel 14.000, så de må gi deg 1000 tilbake ;) (regner med du begynte forhandlingene på null.)

Oreo

Disse bildene ble tatt i hu og hast før jeg dro på jobb i morges, da hadde de stått på i ca 5min.
(Beklager litt dårlige bilder og møkkete bil).
Sølv Alloygators på for den som legger merke til det  ;)
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

ducktolate


Oreo

Sitat fra: ducktolate på torsdag 03. oktober 2013, klokken 21:27
Har du tonet rutene?
Nei jeg har ikke det ennå, men kommer nok til å gjøre det.
Sikkert skyggen/lite lys som gjør at det ser mørkere ut og kombinasjonen svart interiør.  ;)
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

TesLars

@Oreo: hvem satte på Alloygatorene? Noe man kan fikse selv?
Oslo
Black Model S

TS

rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

BlueS

Snakket med selger hos Tesla for en uke siden og diskuterte vinterdekk. Han hevdet at kjøp av dekkpakke med bilen ble levert uten mva som følge av momsfritaket på elbil. Lovte at de ville sette vintehjulene på bilen før henting.Hadde vært kult å få cyclone på sommerhjulene med 19" og heller ha standardfelg på vinterhjulene.
Tesla S90D sort, levert 14.3.2017 Full AP2
Tesla S85 blå, levert 11.3.2014. Solgt mars 2017

ducktolate

Sitat fra: Oreo på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:48
Sitat fra: ducktolate på torsdag 03. oktober 2013, klokken 21:27
Har du tonet rutene?
Nei jeg har ikke det ennå, men kommer nok til å gjøre det.
Sikkert skyggen/lite lys som gjør at det ser mørkere ut og kombinasjonen svart interiør.  ;)

Jeg har bestilt lik bil som din, ser bra ut. Vurderer selv toning, derfor jeg spurte. Cyclone hjulene ser også bra ut, kan håpe de er tomme for standard når min kommer også. Nå har jeg fått utsatt leveringen min fra denne mnd til januar så det er kanskje ikke så sannsynlig at det skjer. Men, men fine de andre også. Er du forresten fornøyd med Alloygator? Var det greit å montere?

perbuhs

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne hente vinterdekkene, men de sa at det kun var mulig å få standard felger, ikke Cyclone. Hvilke felger har dere som har hentet fått?
Tesla Roadster 2.5 26000km - Selges
Nissan Leaf 25000km
Model S  85KwH 2000km
Fammilien har kjør 100% elektrisk siden februar 2011

TesLars

Sitat fra: perbuhs på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 08:32
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne hente vinterdekkene, men de sa at det kun var mulig å få standard felger, ikke Cyclone. Hvilke felger har dere som har hentet fått?

Personlig vil jeg helst ha forskjellige felger på sommer- og vinterdekkene. Spurte du om hvor mye det ville koste for Cyclone-felgene?
Oslo
Black Model S

perbuhs

Sitat fra: TesLars på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 09:22
Sitat fra: perbuhs på tirsdag 08. oktober 2013, klokken 08:32
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne hente vinterdekkene, men de sa at det kun var mulig å få standard felger, ikke Cyclone. Hvilke felger har dere som har hentet fått?

Personlig vil jeg helst ha forskjellige felger på sommer- og vinterdekkene. Spurte du om hvor mye det ville koste for Cyclone-felgene?

Jeg har prøvd å spørre, men lite svar på om det er mulig å kjøpe.

Tesla Roadster 2.5 26000km - Selges
Nissan Leaf 25000km
Model S  85KwH 2000km
Fammilien har kjør 100% elektrisk siden februar 2011

EvenSteven

Kjøp evt. felgene fra Polar Wheels... De er helt konge til bilen.  8)
Tesla S P85+ sølv

karstrom

Er det mange av dere som har fått vinterdekkene fra Tesla?
Jeg har nå fått beskjed om at det kan ta uker.
Lykkelig eier av en Model S P85

ArneS

Sitat fra: karstrom på onsdag 09. oktober 2013, klokken 11:41
Er det mange av dere som har fått vinterdekkene fra Tesla?
Jeg har nå fått beskjed om at det kan ta uker.

Jeg fikk denne mailen fra Tesla på mandag:

Vi er I god gang med utlevering av vinterdekk.

Har du mottat denne mailen betyr det at dine dekk er klare.

Må hentes  mitt dekkhotell på Ensjø (se vedlegg)

Om du tilhører Tesla Trondheim, Bergen eller Stavanger vennligst send mail i retur med følgende informasjon.


                                Sett inn i subjekt/emnefeltet: Hvilken avdeling du ønsker å få de sent til eks. Tesla Trondheim

                                Navn, adresse, mail og telefon nummer til deg

                                VIN/chassisnummer nummer (6 siste sifferene, står i frontvindu nederst høyre side)


Du vil få ny beskjed når de er ankommet din Tesla butikk.


På forhånd takk!


P85+ Signature (solgt)
P85DL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA