Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rykter om avgift i bom fra 2014

Startet av cdabel, lørdag 04. mai 2013, klokken 14:50

« forrige - neste »

Harlex

Er butikken offisielt åpnet eller? Åpningstider?
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Bjoris

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Stellar

Sitat fra: Harlex på tirsdag 03. september 2013, klokken 12:37
Er butikken offisielt åpnet eller? Åpningstider?
Åpner offisielt førstkommende lørdag.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Microknut

Foregående lørdag åpnet de.
Det er ganske mange biler inne i butikken nå, og det ser ut til å komme nye fortløpende.
VIN14403  #1230 Levert 16.10 i Bergen

Strålende fornøyd med hele bilen

arnkl

Sitat fra: Stellar på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:03
Åpner offisielt førstkommende lørdag.
Butikken opna sist laurdag. Som vanleg for Tesla var det ingen annonser i avisene eller anna reklamejippo. Eg var oppom der i går og det var ein god del folk der. Så ryktet sprer seg fort :-)
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Stellar

Sitat fra: arnkl på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:08
Sitat fra: Stellar på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:03
Åpner offisielt førstkommende lørdag.
Butikken opna sist laurdag. Som vanleg for Tesla var det ingen annonser i avisene eller anna reklamejippo. Eg var oppom der i går og det var ein god del folk der. Så ryktet sprer seg fort :-)
Den har fremdeles offisiell åpning førstkommende lørdag, jeg vet den var åpen fra lørdag forrige uke. Sitter på bussen derfra nå, fikk beskjed om at utstillingsbilen skulle komme idag så den var klar til lørdag.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Stellar

Var der i går og fikk kikke litt rundt. Så på de bilene som skulle leveres, og der sto det en multicoat hvit. Ved nærmere ettersyn så jeg noen merkelige "mønstre" i lakken på bakluken, på flaten nedenfor bakvinduet. Vet ikke om dette var dårlig klargjøring eller feil i lakken. Jeg kommer til å gå svært nøye over lakken på min bil når jeg henter, og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

OleJA

Sitat fra: arnkl på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:08
Sitat fra: Stellar på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:03
Åpner offisielt førstkommende lørdag.
Butikken opna sist laurdag. Som vanleg for Tesla var det ingen annonser i avisene eller anna reklamejippo. Eg var oppom der i går og det var ein god del folk der. Så ryktet sprer seg fort :-)

Fikk mail nå om at offesiell åpning er kommende lørdag.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Stellar

Sitat fra: OleJA på onsdag 04. september 2013, klokken 11:13
Sitat fra: arnkl på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:08
Sitat fra: Stellar på tirsdag 03. september 2013, klokken 13:03
Åpner offisielt førstkommende lørdag.
Butikken opna sist laurdag. Som vanleg for Tesla var det ingen annonser i avisene eller anna reklamejippo. Eg var oppom der i går og det var ein god del folk der. Så ryktet sprer seg fort :-)

Fikk mail nå om at offesiell åpning er kommende lørdag.
;)
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Bjoris

Kanskje derfor de ikke svarer på tlf, hehe jeg trodde de hadde åpna forrige lørdag.
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Bjoris

Er butikken åpen i Bergen etter åpningstidene nå, den står "rød" på Tesla sitt kart selv om den offisielt ikke er åpnet. Tenkte muligens en tur innom i morgen for å få snakket med noen, har gitt opp telefon og epost.

Noen som vet om en kan forvente å få noe hjelp når en kommer i butikken eller er alle opptatt med leveringer og prøvekjøringer?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Stellar

Sitat fra: bjoris på torsdag 05. september 2013, klokken 10:09
Er butikken åpen i Bergen etter åpningstidene nå, den står "rød" på Tesla sitt kart selv om den offisielt ikke er åpnet. Tenkte muligens en tur innom i morgen for å få snakket med noen, har gitt opp telefon og epost.

Noen som vet om en kan forvente å få noe hjelp når en kommer i butikken eller er alle opptatt med leveringer og prøvekjøringer?

Kommer an på hvilken type hjelp du trenger. Jeg var der på tirsdag, de hadde da ikke fått inn utstillingsbil, men ventet denne inn samme dag. De har selgere og teknikere tilgjengelig som kan svare på det meste av spm, de kan også bistå med bestilling av bil og sette opp prøvekjøring(1 uke ca ventetid). Det var fremdeles uferdig der, shopen var ikke klar, de hadde ingen effekter foreløpig. Angående åpningstider, så tror jeg nok at de følger det som står på nett.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Bjoris

Da kom det endelig svar fra UK og kontakt med Bergen, prøvetur 26/9 kl. 1730. DET bli moro! Kanskje vi da fikk prøve en EU modell, det var litt usikkert.

Vi har ett stykke å reise så vi siktet oss inn første ledige torsdag på ettermiddagen så det er nok derfor det ble så lenge til, men vi fikk holde reservasjonen åpen til vi hadde prøvd så det haster ikke!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

roaaad

Noen heldige her på forumet som tydeligvis har fått en svart TMS og bruker den i jobbkjøring mellom Åsane og Arna?  Har truffet den både frem og tilbake.  Eneste privatbilen jeg har sett i Bergen enda.

Hawkon

Fant denne på Twitter:
Sitat fra: Bergensykkel @bergensykkel
På tre dager har jeg blitt snittet av tre forskjellige Tesla S'er i langt over fartsgrensen. (minst 50 i 30-sone, jeg syklet i 30)
Kjør pent da, folkens. :)
Finalized 16.08.2013
Levert! 11.02.2013
Grå, Pano, 19", Tech, Park, Lyd, Luft, Pakkehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA