Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rykter om avgift i bom fra 2014

Startet av cdabel, lørdag 04. mai 2013, klokken 14:50

« forrige - neste »

gzegorz

Fått prøvekjøring onsdag, siste økten :D Er det noe mer informasjon om hvor og når bergensbutikken kommer? I BA stod det jo om lokale, men har dette blitt endelig bekreftet?
Tesla Model S85

stjernen

Fullbooket på meg også. Meget skuffenes :( Er det så mange som har bestilt Model S i Bergen? Eller kommer tilfeldige foran meg i køen?

Hvorfor priotere han, han har jo allerede bestilt ;)

TeslaTerje

Sitat fra: gzegorz på tirsdag 11. juni 2013, klokken 21:53
Fått prøvekjøring onsdag, siste økten :D Er det noe mer informasjon om hvor og når bergensbutikken kommer? I BA stod det jo om lokale, men har dette blitt endelig bekreftet?

Eg fekk mail idag om at butikken i Bergen åpner juli/August, godt eg har fått prøvekjøring på onsdag 19 juni  :)
Tesla Model S
grå 85 Kwh, Tech, Sensor, lyd, pano, hattehylle....
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13
Tesla fabrikken bygger din Model S - 07.02
Din Model S er i transitt fra fabrikken - 13.02

Levert 31 Mars .

heimabrygg

Under prøvekjøring i Bergen i dag, kom det frem at lokalet IKKE blir Solheimsgaten 9. Det ble ikke avslørt hvor det nye lokalet blir, men det ble sagt åpning i august.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

OleT

Tok en pause fra jobben i dag og kjørte ut til Flesland for å se på bilen. Riktignok var jeg også for sen på avtrekkeren til å få prøvekjøring, men jeg fikk i alle fall prøvesittet førersetet.

Tror nok jeg skal klare å venne meg til det der. God plass var det også, med setet helt tilbake rakk ikke engang MINE bein frem til pedalene!
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

kjølholdt

Prøvekjørte i dag. Dette er jo noe helt annet :) kjempe akselerasjon , men det beste er jo å vite at man har det. Angrer ikke på bestillingen  ;) :) :) . Overraskende god plass i baksetet både til føtter og hode. Jeg er 1.88 og hadde. Bra plass til hodet
Videre var bagasjeromsplassen så god at jeg vil gjøre alt for å unngå takboks(ødelegger designet er nå min mening)

Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

blue85

Noe nytt angående lokaler i Bergen? Det må da vel nærme seg etterhvert?  ???

Foleson

Hvit Tesla Model S observert på Fjøsangerveien innover til byen i dag rundt 08:30.

Prøveskilt, men kollegaen som så den hadde ikke spesiell interesse av å huske nummeret annet enn at den begynte på E og han trodde det kunne sto ER 15 (bilen som var i Stavanger) når jeg spurte. Noen som vet noe mer om hva denne bilen gjør i Bergen?
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

heimabrygg

Visstnok sies det at Tesla-representanten "kjører rundt og tar i mot prøvekjøringer". En kollega av meg skal prøvekjøre førstkommende onsdag ved Lagunen.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

jonasdig

Da jeg prøvekjørte forrige uke sa de at det skulle vær en bil stasjonert i Bergen fremover for prøvekjøring. Sikkert ikke hele tiden, men bør vertfall vær lettere å få prøvekjøring i Bergen nå. Ta kontakt med Tesla og spør hvis du ønsker prøvekjøring.
Lokaler var det ingenting offisielt om enda, men de håpet å ha det klart i august. I ettertid har jeg blitt litt usikker på om det var informasjon om lokale som skulle vær klart i august eller om lokalet skulle vær klart for bruk.

TeslaTerje

Stemmer det at det er mulighet for prøvekjøring i Bergen no?
Tesla Model S
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13

Levert 31 Mars .

Gambo Turbo

Under min prøvekjøring i Bergen for noen uker siden ble det sagt at den hvite Model S'en ville bli værende i Bergen fremover.

Det ryktes også at den samme bilen nylig er observert utstilt/parkert i Fjøsangerveien (enden av Frydenbøgården?) Har dog ikke sett dette selv...

/Turbo
P14xx

Lacaixxa

Er det noen som har en e-postadresse for prøvekjøring i Bergen. Begge mine kontakter i London er på ferie.
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

TeslaTerje

Sitat fra: Lacaixxa på fredag 05. juli 2013, klokken 09:51
Er det noen som har en e-postadresse for prøvekjøring i Bergen. Begge mine kontakter i London er på ferie.

Er Joakim Thomter din kontakt person og?
Tesla Model S
Bestilt - 03.03.13
Finalized - 20.11.13

Levert 31 Mars .

Lacaixxa

Sitat fra: nummis73 på fredag 05. juli 2013, klokken 10:00
Sitat fra: Lacaixxa på fredag 05. juli 2013, klokken 09:51

Er Joakim Thomter din kontakt person og?

Nei - takk for det. Jeg sender ham en e-post.
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA