Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Model S Beta **I OSLO** 12-14 april

Startet av kenmyh, søndag 15. april 2012, klokken 20:16

« forrige - neste »

kenmyh

Ja, nå har jeg venta på bilen over 1 uke.. savner det svarte løvet mitt! :( Den burde vel snart være tilbake på veien! :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

kenmyh

Haha, jeg må le av BnH Økern... Skulle hente bilen på fredag, siden den da endelig var ferdig lakka! MEN, det store MENnet, var at de hadde lakka bilen feil.. Jessda, feil farge.. De hadde klart og lakke alle de skadede delene i svart metallic, mens resten av bilen var den originale svartfargen..

Sa jo selvfølgelig at detta ikke gikk an, og at de fikk fikse det opp. Så det blir spennende og se om den kommer tilbake i svart solid, eller svart metallic, når de nå får fiksa den opp igjen! :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

akseln

Stilig! Kanskje du får verdens første og eneste Leaf i svart metallic :-)

Lynet

Hadde jeg vært deg ville jeg bedd dem lakka resten i metallic, enklere å lakke taket++ enn alle dører panser osv...
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

arnejorg1

ja, svart metallic hadde jeg sagt ja takk til :D
Før Nissan leaf. Nå, Renault Zoe hentet hos Carpoint hentet 13 juni 2015

kenmyh

Ja, jeg spørte om de kom til å lakke den i metallic, men han sa den mest sannsynlig ble lakka i originalfargen.. Dessverre!

Men får se, for det er mindre jobb og lakke resten av bilen! Så får bare håpe på det beste! :D
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

kenmyh

Ooooog nå ringte BnH meg og sa at bilen var klar for henting, og at den var blitt svart! Så får vi se om det er svart solid eller svart metallic når jeg henter den i ettermiddag! :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

arnejorg1

Ja. Eller kanskje den er blitt rød ;D
Før Nissan leaf. Nå, Renault Zoe hentet hos Carpoint hentet 13 juni 2015

Rio

Kanskje alle skal få stemme hvilken farge den bør være? :D
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

kenmyh

Yessda, den var svart solid når jeg fikk den tilbake! dessverre ikke metallic, men overlever det :) Lakken på de delene som er blitt lakka er sykt fin, og ekstremt bra utført. MYE bedre enn originallakken, så det er digg! :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

kenmyh

Her er forskjellen på ny og gammel lakk! Relativt stor forskjell på de ny lakka delene kontra de med originallakk.

Morsomt og se at de gjør en så dårlig jobb fra fabrikk.. Lurer på om jeg skal ta resten av bilen også nå.. :p
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

Thomas Parsli

Det var imponerende dårlig, er det spesielle problemer med din farge?
Blue pearl metallic (har sett nøye over tre biler inkluder min egen) er strøken til sammenligning.

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Go-carter

Sitat fra: Thomas Parsli på søndag 10. juni 2012, klokken 20:52
Det var imponerende dårlig, er det spesielle problemer med din farge?
Blue pearl metallic (har sett nøye over tre biler inkluder min egen) er strøken til sammenligning.

Thomas

Sort har jo ikke klarlakk, så noe av svaret kan ligge der.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Phuc

Mitsubishi i-MiEV 2012 Amethyst Black (03.04.2012-) [11200 km @ 03.04.2013]
Honda Accord 2.0i 1996 - R.I.P. (18.06.1999-31.10.2012)

JanFredrikB

Opplevd veldig dårlig lakk på min sorte Leaf også.
Bærum

Nissan Leaf // 25. mai 2012 // Sort // EL16700

Har aldri eid en fossilbil, og har heller ikke planer om å gjøre det i fremtiden :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA