Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Endring av adferd pga Tesla

Startet av satheesh.net, lørdag 07. mai 2016, klokken 21:58

« forrige - neste »

Kiefer

Vi har VIN ...6558 bekræftet start april, og vores DS har ringet at levering vil ske en 28.6. Altså om ikke ret lng tid :-)

/Martin
Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

petersv

Ser ut som om jeg hadde rett i at sig og prod kommer ca samtidig, som med S.

VikingTMXS

Fikk mail i dag at vår er ferdig produsert og vil bli sendt med ferge over fjorden. Levering medio JULI.

VIN 1219

detersoe

Hvor lang tid tok det fra du fikk tildelt VIN til du fikk beskjed om at bilen var produsert?
US Tesla Roadster 2008, bestilt 2007, levert 2009, solgt 2010
Bestilt Tesla model X 90D

V65

FYI

Fra Tesla sin support side under "Estimating your delivery date" står det:

About a month and a half before your vehicle enters production you will be assigned a vehicle identification number (VIN).
Model X #1821 (Levert 1.September 2016)

GeniEL

Jeg tror den "seksukers-regelen" foreløpig kun gjelder Model S. Jeg tror ikke at produksjonsplanleggingen for ModelX er så ryddig at dette også gjelder for X.

Nasatech

Fikk, som sikkert mange andre, invitasjon til prøvekjøring 11. juni i dag :-) Det må være positivt ;-)

Kiefer

Vi fik VIN ca. 3 dage efter vi havde langt endelig ordre på bilen.

Vi har nu aftalt med Tesla at levering skal ske weekenden inden den 28.6. Da vi derefter vil køre på langtur til Schweiz ned igennem Tyskland :-)

/Martin
Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

Epleskreller

Sitat fra: Kiefer på torsdag 02. juni 2016, klokken 23:51
Vi fik VIN ca. 3 dage efter vi havde langt endelig ordre på bilen.

Vi har nu aftalt med Tesla at levering skal ske weekenden inden den 28.6. Da vi derefter vil køre på langtur til Schweiz ned igennem Tyskland :-)

/Martin

Delivery av Mod X 28/6? Signatur?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Wenche

#1 reservasjonsholder på Sig. Model X tok kontakt da jeg parkerte utenfor polet på Bekkestua i dag. Han hadde ikke sett signature red fargen på en ren bil før i dag :o. Hans bil ankommer Drammen 24/6, totalt 8 biler ombord på båten i følge hans informasjon. Hans reservasjon er fra februar 2012.
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Epleskreller

Sitat fra: Wenche på søndag 05. juni 2016, klokken 02:30
#1 reservasjonsholder på Sig. Model X tok kontakt da jeg parkerte utenfor polet på Bekkestua i dag. Han hadde ikke sett signature red fargen på en ren bil før i dag :o. Hans bil ankommer Drammen 24/6, totalt 8 biler ombord på båten i følge hans informasjon. Hans reservasjon er fra februar 2012.

Da klarer de å levere noen før juli da!

..min ankommer ca en uke senere :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

0dB

Har fått tildelt VIN i dag.
90D, 6 seter
Bestilling låst 29.03
Model X90D - Mottatt 20.09.2016

Jonbjo

Fikk VIN i dag  :D
90D, 7-seter. Bekreftet 22/3.
I kildekoden på MyTesla står det 9/11 som første tilgjengelige levering, men dette må vel tas med en klype salt.
Interessant at det nå også står "Oppgradering til lader for høyere amper - inkludert"
Model≡ Mars 19
Model X Oktober 2016
E-Golf 2015

V65

Takk for info ang lader.
Jeg fikk beskjed at jeg måtte bestille oppgradert lader for å få det.
Bestilte oppgradert lader og prisen ble lagt til.
Ser nå at lader er inkludert og prisen er trukket fra. :)
Model X #1821 (Levert 1.September 2016)

Nasatech

Jeg snakket med min DS i dag og han kunne bekrefte at det kommer 8 biler 24. juni. Disse er tilfeldige biler som kommer tidlig og for det meste signatur.

Neste last med X mente han skulle komme i juli/august.

Min Founder var "body-in-white" nå og han estimerte 2-3 dager til før den var ferdigstilt. Jeg fikk VIN i april.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA