Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rykter om avgift i bom fra 2014

Startet av cdabel, lørdag 04. mai 2013, klokken 14:50

« forrige - neste »

shb

Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

arnkl

Var oppom Frydenbøgården i dag. Det såg ut som det meste av snekkararbeidet var gjort, men ingenting av detaljinnredning var komt på plass. Demobilen stod til lading utanfor.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Roger (NO)

Da har jeg fått avtalt time for levering av min bil i Bergen lørdag 31.aug...

TK Askøy

Roger (NO): Gratulerer med levering 31 august. Jeg har avtalt levering på samme sted 7 oktober, men har planer om å stikke innom så snart butikken åpner for å sikle litt på demobilen. Sa de noe om når de åpner?
90D mottatt desember 2015
S85 mottatt september 2013, solgt

Roger (NO)

Har ikke hørt noe om åpning av butikken enda desverre

Stellar

Var oppom der i dag og pratet med daglig leder, veldig hyggelig kar. Han kunne ikke si eksakt når de skulle åpne, men slik jeg forsto det snakker vi to uker fra nå. Han fortalte at de skulle ha eget showroom, salgsavdeling og verksted i disse lokalene. Tok disse bildene også :-)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

christian1986

Fikk info om at butikken i Bergen skal åpne på lørdag som kommer.

Roger (NO)

Da får jeg ta meg en tur innom da tenker jeg.
Skulle fått levert bil på lørdag, men den er klar allerede i morgen, og muligens i ettermiddag...
*krysser fingrene*....

Stellar

Sitat fra: christian1986 på torsdag 29. august 2013, klokken 11:59
Fikk info om at butikken i Bergen skal åpne på lørdag som kommer.

Hvor om det ifra? Hadde trodd man fikk mail om dette, på samme måte som med SC'ene.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

christian1986

Dear Christian,
We are going to open the store in Bergen on Saturday. So test drive will be much easier to schedule. Please just get in touch with Bergen@teslamotors.com and they will then arrange for test drive.


Kind Regards

Roxana Prange

arnkl

Teslalogoen er komt opp. Framleis stor aktivitet av handverkarar, samstundes som ein svart Model S (EL 229xx) vart overlevert til ein heldiggris.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Roger (NO)

Ikke svart, men brun...
Er MEGET fornøyd!!!!

Microknut

Grattis, og ikke lite misunnelig.

Og synes det er fryktelig dårlig gjort å plassere butikken slik at jeg ser den hver dag på vei til/fra jobb.
Nå virker ventetiden uendelig lang.
VIN14403  #1230 Levert 16.10 i Bergen

Strålende fornøyd med hele bilen

christian1986

Kjørte forbi nå i sted og så ikke mindre en fire Model S bli lastet av... Merker det kan bli lenge å vente til november :P....

Stellar

Sitat fra: christian1986 på lørdag 31. august 2013, klokken 12:55
Kjørte forbi nå i sted og så ikke mindre en fire Model S bli lastet av... Merker det kan bli lenge å vente til november :P....
I følge en kompis som var der for en times tid siden, sto det ca 15 TMS der som skulle leveres.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA