Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Trondheim - Hitra

Startet av Sigurd, lørdag 07. september 2013, klokken 09:37

« forrige - neste »

raathass

Det er åpenbart delte erfaringer med appen.  Noen som har gjort noen betraktninger rundt hvorvidt feilen ligger i appen eller i bilen?  Det kan jo være at det er knyttet til en kombinasjon av dekning og dårlige algoritmer, dvs at dersom serveren ikke får kontakt med bilen så har den dårlige rutiner for å melde "feil" i prosedyrene?


/r

03sib113

Idag startet min å varme på første forsøk fra pc..
Tungsten E-Up!

odahle

Raskt spørsmål som jeg egentlig ikke har tenkt så mye over. Har den regnsensor? Så ingenting om dette i utstyrslista, så tenkte jeg skulle sjekke med dere som allerede har fått bilen.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

03sib113

Tungsten E-Up!

Duken

Sitat fra: odahle på fredag 13. desember 2013, klokken 15:21
Raskt spørsmål som jeg egentlig ikke har tenkt så mye over. Har den regnsensor? Så ingenting om dette i utstyrslista, så tenkte jeg skulle sjekke med dere som allerede har fått bilen.

Nei den har ikke det.

Noe som irriterer meg mer er at den ikke har autofunksjon på lys, samt mer bruk av LED, feks på baklys osv. Men dette er vel et kostnadsspørsmål.
Og sist, jeg savner et lys i bagasjerommet, får vel gå til innkjøp av noe batteridrevet fra Clas :)

Ellers superfornøyd, får jo til og med meg lagrennsskia:)

raathass

Sitat fra: Duken på torsdag 19. desember 2013, klokken 14:40

Noe som irriterer meg mer er at den ikke har autofunksjon på lys, samt mer bruk av LED, feks på baklys osv. Men dette er vel et kostnadsspørsmål.


Enig i dette.  LED burde vært påbudt på en elbil.

Det hadde også vært ok om man kunne ha litt instrumentlys sammen med LED-lysene, da hadde man kunnet bruke dem en stund lenger utover ettermiddagen ...


/r

Sulle

Noen som er interessert i en Night blue metallic med vinterhjul & techpakke? Skal komme til Møller Bil i Stavanger i løpet av uka.
Bilen ble i utgangspunktet bestilt til datteren min, men hun orket ikke å vente flere måneder på bil og kjøpte I-Miev i stedet... Ta kontakt på PM
Model 3 LR 2019
Model S 75D 2017
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA