Hovedmeny

Forsinket levering

Startet av ENTO, tirsdag 15. juni 2021, klokken 22:39

« forrige - neste »

Paasan

Jeg gjetter at da du la til det ekstra du nevner, bestilte du i praksis ny bil. I såfall har du teknisk sett bare stått i kø et halvt år.

MaxLevel

Sitat fra: Paasan på fredag 27. mai 2022, klokken 11:44
Hvorfor så få har bestilt i steinvasket blå synes jeg er forunderlig, den ser meget bra ut i virkeligheten, står perfekt til de mørke detaljene.

Nå har det jo ikke vært mulig å bestille den fargen på en god stund lenger heller siden den har utgått, men enig i at den er en veldig fin farge. Hvorfor de kalte fargen for stonewashed blue har jeg aldri forstått, hadde passet bedre med noe mer fengende :)

Paasan

Sitat fra: MaxLevel på fredag 27. mai 2022, klokken 15:41
Sitat fra: Paasan på fredag 27. mai 2022, klokken 11:44
Hvorfor så få har bestilt i steinvasket blå synes jeg er forunderlig, den ser meget bra ut i virkeligheten, står perfekt til de mørke detaljene.

Nå har det jo ikke vært mulig å bestille den fargen på en god stund lenger heller siden den har utgått, men enig i at den er en veldig fin farge. Hvorfor de kalte fargen for stonewashed blue har jeg aldri forstått, hadde passet bedre med noe mer fengende :)

Ja, fordi importør har begrenset antall farger de vil/kan selge, tok de bort stonewashed siden så få valgte den.

Den står akkurat nå ved siden av en q4 i glacier blue, og er ikke store nyanseforskjellene. Ikke like, men nesten.. Synes stonewashed forandrer seg mye etter lyset, veldig fin.

bitbrat

Sitat fra: Paasan på fredag 27. mai 2022, klokken 14:50
Jeg gjetter at da du la til det ekstra du nevner, bestilte du i praksis ny bil. I såfall har du teknisk sett bare stått i kø et halvt år.
Det er ikke det møllerselger sa, kun at delemangel på de ekstra sensorene medfører forsinkelse. Jeg velger å tro på det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Paasan

Sitat fra: bitbrat på fredag 27. mai 2022, klokken 16:02
Det er ikke det møllerselger sa, kun at delemangel på de ekstra sensorene medfører forsinkelse. Jeg velger å tro på det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du får nok en 23 modell skal du se.

Krokstein

I følge selger som jeg har kontakt med skulle man beholde sin plass i køen selv om man la til/endret som følge av de nye pakkene som kom i høst.
Men all den tid hele køordningen virker som et stort svart hull med null innsyn er det ikke godt å vite hva som er realitetene
ID.4 GTX

Paasan

Sitat fra: Krokstein på fredag 27. mai 2022, klokken 16:16
I følge selger som jeg har kontakt med skulle man beholde sin plass i køen selv om man la til/endret som følge av de nye pakkene som kom i høst.
Men all den tid hele køordningen virker som et stort svart hull med null innsyn er det ikke godt å vite hva som er realitetene

Da har vi fått motstridende informasjon. Men som du sier, hvem vet. Tror ikke alle selgere heller har 100% kontroll på situasjonen..

Krokstein

Sitat fra: Paasan på fredag 27. mai 2022, klokken 16:22

Da har vi fått motstridende informasjon. Men som du sier, hvem vet. Tror ikke alle selgere heller har 100% kontroll på situasjonen..
Det virker å råde litt forvirring ja. Jeg sjekket for ordens skyld direkte med Møller også i høst for å dobbelsjekke den beskjeden jeg fikk og det var samme beskjed derfra. Men jeg har liten vinnerlykke så dersom dette faktisk KAN gå til h#$$"# så gjør det sannsynligvis det :(
ID.4 GTX

Paasan

Sitat fra: Krokstein på fredag 27. mai 2022, klokken 16:36
Sitat fra: Paasan på fredag 27. mai 2022, klokken 16:22

Det virker å råde litt forvirring ja. Jeg sjekket for ordens skyld direkte med Møller også i høst for å dobbelsjekke den beskjeden jeg fikk og det var samme beskjed derfra. Men jeg har liten vinnerlykke så dersom dette faktisk KAN gå til h#$$"# så gjør det sannsynligvis det :(

Håper bilen deres er rett rundt hjørnet.. Plutselig står den på kaia😊

ENTO

85 id4 registrert idag, det må vel være rekord. Begynner å håpe nå. Noen som vet fordeling id4 ift gtx ?

Krokstein

Å stå i køen er ihvertfall ikke som å pusse opp badet. De færreste ville vel akseptert å gjøre en avtale med rørlegger uten å ANE når vedkommende ville dukke opp - ikke engang hvilket år.
ID.4 GTX

Krokstein

ID.4 GTX

ihaal

Er det noen som har forhørt seg med selger om muligheten for nytt svart interiør i bil som snart skal i produksjon?
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

LMOR

Sitat fra: ihaal på søndag 26. juni 2022, klokken 11:47
Er det noen som har forhørt seg med selger om muligheten for nytt svart interiør i bil som snart skal i produksjon?
Gjelder kun biler produsert etter uke 35.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA