Hovedmeny

Tesla på finn.no

Startet av Quattro, lørdag 02. mars 2013, klokken 12:33

« forrige - neste »

Muffinman

Skifter og skifter...de må vel først få inn delekit til jobben. De aller fleste som har opplevd havari så langt har fått nye TPMS deler av gamle typen pga dette.

Tesla byttet begge fobbene på gamlebile  pga knappene ramlet av, men da fantes det ikke forbedret utgave. Veldig bra hvis det er forbedringer her!

De tidlige bilene har ufattelig masse som rettes i ettertid, og det er bra. Litt surt om man skulle sitte med svarteper fordi man hadde tro på Tesla og satset en haug penger på å være tidlig ute  :)

TJK

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

TJK

Sist jeg sjekket var 14' mod. oppe i 427 000 og 13' mod. Var rundt 350 000 mener jeg å huske.

Elraptus

Litt over 1 år gammel strøken blå(den gamle dype blå) P85D Ludicrous oppdatert
Med allt utstyr og 21 sommer  unntatt baksetene i bagasjerommet
Ca 23000 km. Noen som har en ide om verdien ved salg neste mnd ?
Er jo ikke mange Ludier der ute

Epleskreller

Sitat fra: Elraptus på onsdag 01. juni 2016, klokken 21:18
Tipper du kan få 850-900k :-)

Fra en Ludi til en annen ;-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Havebigfun

Sitat fra: Elraptus på onsdag 01. juni 2016, klokken 21:18
Jeg ville beholdt den fine bilen  ;)

Bjoris

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77891943

Mja, såvidt jeg kan se så er det 20.000 mer enn en ny, men så får en da også 43.000 i rabatt på ny så dermed snakker vi her om 63.000 mer enn en ny, hehe, vel, det er lov å prøve, men litt i overkant optimistisk vil jeg si:) Nå vet sikkert ikke alle som ser på brukte om denne rabatten, du får jo ingen info om dette når du spekker opp bilen på nettet, så funderer på om det er slik at de som ikke kontakter butikken går glipp av rabatten eller om alle får dette når bilen bekreftes? Jeg fikk vite at rabatten ikke gjelder 60 så dermed er det "halv pris" på denne oppgraderingen til 75 batteriet, tror jeg hadde lagt 35.000 på bordet for 15 kwh, når prisen går opp til 74.000 etter levering, men det kommer selvsagt ann på behovet...

Touring

Får man rabatt på ny bil? Hvordan får man det?

Bjoris

Man sjekker med butikken:)

Er nok kun for å holde salget gående nå med de høye prisene som følge av svak NOK, vil tro at dette forsvinner igjen når/hvis det kommer en justering ned...

Skal på service med Leaf der hvor Tesla holder til i Bergen og ser at X er på turne der den dagen så snakket med selger om å få en kikk, får ikke prøvetur og spurte da om rabatten, han sier at rabatten ikke gjelder på X og S60/S60D.

Bjoris

Disse 43.000 består av 8000 i referal kode som en får på alle bilene også 60 og X, men så er det 35.000 ekstra på øvrige S.

Touring

Aha.  Skjønner ikke helt forskjellen lenger på tesla sitt konsept og vanlig forhandler når man kan deale med en selger for rabatter etc. Var jo greit å slippe den biten.

tut

Hei
Rabatt var nytt for meg også.
Sammenligner med de gode rabattene jeg får på tilsvarende dyre biler og trodde at nettprisen gjelder uansett på Tesla. Selger i Trondheim sa ingenting om denne muligheten. Tenker å bytte bil i løpet av året.
Er det noen som har fått rabatter på bestilling den siste tiden og hvor mye i så fall?

Bjoris

Ta en tlf til selger å sjekk. Det har nok vært ønskelig å kjøre samme pris for alle, men så blir nok utfordringen litt spesiell i Norge, Tesla har gjort store investeringer her og blir derfor også avhengig av å ha ett jevnt godt salg, når bilene blir så ekstremt mye dyrere her pga svak NOK stopper ting opp. Tipper derfor at dette er ett unntak fra regelen, men bør jo gjelde alle som bestiller, også de som ikke kontakter selger selvsagt... Tipper tilbudet forsvinner så fort de setter prisene ned...

rsomby

Rabatt på 35k var et tiltak pga de høye prisene i en periode. Det var så snakk om prisjustering til lavere pris, men dette ble det ikke noe av. Dermed tror jeg de valgte å videreføre rabatten. Jeg har benyttet meg av denne, sammen med de 8000 på referral program. Snakk med en selger hos din butikk om dette så tror jeg det ordner seg. Jeg hadde bare en bil lagret fra konfigurator, uten innbetalt depositum og ble oppringt av selger med dette tilbudet.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA