Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla blir levert i containere til drammen

Startet av Leaf_2014, tirsdag 30. juli 2013, klokken 10:25

« forrige - neste »

mrjalle

Offentlige plasser er skiltet med hvit P på blå bakgrunn, private har hvit P på sort bakgrunn.

Er det ikke så enkelt? (det vil si at jeg ikke er 100 % sikker, bare 99 %)

Elmo

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 20. august 2013, klokken 20:43
Jo takk du den "ladenazi" nissen var meg. Har ingen lapper i bilen min, men oppfordrer alle til å bruke ladeplasser når de har behov for å lade.

Lurer veldig på hva du skulle gjort om du traff meg med en lapp i hånden  ;D Skal jeg tolke det som en trussel, eller skulle du forsøkt en utskjelling  ;D

Nisse jeg også. Som sagt før har jeg lapper beregnet på fossilgjøker, som jeg bruker med en liten påskrift på elbiler hvis jeg blir forhindret fra nødvendig lading av elbil som ikke lader.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

laumb

Flytta masse Off Topic fra bilder tråden.

DEN ER KUN TIL POSTER MED BILDER - FRA NORGE.

Nå må dere f*¤n meg skjerpe dere litt! :)

Griffel

Sitat fra: Elmo på tirsdag 20. august 2013, klokken 22:30
Nisse jeg også. Som sagt før har jeg lapper beregnet på fossilgjøker, som jeg bruker med en liten påskrift på elbiler hvis jeg blir forhindret fra nødvendig lading av elbil som ikke lader.
Så selv om du ikke trenger å lade så husk å koble til ladekablen så ikke de som trenger å lade blir provosert :-X
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

HABEL

Sitat fra: P85_Norway på onsdag 21. august 2013, klokken 16:21
Måtte innom i Drammen i dag også.
Nå har de fått inn flere Mulicoat Red. De har blanke lister ved siden av kurvelys.

Takk for fine bilder!

Du nevner blanke lister ved siden av kurvelys, men jeg ser ikke helt forskjellen?

Hvor (eksakt) i Drammen er dette forresten?
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

P85_Norway

Sitat fra: HABEL på onsdag 21. august 2013, klokken 16:46
Sitat fra: P85_Norway på onsdag 21. august 2013, klokken 16:21
Måtte innom i Drammen i dag også.
Nå har de fått inn flere Mulicoat Red. De har blanke lister ved siden av kurvelys.

Takk for fine bilder!

Du nevner blanke lister ved siden av kurvelys, men jeg ser ikke helt forskjellen?

Hvor (eksakt) i Drammen er dette forresten?
De 2 blanke listene er borte i My Tesla og i Designstudio.
De holder til mellom skateparken og Grønland Trelast.
Tesla M3 Performance

HABEL

Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

Milzit

Sitat fra: Trondhjemer på onsdag 21. august 2013, klokken 20:47
Haakon 7. gate,Trondheim idag
Du har ikke lov til å legge ut bilder med regnr synlig.
Bilkjennetegn er å anse som en personopplysning etter personopplysningsloven
Fra:
http://hannemyr.com/faq/legal_dm07.shtml

Vær imidlertid varsom med gjen­stander dersom gjenstanden kan forbindes entydig med en person. Et eksempel er et bilde av en bil som viser bilens registreringsnummer. Å publisere slike bilder kan dermed innebære at man offentliggjør personopplysninger, noe som igjen kan være i konflikt med personopplysningsloven
Referanse:
http://www.lovdata.no/all/nl-20000414-031.html


Teslafrank

regner med en av de i Tr.heim er min..:)  Sort 85p + med lyst skinn og 21" sølv...

DaX

@Milzit
Bilen tilhører jo butikken, er vel ikke så farlig da?
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Milzit

Sitat fra: DaX på onsdag 21. august 2013, klokken 21:01
@Milzit
Bilen tilhører jo butikken, er vel ikke så farlig da?
Nei, hvis det er tilfelle er det ikke noe problem.

teslaz

Sitat fra: mrjalle på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:43
Offentlige plasser er skiltet med hvit P på blå bakgrunn, private har hvit P på sort bakgrunn.

Er det ikke så enkelt? (det vil si at jeg ikke er 100 % sikker, bare 99 %)
Jo da, det stemmer 100 %  ;)
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Griffel

Sitat fra: teslaz på torsdag 22. august 2013, klokken 01:09
Sitat fra: mrjalle på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:43
Offentlige plasser er skiltet med hvit P på blå bakgrunn, private har hvit P på sort bakgrunn.

Er det ikke så enkelt? (det vil si at jeg ikke er 100 % sikker, bare 99 %)
Jo da, det stemmer 100 %  ;)
Hvordan er det med de offentlige som oppereres etter privatretslige prinsipper?
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

teslaz

Sitat fra: Griffel på torsdag 22. august 2013, klokken 01:37
Sitat fra: teslaz på torsdag 22. august 2013, klokken 01:09
Sitat fra: mrjalle på tirsdag 20. august 2013, klokken 21:43
Offentlige plasser er skiltet med hvit P på blå bakgrunn, private har hvit P på sort bakgrunn.

Er det ikke så enkelt? (det vil si at jeg ikke er 100 % sikker, bare 99 %)
Jo da, det stemmer 100 %  ;)
Hvordan er det med de offentlige som oppereres etter privatretslige prinsipper?
Er det privatretslige prinsipper så det alltid skilt med hvit P og sort bakgrunn. Selvom det er offentlig grunn.
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

teslapower

Sitat fra: Trondhjemer på onsdag 21. august 2013, klokken 20:47
Haakon 7. gate,Trondheim idag
Utrolig moro å se Model S på norske veier ;) gjør på en måte at ventetiden blir litt kortere for oss andre :) Levering slutten av Oktober i Trondheim.
TM3 levert 30.4.2019
TMS 60 2013 - solgt 2018
"To invent, you need a good imagination and a pile of junk".
Thomas A. Edison

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA