Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VIN nummer

Startet av Mc_Herreington, onsdag 10. juli 2013, klokken 10:49

« forrige - neste »

dundun

Jeg skulle fått bilen i går, men den er foreløpig forsvunnet i systemet og ingen vet helt hvor den er ::)

Nytt estimat er 29. mars, men har en følelse av at ingen vet hva de driver med i Tesla om dagen.

(bekreftet 13.11)
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Kagex

Forsvunnet? de har ikke levert ut feil bil til noen?
P29687

Mhal

Fekk Donald nummeret 313 igår. Fiiine :)

dundun

Sitat fra: Kagex på torsdag 13. mars 2014, klokken 09:07
Forsvunnet? de har ikke levert ut feil bil til noen?

Neida, den er vel i en container ett eller annet sted :)
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

Kagex

Kudos for å ha tatt det helt med ro.
P29687

b0nni

Kunne faktisk fått nummer igår jeg også, men det var noe kluss med papirene. Tydelig at Tesla jobber på spreng for tiden for Kim i Bergen sendte meg mail om dette kl 22:30 igår. Synes nesten litt synd på de, men er veldig takknemlig for at de står på så vi skal slippe å vente unødvendig.

Under en uke igjen nå  ;D


Anka

Finalized 30.11. Fortsatt så leter de etter deler- fikk VIN 33941 tidlig i januar. Rart det ikke går ann å få litt mer info.. ? Tror jeg lider av "inn-å-sjekke-status-morgen-og-kveld" sykdommen...

TMS85

Sitat fra: Tønsberg på torsdag 13. mars 2014, klokken 08:36
Sitat fra: Tønsberg på onsdag 12. mars 2014, klokken 23:08
Sitat fra: Tønsberg på mandag 10. mars 2014, klokken 19:39
YES!
Ny oppdatering.
"Tesla-fabrikken bygger din Model S"  ;D ;D ;D

Det nærmer seg !!!
Nå skjer ting i rask rekkefølge  :D
"Din Model S er i transitt fra fabrikken"
Blir med disse oppdateringene bare enda mer spedalsk med F5 tasten  ???
Det var snodig.
Status har gått tilbake til "Tesla-fabrikken bygger din Model S"  >:(
Kjenner humøret fikk seg en knekk.
De leker med en sart sjel akkurat nå  :-[

Det var rart. Jeg fikk "bygger" samme kveld som deg, men hos meg har den ikke gått over til "transitt" enda. Ble litt overrasket når du fikk dette og ikke jeg, ble litt mer F5 her en periode...

Venting er frustrerende!  :)

ctr46

Tlf og levering idag kl 13.. endelig!!!:D
85D

paalv

Sitat fra: kvasbo på torsdag 13. mars 2014, klokken 09:02
Jeg skulle fått bilen i går, men den er foreløpig forsvunnet i systemet og ingen vet helt hvor den er ::)

Nytt estimat er 29. mars, men har en følelse av at ingen vet hva de driver med i Tesla om dagen.

(bekreftet 13.11)

Som jeg antydet tidligere, det ville vært svært uvanlig at du fikk bilen så raskt ...
Levering 12.3 med ferdig produsert 20.2 var nok for godt til å være sant.

Håper du får den i mars, da!
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

NordicMaster

Da endret MyTesla seg i går til "kjargjøres". Bilen fikk samme dag kjennemerke. Overlevering 19/3 kl 10 i Drammen etter eget ønske (kunne få den dagen før). bekreftet 4/9.

Kagex

P29687

paalv

Nå går det unna i Drammen ...

Telefon i dag om ytterligere fremskyving av levering: Lørdag 15. kl 14:00. Ja takk!

Og i dag ble den registrert. Bilen kom visstnok på norsk jord på mandag.
8)
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

Kagex

paal hvem des har du?``hører nesten ingenting fra min des
P29687

Bamboo

Henta min tirsdag, 1 dag før faktura tilsa. Jubel og kakefest etter middag. Morsomt og kanskje litt "skremmende" er det når vesla på 4 år, kvelden før sier før hun sovner: "Pappa - jeg gleder meg såååå mye til Teslan kommer i morgen!"
Hva har jeg gjort med barna mine?? Hahaha...

Nå nytes tiden i fremtidsmaskinen min:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA