Hovedmeny

Forsinket levering

Startet av ENTO, tirsdag 15. juni 2021, klokken 22:39

« forrige - neste »

bitbrat

Beklager formuleringen, mente at jeg synes det er rart å se hvor forskjellige konfiguratorene er for de forskjellige landene [emoji4]. At man tilsynelatende får bestilt bedre id.3 i Tyskland enn det man får i Norge, feks.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Krokstein

Sitat fra: bitbrat på mandag 11. juli 2022, klokken 21:29
Beklager formuleringen, mente at jeg synes det er rart å se hvor forskjellige konfiguratorene er for de forskjellige landene [emoji4]. At man tilsynelatende får bestilt bedre id.3 i Tyskland enn det man får i Norge, feks.

Skjønner; Stusset litt over hva du mente, men jeg er enig. Antar at det er importøren som bestemmer hvilke options som skal være tilgjengelig i de ulike landene basert på hva slags preferanser deres kunder har.
ID.4 GTX

kiwiehelt

Fikk nettopp mail fra Møller, "Din nye ID.4 GTX er på vei! I mellomtiden kan du bli bedre kjent med din nye bil" , noen vet når bilen ankommer når man har mottatt denne eposten?

hELgenen

Sitat fra: kiwiehelt på tirsdag 19. juli 2022, klokken 10:49
Fikk nettopp mail fra Møller, "Din nye ID.4 GTX er på vei! I mellomtiden kan du bli bedre kjent med din nye bil" , noen vet når bilen ankommer når man har mottatt denne eposten?

2-4 uker...varierer..Det betyr nok at den er på eller på vei inn på båten

Jorkri

Hvor lenge har du ventet??

kiwiehelt

Sitat fra: Jorkri på tirsdag 19. juli 2022, klokken 11:12

Hvor lenge har du ventet??
siden 2.feb i år

kiwiehelt

Sitat fra: hELgenen på tirsdag 19. juli 2022, klokken 10:59

2-4 uker...varierer..Det betyr nok at den er på eller på vei inn på båten
ok, nytter det å ringe møller og spørre de?

kiwiehelt

snakket med møller, ligger i havn i tyskland og venter på båt

ENTO

Båten («Autoprogress»  se: marinetraffic.com) går mellom Bremerhaven og Oslo (Bekkelagskaia) har vært i Oslo tre ganger siste uke med biler.Mandag,torsdag og igår mandag ble det losset biler der fra Bremerhaven. Nå tirsdag ettermiddag er den atter en gang tilbake i Bremerhaven og er vel da tilbake i Oslo onsdag morgen.

kiwiehelt

fikk beskjed fra Møller, at bilen ankom Stavanger i morges. Det var raskt :)

Krokstein

Sitat fra: kiwiehelt på mandag 01. august 2022, klokken 10:31
Gratulerer! Satser på at de snart får opp dampen litt på de bilene som skal ha noen flere pluss pakker også. Eneste trøsten får være at de nå har endret til 2023 modell på bestillingen min
ID.4 GTX

EmondaGTX

Sitat fra: Krokstein på mandag 01. august 2022, klokken 13:06
Gratulerer! Satser på at de snart får opp dampen litt på de bilene som skal ha noen flere pluss pakker også. Eneste trøsten får være at de nå har endret til 2023 modell på bestillingen min
Hei krokstein
Hvor så du endringen til 2023 modell? bilhold viser fortsatt 2022 på min.  Grx mangan grå topsport sete,foressistent+ info+ comfort+
Bestilt dec 2021

Krokstein

Sitat fra: EmondaGTX på mandag 01. august 2022, klokken 13:44
Sitat fra: Krokstein på mandag 01. august 2022, klokken 13:06
Hei krokstein
Hvor så du endringen til 2023 modell? bilhold viser fortsatt 2022 på min.  Grx mangan grå topsport sete,foressistent+ info+ comfort+
Bestilt dec 2021

Det står 2023 der hos meg. Kan ikke skjønne annet enn at din også blir det siden jeg bestilte bilen månedsvis før deg. Har du fått beskjed om at du ikke kan få bilen i mangan grå siden den fargen har gått ut? Sjekk eventuelt med forhandler om du må bytte farge. Muligens de fortsetter å lakkere opp denne på gamle ordrer?? Men hvis du må bytte så tipper jeg at info i "bilhold" vil bli oppdatert til 2023 når de går inn og oppdaterer ordren.
ID.4 GTX

El-inor

Mager trøst til alle som venter på ID.4 - Nissan melder nå at leveringen av 4x4-utgaven av Ariya er utsatt fra september til desember.
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- Nissan Ariya e-4FORCE Evolve - levert 10.03.23

EmondaGTX

Sitat fra: El-inor på mandag 01. august 2022, klokken 14:29
Mager trøst til alle som venter på ID.4 - Nissan melder nå at leveringen av 4x4-utgaven av Ariya er utsatt fra september til desember.
Qui t'as demandé?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA