Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Trondheim - Hitra

Startet av Sigurd, lørdag 07. september 2013, klokken 09:37

« forrige - neste »

upwego

Eg har fått produksjon uke 49, å han snakke om levering i januar. Ikke mer spesifikt enn det, når bestilte du?

dorten75


03sib113

Hadde det bare vært så vel hos oss. Skulle bli produsert forrige uke.. Får håpe på beskjed om at den er i landet snart.. Kanskje ringe selgeren.
Tungsten E-Up!

dorten75

Og produksjons tiden på en bil er?
De første skal vel komme til landet 18 nov har æ hørt...

03sib113

De første har nok vært i landet en stund. Ihvertfall ifølge min selger. VW holder litt igjen for å ha til de fleste forhandlere samtidig. Får vel ringe igjen imorgen. .. :-) maser litt, men kjører buss til jobb og det er værre for meg enn litt mas er for dem... ;-)
Tungsten E-Up!

03sib113

Bilen har vært på toget noen dager... Da er det ikke lenge igjen. .. :-)
Tungsten E-Up!

odahle

Lanseringsdag nå på mandag. Synd de fleste forhandlerne bare får utdelt en bil nå i starten. Blir dårlig med prøvekjøring av det. Regner kanskje med at noen snart har levering av bil? Blir hyggelig med de første opplevelsene.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

d386yv

Fikk epost av selger som fortalte at det blir utlevering av bil til uken. Woohoo

03sib113

Tungsten E-Up!

03sib113

Prøvd, happy og bilen venter på båt.. i værste fall. Forhåpentligvis kommer den iløpet av neste uke! :-)
Tungsten E-Up!

Sonus

Går det ann å få mørkt interiør på E-UP!?


MisterScience

Sukk... Ringte til selgeren for et par dager siden med en forespeilet leveringsdato 13.-19. desember - nå visste de ingenting, og antok jeg ikke fikk den i år... :(
2014 Volkswagen e-UP!

rojohan

Sitat fra: MisterScience på søndag 17. november 2013, klokken 10:56
Sukk... Ringte til selgeren for et par dager siden med en forespeilet leveringsdato 13.-19. desember - nå visste de ingenting, og antok jeg ikke fikk den i år... :(

Hadde dessverre samme opplevelse på torsdag når eg sendte mail om status på bil. Var forespeilet levering i månedsskiftet, men fikk til svar at det antakelig fortsatt var 4-5 veker til levering :(

Skal endelig få teste bilen, har fått demotid på kommende onsdag :-)

Sigurd

Fikk endelig prøvekjørt bilen hos Møller Skøyen i går, får min i neste uke (den ventet fortsatt på båt i Bremerhaven i går).
Veldig behagelig bil, angrer ikke på valget, selv om Renault nok hadde fått en ny kunde om de hadde "fått ut finger'n" og lansert Zoe i Norge.
Oslo
VW e-UP! Tungsten Silver siden 3. desember 2013.
Think 2002 modell, mai 2012-januar2014.

03sib113

Står sikkert sammen med min da... På tide å få de bilene inn i båten.
Tungsten E-Up!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA