Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vil M3 være eneste elbil alternativet med 4WD når den kommer?

Startet av zbk, mandag 13. februar 2017, klokken 18:51

« forrige - neste »

Gurba

Jeg spurte nettopp Opel på facebook og Ae får ingen av delene nå. Dab+ er ikke interessant. Hører sjelden på radio. Hadde heller hatt kameraspeilet og birdseye.

Ipadjove

Når jeg konfigurer bilen på min treige pc så forsvinner avhukingen av ryggesensorer når jeg velger full pakke. Trodde dette var en bug her, men det skjedde også på pc'n til Opelforhandleren. Noen som vet noe? Blir de erstattet av noe annet når en velger utstyrspakkene?

Zuexi

Sitat fra: Ipadjove på mandag 19. desember 2016, klokken 21:10
Når jeg konfigurer bilen på min treige pc så forsvinner avhukingen av ryggesensorer når jeg velger full pakke. Trodde dette var en bug her, men det skjedde også på pc'n til Opelforhandleren. Noen som vet noe? Blir de erstattet av noe annet når en velger utstyrspakkene?
Opplevde det samme igår på PC og Mac, samt alle alskens nettlesere.
Fikk heller ikke 360 graders view til å fungere på noen av de.

Ipadjove

Zuexi

Sitat fra: TM på mandag 19. desember 2016, klokken 20:48
Sikkert morsom med den digitale speilet, men jeg tviler på nytteverdien.

Her ser du nytteverdien:

bno

Dvs. park assistenter foran og bak?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Ipadjove

Sitat fra: bno på mandag 19. desember 2016, klokken 22:25
Dvs. park assistenter foran og bak?

Ja. Regner med at de er der, men de blir avhuket hos meg.

bno

Ikke avhuket hos meg. Dt må følges opp...
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Ipadjove

'Radarsensorer og varsling for kryssende trafikk ba....' står det, regner med det kanskje tar over for den andre setningen som er borte, men vet ikke.
Og når der er 'avansert parkeringsassistent..' så er der vel sensorer.

Gurba

Sensorene forsvinner fordi en mer avansert parkeringsassistent er valgt.

Como

Mener vår "kjære utskremte reporter" til bilutstillingen i Paris nevnte at den mest utstyrte modellen på messen ikke hadde parkeringssensor.
Kan det være så dumt som at de mener at med 360 kamera så trenger man ikke parkeringssensor ?

Jorgen86

Leaf har jo 360 kamera uten sensorer, det synes jeg var litt skummelt ;)
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Gurba

Sensorene forsvinner ikke fra bilen, men fra valget.

Zuexi

Avhukningen av "Parkeringsassistent foran og bak" forsvinner når man velger førerassistentpakken.
Regner med at dette er forklaringen. Det ene produktet erstatter det andre.

Zuexi

Sitat fra: Como på mandag 19. desember 2016, klokken 23:55
Mener vår "kjære utskremte reporter" til bilutstillingen i Paris nevnte at den mest utstyrte modellen på messen ikke hadde parkeringssensor.
Kan det være så dumt som at de mener at med 360 kamera så trenger man ikke parkeringssensor ?

Ampera-e får jo ikke 360 kamera. Bare ryggekamera ved valg av førerassistentpakken.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA