Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Trondheim - Hitra

Startet av Sigurd, lørdag 07. september 2013, klokken 09:37

« forrige - neste »

03sib113

Ikke forsøkt med barnevogn, men to barneseter skal inn. Lån deg en vanlig up og prøv.
Tungsten E-Up!

Elmo

Sitat fra: odahle på onsdag 23. oktober 2013, klokken 14:33
Noen som har sett bilen i virkeligheten? . . .
Ellers er det kjedelig at lansering for oss "normale folk" er utsatt til uke 47.

:o  Jeg er relativt normal person og jeg prøvekjørte hos Møller på Frysja  (Oslo) allerede 28. august.
Jeg syns bilen er veldig bra !
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

d386yv

Vi har avtalt pris på 203 000 ferdig levert med teknikkpakke, vinterdekk og metallic lakk. Gjorde ingen forsøk på å prute, det virket som om Møller var ganske trygge på å selge alle de hadde bestilt.

Gleder meg!

rojohan

Prisene vil jo variere fra plass til plass ettersom fraktkostnadene er ulike. Me har avtalt 207k, teknikkpakken/vinterdekk/takstativ (levert Bergen)

Tangosierra

Noen som har fått den til under200.000? Har aldri vært god til å prute

tomrh

Sitat fra: Tangosierra på lørdag 26. oktober 2013, klokken 23:22
Har aldri vært god til å prute
Du kontakter flere leverandører og ber om et tilbud. Ved å sette de opp mot hverandre og ikke ha det for travelt, så kryper prisen nedover.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

rojohan

Da har eg fått mail fra Møller :)

"Da er up'en ferdig produsert på fabrikken i Bratislava.
Det betyr at med normal transport- og klargjøringstid vil bilen være leveringsklar her på Nesttun om ca 5/6 uker.
Sender deg ytterligere info, så snart dette foreligger.


Ha en fortsatt fin dag !"


Da er det berre å vente, og håpe at det går litt fortere enn han antar  ;D



odahle

Sitat fra: rojohan på mandag 28. oktober 2013, klokken 12:27
Da har eg fått mail fra Møller :)

"Da er up'en ferdig produsert på fabrikken i Bratislava.
Det betyr at med normal transport- og klargjøringstid vil bilen være leveringsklar her på Nesttun om ca 5/6 uker.
Sender deg ytterligere info, så snart dette foreligger.


Ha en fortsatt fin dag !"


Da er det berre å vente, og håpe at det går litt fortere enn han antar  ;D




Hyggelig! Jeg fikk faktisk tilbakemelding av Møller selv i dag, dog på en tidligere stadie enn du befinner deg på. Min bil ble i dag produksjonsbekreftet til uke 47, og dermed levering rundt jul.
De tar utgangspunkt i 4 ukers transport- og klaringjøringstid i Stavanger, så kanskje du kan håpe på det samme? Er vel kanskje veldig vanskelig å si noe sikkert rundt det.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

MikkeBoomBoom

Bestilt, men ikke prøvekjørt. Har derfor fått inn avtalen at jeg prøvekjører når de får inn i november og har mulighet til å trekke meg. 206 med teknikkpakke (cruise og ryggesensor), vinterdekk og dabradio. Kommer vel mot midten/slutten av desember en gang.


Tangosierra

Mikalv: Kan jeg spørre hva endelig pris ble?  :)

Martin-

2020 Audi e-tron 50 "Levering uke 6-8"
2019 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Går i innbytte"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2014 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

odahle

Ser dagens artikkel fra dinside.no nevner DAB-radio. Det er vel kanskje også nevnt tidligere her ser jeg. Men dette fikk jeg aldri tilbud om. Kanskje noe som ble lagt til i tilbehørslista i etterkant? Fant heller ingen informasjon om dette på VW.no. Hvor mye har dere betalt for dette forresten?
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

rojohan

Sitat fra: odahle på onsdag 30. oktober 2013, klokken 09:38
Ser dagens artikkel fra dinside.no nevner DAB-radio. Det er vel kanskje også nevnt tidligere her ser jeg. Men dette fikk jeg aldri tilbud om. Kanskje noe som ble lagt til i tilbehørslista i etterkant? Fant heller ingen informasjon om dette på VW.no. Hvor mye har dere betalt for dette forresten?

Eg fekk beskjed via mail fra Møller om at det no var mulig å kjøpe med DAB+ radio (den infoen kom i tillegg til det eg egentlig spurte om), noko som eg da takket ja til. Det skulle dei ha 1700,- ekstra for.

Så fekk eg mail seinere om at bilen min med DAB+ ikkje vart leveringsklar før i begynnelsen av februar, og tilbud om å bytte til ein heilt lik bil uten DAB+ men levering tidlig desember. Dette takket eg da ja til etter å ha sjekket litt på nettet :)

FM nettet blir ikkje slått av før tidligst 2017, seinest 2019. Og når det skjer (eller no), er det mulig å få kjøpt ein liten adapter til under 1000,- som gjer at man kan ta inn DAB signaler med den vanlige radioen man har innstalert i bilen idag.

vrom

Kan bekrefte at jeg fikk den til under 200 000... dog ikke mye.
Levering før jul :)

rojohan

#44
Sitat fra: vrom på onsdag 30. oktober 2013, klokken 12:04
Kan bekrefte at jeg fikk den til under 200 000... dog ikke mye.
Levering før jul :)

Og da har du bestilt med følgende utstyr???

Vår E-up kommer og under 200 000,- viss me tar vekk vinterhjula fra tilbudet (I tilfelle du ikkje tar dei med i prisen du oppgir.........feks. du skal kjøpe dei ein anna plass).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA