Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

CCS vs CHAdeMO

Startet av Quattro, tirsdag 19. mars 2013, klokken 14:57

« forrige - neste »

rmr

16000 km , så ikke så mye på 1 år.

Tenker nærmere 770``ja , men usikker her. Har du også Next Gen bak?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

bertin

Sitat fra: bjoris på torsdag 23. juni 2016, klokken 12:27
Sitat fra: bertin på torsdag 23. juni 2016, klokken 10:51
Solgte akkurat 70D for kr 690 tusen. Kjørt 10000km. Se configurasjon vedlagt. Tesla original sommer/vinter. Jeg har/hadde en sølv 70D uten utstyr utenom Ng seter for salg på finn.no men en som var på visning likte den blå godt og kjøpte den.

Det ble solgt en samme farge for litt over 1 måned siden med litt mindre utstyr etter 1 time på finn.no. Pris annonsert var da kr 669 tusen.

Jeg vil si det er en ok pris for prefacelift, du har da antakelig får mer for bilen enn du gav:) Iallefall er det ca prisen som var i Nov for ny når jeg bestilte og kjøpte en den i Aug så fikk en den ca 30.000 under den prisen:)

Det stemmer godt. Bestilte og kjøpte bilen i november og betalte nøyaktig det samme som jeg solgte for inkludert henvisning rabatt. Har fått levert perlehvit S med facelift. Har også sølv 70D uten utstyr som jeg legger ut igjen på finn for kr 610-620 tusen snart.

MeTesla

Sitat fra: rmr på torsdag 23. juni 2016, klokken 15:28
16000 km , så ikke så mye på 1 år.

Tenker nærmere 770``ja , men usikker her. Har du også Next Gen bak?

Oh yes 8)

Øyvind.h

Sitat fra: Megleren på torsdag 23. juni 2016, klokken 14:14
Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 23. juni 2016, klokken 13:27
Sitat fra: Megleren på torsdag 23. juni 2016, klokken 10:57
Er vel mange som selger nå for å kjøpe facelift virker det som. Mye 2016 prefacelift ute til salgs.
Antallet Model S til salgs er ganske normalt. 144 stk for øyeblikket. Klarer ikke helt å se den trenden du mener å se.

Hjalp en kamerat med å kjøpe nå nylig. 2014 Mod p85 med bortimot alt utstyr. Pris 559".

En annen (her på forumet) solgte sin OK utstyrte 70d fra januar 2016 for rundt 670 (ingenting med facelift å gjøre).

Virker med andre ord som nesten nye og velutstyrte 70d går for inntil 700k. Holder seg veldig bra.

P85D er det tydeligvis mulig å gjøre gode kjøp på. Dvs årsgamle biler til ca 800-850.

90D har jeg ikke sett noe særlig av pt.

Har ikke noe statistikk å vise til, men det virker sånn. Jeg sa VIRKER det som...

Den kameraten din kjøpte hvor mye hadde den kjørt og var der AP?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gått ca 40k. Ikke ap. reg mars 2014. Alt utstyr bortsett fra + og ekstraseter. Serviceavtale inkludert.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Bjoris

Bra lik min som ble solgt for 560 i Nov, men min var bare 85. Nå er det vel ikke stor forskjell mellom vanlig og P så uten å ha studert det så nøye virker det som at prisene har holdt seg bra siste halvår.

Men med de mange prisøkningene har forskjell mellom ny og brukt økt vesentlig...





I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Elraptus

Er det noen som har solgt bil med Ludicrous i det siste- og eventuelt til hvilken pris ?

HåkonE

Hadde kostet meg 1.1 mill. å kjøpe bilen jeg betalte 670k for nå. Og nå tilbyr de ikke lenger det fantastiske Performance-understellet.

Å betale flere 100k for å få ny frontfanger har jeg konkludert med at er galskap, men ser det er flere på Finn som faktisk går den veien. Finnes allerede flere ettermarkedsløsninger for en "fresh look".

Imran Ulhaq

#1177
Hei, har en S85 fra Juni 2014 62K kjørt med Tech og Lyd pakke i bruk farge.
sommerfelger 21 turbin kantkjørt med nye sommerdekk og 19" vinter
Pen behandlet.

Bilen er foliert i matt brun farge og gir utrolig bra look, hva kan jeg forvente å få for den?
Må få solgt pga. endringer av livsituasjon.



satheesh.net

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 20. februar 2016, klokken 08:55
Ikke lenge til jeg må gi avkall på min høyt verdsatte ELise. :'(

Lurer på hvordan markedet ser ut om et par måneder. Selge nå eller vente? Decisions, decisions... ::)

Ok folkens, tiden er inne for gode råd. Tenkte kanskje å få denne ut på markedet og solgt før Model X kommer om et par uker. Hva mener dere er korrekt pris? (Jeg ikke selge, bare for å ha nevnt det, men trenger kun én bil egentlig.)

P85, 2013, ca. 89.000 km, Pearl-white, det meste bortsett fra lydpakke og syvseter. Bilen er godt tatt vare på (kun et par små steinsprut foran på panseret), ny frontrute og Ceramic Pro på hele bilen. Ingen skader eller bulk.

Vad tycks?

RonnyØ

Prisforespørsel: Verdi/salgspris på 2016 70D
Vinterpakke, luft, pano, nextgen, 19" sommer og 19" vinter. Ikke Tech og ikke betalt for autopilot. Gått rett under 20.
Husqvarna Automower 320

tkjoerlaug

Veldig lett. Gå inn på finn.no og søk på tesla. Du kan gjerne begrense søket noe, feks D eller 70D. Så sorterer du alle bilene på pris og går gjennom lista for å finne bil som er mest lik din. Legger du deg litt under i pris får du solgt raskt, evt litt over dersom du er tolmodig.

erot

Ligg i alle fall laaaangt unna Carma bil. Sikkert ok for kjøp, men ikke for salg. De brøt så mange regler for god skikk ift kjøp og salg at det var en parodi. Kostet meg utrolig mye tid og frustrasjon.

glenn.sollid

Billigsalg av P90D Ludicrous demobil/servicebil hos Tesla nå. Flere biler under 900k. Ser billigste på finn.no ligger til 1.040.000.

Cookie Monster

#1183
Dirkete fra Tesla er nok stedet å se etter først. Mye optimister og da spes forhandlere på Finn som tror de bla. får 1 mill for en brukt P85D.
Men bør være obs på at salgs/demobiler er ofte hard brukt og ikke tatt veldig godt vare på. Så de har ofte en del riper osv. Men det samme gjelder jaggu mange på finn også.

Tesla gjør nok klar til P100D som kommer snart ;) Eller facelift P90DL produsert etter ca mars 2016 som har en god del mer effekt enn de eldre P90DL.
2015 P85D

jazzwheel

Lenge siden jeg har fulgt med og ser det ligger en P90DL ute nå med oppgitt 765hk. Er dette noe selger har fylt inn selv eller blir det automatisk fylt inn av FINN?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA