Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Model S Beta **I OSLO** 12-14 april

Startet av kenmyh, søndag 15. april 2012, klokken 20:16

« forrige - neste »

arnejorg1

Sitat fra: cra på torsdag 29. mars 2012, klokken 10:33
Fy F...!  >:( >:(

Trenger selvsagt ikke be deg politianmelde dette? Håper du finner ut hvem som har gjort det, så de blir stilt til rette!

Det er leit, men dessverre tror jeg ikke det hjelper så mye og anmelde saken. Politiet prioriterer ikke slike saker og de blir ofte henlagt. Selvsagt må du allikevell annmelde, så får vi håpe på det beste. Økonomisk sett dekker jo kaskoen dette, men det er surt og må punge ut med egenandel . :-\

Jeg hadde blitt temmelig forbannet hvis det hadde vært min bil.
Før Nissan leaf. Nå, Renault Zoe hentet hos Carpoint hentet 13 juni 2015

kenmyh

Takk for alle tilbakemeldingene! Hyggelig å høre at folk føler med meg.. Ikke akkurat no morsomt syns, på en morgen som var ellers så fin..

Har lagd en lapp, som skal henges opp i hele nabolaget rundt her, så får vi se om det hjelper noe :)
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

dissern

For pokker.... Jeg føler med deg! Vår Mercedes C-klasse fikk trykket inn begge dørene i fjor sommer mens den stod parkert utenfor huset. Vedkommende som gjorde det meldte seg aldri, ingen vitner. Skikkelig sure saker, men ikke så målrettet og j....ig som det du er utsatt for.
Hvit Leaf - november 2011
Grå Model S 75D - mai 2017

daggad

Huff føler med deg...dette hendte med en av mine biler en gang også.. :-[
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

cra

Sitat fra: Akseln på torsdag 29. mars 2012, klokken 22:06
Ser at politiet er på saken: http://www.nettavisen.no/nyheter/article3366905.ece

Det hadde nå vært til pass til pakket, om de fikk kveldsmaten i halsen i det SWAT stormet inn.  >:(
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

elektrolux

Ser meget forsettelig ut. Ikke en tilfeldig passerende idiot, men en som har satt seg for mål å sørge for at bilen må omlakkeres.

Hadde vært kjekt om Politiet for en gangs skyld kunne brukt litt tid på dette. Kan i neste omgang sette en stopper for enda verre ugjerninger, ikke bare hos gjerningsmannen, men også hos likesinnede.

Med så mye arbeid som er lagt ned i dette skadeverket, bør det være en enkel sak å beregne ganske nøyaktig høyde på gjerningsmannen/mennene.

Noen må også ha sett eller hørt noe, og at det gikk kun uttover deg og en ELbil sier sikkert også litt om gjerningsmannen.

Håper vedkommende blir avslørt, og får et erstattningskrav og den straffen han fortjener.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elbil fundamentalist

For jævelig dette her!

Iom at dette kan være personrettet, og kanskje kan skje igjen ville jeg heller foliert bilen. Da blir det enkelt å foliere en dør eller panser på nytt. F.eks disse:
http://solutions.3m.no/wps/portal/3M/no_NO/GraphicSolutions/Home/CustomerService/News/?PC_7_RJH9U5230GE3E02LECIE20OAT0000000_assetId=1180597020893

Hør om det er noen selskaper som vil være sponsor og få logo / budskap på den profilerte bilen. Kanskje securitas eller noe slikt vil sponse? Securitas eller lignende kan sikkert hjelpe med å sette opp videoovervåking av bilen slik at rasshølet kan bli tatt.. Jeg hadde brukt litt penger på dette.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Aspiranten

Det er rimelig med privat overvåkning idag. Men da er det vel ikke lovlig innhentede beviser og vil kanskje bli avvist i en rettsak...?
Nissan Leaf

kenmyh

Ja, skulle ønske politiet gadd og ta seg litt tid til dette.. Og at gjerningsmannen blir tatt, eller har mot nok til å komme og melde seg.

Lagde 60 stk lapper i går, som ble hengt opp i hele borettslaget i dag av styreleder. Så kanskje jeg får inn et eller annet tips i løpet av helga. En eller annen må jo ha sett noe...

Får bare håpe på det beste! :)

Har vært inne på tanken på foliering. Får se hva det blir til, må først innom BNH for å få taksert bilen. Og det blir nok ikke en fin sum kommer ut der i fra..
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

akseln

Privat overvåking er fullt lovlig, men da bare på eget område. Heller ikke nødvendig å merke med overvåking av privat grunn. Står bilen i gata har man ikke lov til å overvåke denne.

Go-carter

Sitat fra: Akseln på fredag 30. mars 2012, klokken 10:49
Privat overvåking er fullt lovlig, men da bare på eget område. Heller ikke nødvendig å merke med overvåking av privat grunn. Står bilen i gata har man ikke lov til å overvåke denne.

Dette er midt i et rekkehusfelt(under en lyktestolpe!!!), så får nok dessverre ikke satt opp overvåkning der.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

AreGar

Hvor dype er ripene?
Det er ofte mulig å polere vekk overraskende store merker om de ikke er veldig dype.
En polering hos en bilpleieentusiast vil koste langt mindre enn hellakkering.

Go-carter

Sitat fra: AreGar på søndag 01. april 2012, klokken 17:38
Hvor dype er ripene?
Det er ofte mulig å polere vekk overraskende store merker om de ikke er veldig dype.
En polering hos en bilpleieentusiast vil koste langt mindre enn hellakkering.

Alle har tatt lakken, og en god del er ned i aluminiumen også.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

AreGar

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA