Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Automatisk høydejusterbare led lys?

Startet av janmb, lørdag 31. mai 2014, klokken 11:53

« forrige - neste »

mariowing

Og for de som virkelig vil sette seg inn i emnet er denne boken på 800 sider en "game changer" innen parkeringsindustrien.

http://www.amazon.com/High-Cost-Parking-Updated-Edition/dp/193236496X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1414146063
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

arnkl

Interessant problemstilling dette.

La oss sjå det frå ståstaden til ein næringsdrivande, som f. eks. har fire 22 kW ladarar. Han vil då ynskje at ladarane skal tiltrekke seg nye kundar, og inntekta vert då ladepris pluss avansen på det kundane kjøper for. Viss ladeprisen er for høg vil ingen stoppe der, og inntekta vere 0. Men med for låg pris vil kundane okkupere ladarane lenger enn dei treng og potensielle kundar vil ikkje få plass. Så det optimale vil vere å sette ladeprisen til eit nivå slik at i snitt vil 3 av dei 4 ladarane vere i bruk og potensielle kundar som regel vil finne ein ledig ladar.

Så næringsdrivande bør nok sjå ann bruken. Viss svært få ladar der bør prisen ned, og viss alle ladepunkt ofte er opptekne bør prisen opp.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

sturle

Sitat fra: arnkl på fredag 24. oktober 2014, klokken 13:02
Så næringsdrivande bør nok sjå ann bruken. Viss svært få ladar der bør prisen ned, og viss alle ladepunkt ofte er opptekne bør prisen opp.
Det der er veldig vanskeleg.  Berre sjå på superladarane.  Av og til kan det vere fullt når eg kjem, og når eg køyrer 15 minutt seinare er det tomt.  Eller omvendt.

Set opp 8 stolpar på maks 22 kW med 22 kW (32 A) totalt tilgjengeleg, og la alle som kjem kople seg til.  Det er sjølvsagt ikkje nok straum til at alle kan lade med ein gong, so fordel straumen mellom stolpane slik at det vert 4 A til kvar når det er fullt og alle ladar, eller 16 A til kvar når berre 2 bilar er tilkopla.  Om det kjem nokon som må lade mykje, kan dei kjøpe garantert straum til sin stolpe for x kroner pr kWh.  Då får den stolpen full effekt, og dei andre får ingenting.  Når den kjøpte straumen er oppbrukt fordeler systemet straumen likt att.  Då har du eit system som lokkar kundar med gratis lading utan å hindre dei som treng straum for å komme seg vidare.

Barskog

Står i ZOE kø og venter på at den eneste AC laderen her skal bli ledig. Håper kona er ferdig med handelen innen det skjer, så slipper jeg unna dette handlesenteret..
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA