Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Trondheim - Hitra

Startet av Sigurd, lørdag 07. september 2013, klokken 09:37

« forrige - neste »

vrom

Det var inkludert vinterhjul ja. Og så vidt jeg vet alt av utstyr (bilen var allerede spec'et til levering før jul, valgte bare farge).


Tangosierra


Tangosierra

Noen som skal bestille vinterhjula et annet sted? Syntes de var fryktelig dyre!

upwego

Sitat fra: Tangosierra på onsdag 30. oktober 2013, klokken 16:19
Noen som skal bestille vinterhjula et annet sted? Syntes de var fryktelig dyre!

Enig med deg i det, og lurer på det samme.

Får telefon på mandag om min bil blir produksjonsvekreftet til uke 50, og selger mente sa jeg fikk bilen i begynnelsen av januar. Noe som jeg tror utsetter seg til begynnelsen av februar;)

Tangosierra

Sitat fra: upwego på onsdag 30. oktober 2013, klokken 16:25
Sitat fra: Tangosierra på onsdag 30. oktober 2013, klokken 16:19
Noen som skal bestille vinterhjula et annet sted? Syntes de var fryktelig dyre!

Enig med deg i det, og lurer på det samme.

Får telefon på mandag om min bil blir produksjonsvekreftet til uke 50, og selger mente sa jeg fikk bilen i begynnelsen av januar. Noe som jeg tror utsetter seg til begynnelsen av februar;)

Jeg ble forespeilet før årsskiftet. Håper det går seg til.

Har fått tilbud om contidekk på alu-felg til 6500 kr hos en dekkforhandler i byen.. da sparer jeg 4000kr.. Det er jo mye penger..

Stiania79

Har bestilt en Tesla Model S med levering i februar/mars og skal bestille en E-up etter prøvekjøring hos Møller Skøyen 18 november.. får levering av den også i februar da som "full pakke" med alt, men vinterdekk i 15' kjøper jeg hos www.beckmeister.no - ca 20% billigere enn hos Møller med Michelin Xi3 i 185/55-15 som vant Motor/NAF test av vinterdekk i 2013.
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

jps

Har bestilt og den kommer 205K med teknikkpakken og sommer/vinterdekk i Tromsø.

Den har leveringstid slutten november..

Gleder meg til den kommer.. :)

jonnis

#53
Da har jeg også bestilt e-up!
Svart med soltak, dab+, teknikkpakken og vinterdekk.
Pga jobb kom det på 201K.
Håper den kommer før jul!
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

basar

Det står i siste VW magazine at en fullt utstyrt e-Up! kommer på under 200k. Mulig å bruke som prutemiddel?

Off topic:
På tide å dele opp forumet i bilmodell?

jkirkebo

Sitat fra: basar på fredag 08. november 2013, klokken 09:33
Det står i siste VW magazine at en fullt utstyrt e-Up! kommer på under 200k.

Det står også eks. lev.omk....
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Tangosierra

Noen som vet hva slags reelle konsekvenser det nye statsbudsjettet har for oss som har bestilt EL-bil? I avisene står bare at det blir dyrere med EL-bil uten å forklare hvorfor...

Stiania79


Sitat fra: Tangosierra på fredag 08. november 2013, klokken 20:26
Noen som vet hva slags reelle konsekvenser det nye statsbudsjettet har for oss som har bestilt EL-bil? I avisene står bare at det blir dyrere med EL-bil uten å forklare hvorfor...

Meg bekjent et det ingen forandringer på elbil avgiftene i 2014 - forsatt null mva og null engangsavgift. De andre fordelene er jo fredet til 2017...


Sent from my iPhone using Tapatalk
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

d386yv

Sitat fra: Tangosierra på fredag 08. november 2013, klokken 20:26
Noen som vet hva slags reelle konsekvenser det nye statsbudsjettet har for oss som har bestilt EL-bil? I avisene står bare at det blir dyrere med EL-bil uten å forklare hvorfor...

Jeg har ikke lest at det blir dyrere, men at det var dårlig for elbiler. Dette da regjeringen har kuttet støtten til Transnova som man da antar betyr tregere utbygging av ladestasjoner.

dorten75

Fikk mld fra bil leverandøren ang. min VW e-UP!
Produksjonen er nå fremskyndet til uke 49, så forventet levering er nå 1 mnd tidligere enn først antatt.
(hvor lang tid tar det forresten å bygge en slik bil?)

Tilfeldig eller har det ramlet inn noen avbestillinger på folk som hopper over til BMW?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA