Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rykter om avgift i bom fra 2014

Startet av cdabel, lørdag 04. mai 2013, klokken 14:50

« forrige - neste »

kjølholdt

Var oppom butikken i dag og der så jeg den blå live. Fyrte deretter avgårde en Mail til heidi der jeg spør om å bytte fra svart til blå. Satser på at det går
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

EdVed

Tenker det var min kanskje. Har levering rett over helgen  8)

kjølholdt

Blå var kjempefin Gratulerer
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

blokhus

Byttet til blå etter jeg kjørte den når de var i Bergen med 3 biler. Fornøyd med byttet fremdeles. Hadde grå opprinnelig.
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

Martinique

Sitat fra: EdVed på lørdag 31. august 2013, klokken 13:57
Tenker det var min kanskje. Har levering rett over helgen  8)


Gratulerer!!!!
Av ren nysjerrighet, når bestilte du og hvilket res nr hadde du??

Spooz

De to blå er Finn E og Geir sine. I tillegg to hvite til Siw og Jan Thomas, samt en grå til Bjarte. Alle disse ble bestilt for 3+ år siden.

Trailer 1 av 2 i dag:
https://twitter.com/ferdinandmotor/status/373906441587150848

blue85

Såg Roger(NO) sin brune i dag. Gratulerer Roger, den er griselekker :) :)
Artig å se at Teslagliset ikke har aldersgrense....Han i baksetet var"elektrisk".

Moro å se butikken kommer på stell og at bilene kommer på veien. Bare synd tiden går så sakte....... ;)

Roger (NO)

#142
Sitat fra: blue85 på lørdag 31. august 2013, klokken 23:52
Såg Roger(NO) sin brune i dag. Gratulerer Roger, den er griselekker :) :)
Artig å se at Teslagliset ikke har aldersgrense....Han i baksetet var"elektrisk".

Moro å se butikken kommer på stell og at bilene kommer på veien. Bare synd tiden går så sakte....... ;)

Takker for det Blue85!
Jeg tok en råsjangs på fargen da jeg ikke hadde sett fargeprøvene engang før jeg finalized. Viste seg å bli et bra valg!

Hele familien er storfornøyd med bilen, og junioren i baksetet synes "racerbilen til pappa var kjempe kul"... hehe

petersv

Sitat fra: Roger (NO) på søndag 01. september 2013, klokken 12:44
Sitat fra: blue85 på lørdag 31. august 2013, klokken 23:52
Såg Roger(NO) sin brune i dag. Gratulerer Roger, den er griselekker :) :)
Artig å se at Teslagliset ikke har aldersgrense....Han i baksetet var"elektrisk".

Moro å se butikken kommer på stell og at bilene kommer på veien. Bare synd tiden går så sakte....... ;)

Takker for det Blue85!
Jeg tok en råsjangs på fargen da jeg ikke hadde sett fargeprøvene engang før jeg finalized. Viste seg å bli et bra valg!

Hele familien er storfornøyd med bilen, og junioren i baksetet synes "racerbilen til pappa var kjempe kul"... hehe

Gleder meg til min brune på onsdag! :D

Roger (NO)

Sitat fra: petersv på søndag 01. september 2013, klokken 14:07
Sitat fra: Roger (NO) på søndag 01. september 2013, klokken 12:44
Sitat fra: blue85 på lørdag 31. august 2013, klokken 23:52
Såg Roger(NO) sin brune i dag. Gratulerer Roger, den er griselekker :) :)
Artig å se at Teslagliset ikke har aldersgrense....Han i baksetet var"elektrisk".

Moro å se butikken kommer på stell og at bilene kommer på veien. Bare synd tiden går så sakte....... ;)

Takker for det Blue85!
Jeg tok en råsjangs på fargen da jeg ikke hadde sett fargeprøvene engang før jeg finalized. Viste seg å bli et bra valg!

Hele familien er storfornøyd med bilen, og junioren i baksetet synes "racerbilen til pappa var kjempe kul"... hehe

Gleder meg til min brune på onsdag! :D

Og jeg som trodde (og håpte) på den eneste brune i Bergen...
Tror ikke det blir den mest utbredte fargen...

Spooz

Av de 52 bilene jeg solgte var det kun 1 stk brun. Til meg selv. :) Så det er definitivt en sjelden farge. Grønn virker til å bli hakket sjeldnere, dog.

valvolainen

Gleder meg til vår grønne kommer:)
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Johnny

Har de en rød multicoat utstilt i butikken nå?
TMS og eGolf.

Bjoris

Ikke lett å komme i kontakt med dem på tlf eller mail. Noen som vet om de pt har tid til å drive med prøvekjøring og kundeoppfølging eller om hele dagen går med til å levere ut biler? Noen som har direktenr til en eller annen der?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Ompalomp

Jeg så ingen røde biler der i går, men det var mange blå...
Blå S85 med det meste, utenom alarm og barnesete.
Bestilt 1/9
Finalized 13/9
In transit 7/1
Levert 3/3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA