Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Batterivann Tink

Startet av ilmarw, fredag 23. mai 2008, klokken 08:56

« forrige - neste »

ilmarw

Se, jeg var redd du skulle si det. Jeg så den stolpen (skulle kanskje sagt det), men hele den delen til venstre er okkupert av et utsalg for hageprodukter. Så vi kan bare glemme å stå der, for da må vi stå midt på forgjengerovergangen... Markerer plassen som ikke brukbar akkurat nå.

ilmar
Polestar i bestilling

tom

... og på andre siden av Coop har Hafslund et hav at DEFA bokser som står og gliser til deg.
/tom 
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

ilmarw

Kan disse brukes, eller står de der bare for å gni det inn? Andre siden ift. Coop hvordan da, andre siden av ringveien?

ilmar
Polestar i bestilling

El rayo

Sitat fra: ilmarw på fredag 20. juni 2008, klokken 23:40
Se, jeg var redd du skulle si det. Jeg så den stolpen (skulle kanskje sagt det), men hele den delen til venstre er okkupert av et utsalg for hageprodukter. Så vi kan bare glemme å stå der, for da må vi stå midt på forgjengerovergangen... Markerer plassen som ikke brukbar akkurat nå.

ilmar
Ingen hageprodukter å se da jeg var på OBS Løren nå nettopp. Strøm i kontakten var det også.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

ilmarw

Fant to ladeplasser på Rygge flyplass, legger dem inn på oversikten nå.

ilmar
Polestar i bestilling

Catalyzator

Jeg sendte inn en meil for noen uker siden angående
ladeplass på østfoldhallen på rolvsøy i fredrikstad men
den har visst ikke kommet med på ladeplasslista  :( 
Er det fordi den ligger på et kjøpesenter ?
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

cra

Sitat fra: Catalyzator på torsdag 21. august 2008, klokken 21:58
Er det fordi den ligger på et kjøpesenter ?

Det tviler jeg på. Jeg har også raportert inn ladeplass på kjøpesenter (så langt den eneste plassen i Møre og Romsdal), så det er nok andre årsaker til at det har tatt tid. Sikkert en glipp, eller mailen kan ha blitt fanget av spamfiltere e.l. Det er i alle fall ikke så mange ladeplasser å velge mellom enda at vi kan tillate oss å være kresne. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Vel, det er best om dere tar det her i forumet, så kan jeg fikse det. Etter hva jeg forstår så har Lars, som vel får disse mailene, veldig mye annet å gjøre akkurat nå.

Når dere melder inn ladeplasser, er det fint om følgende blir opplyst:
-Hvor (så nøyaktig bekrivelse som mulig)
-Hvor mange plasser
-Er plassene spesielt merket, eller er det bare en stikkontakt
-Må man betale for parkering og/eller lading
-Evt. tidsbegrensning
-Trenger man nøkkel

ilmar
Polestar i bestilling

Rio

Ladeplass på Lovisenberg Sykehus i Oslo, i parkeringsgarasjen. Man må enten betale, eller (hvis man er pasient) hente en papirlapp i resepsjonen.

Ladeplass på Aker Universitetssykehus, ved krematoriet (!). Gratis.

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

ilmarw

Polestar i bestilling

tom

Bra jobbbet, 21 min fra innmelding til registrering.   

Catalyzator

De spørsmålene kan ikke jeg svare på, foreksempel om det er lett å se den?
jeg har nemlig ikke bil til å frakte rullestolen ennå det å vil muligens ta et halvt
år eller mer før jeg får svar på søknad og derfor oversendte jeg kopi av meil fra
senterledelsen ved Østfoldhallen som jeg fikk med opplysninger om el-bil-lading
osv pr meil slik det står på Norstart sine sider at vi skal gjøre.
Senterledelsen hadde bestillt sånn El-bil-ladeskilt så jeg antar den er lett
å oppdage men det må vel noen som har vært der kunne fortelle.
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

tom

Storbyen var registert 

Catalyzator

Her er kopi av teksten i meilen fra senterleder E.Eggen hos
Steen&Strøm / Østfoldhallen på Rolvsøy i dikeveien 28
i Fredrikstad:

SitatHei, beklager sen tilbakemelding.
Ja vi har El uttak tilgjenglig tre steder .
To ved hovedinngang nord (mot Plantasjen) og en ved hovedinngang syd.
Disse er så langt ikke merket. Menskilt ble bestilt før ferien og bør være
på plass i løpet av nærmeste fremtid.

ilmarw

Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA