Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Model S Beta **I OSLO** 12-14 april

Startet av kenmyh, søndag 15. april 2012, klokken 20:16

« forrige - neste »

kenmyh

Jaja, i dag våknet jeg til et lite morsomt syn...
Begge bilene er mine
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

kenmyh

Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

kenmyh

Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

RuneW

Fy svarte! Det er så utrolig meningsløst at jeg blir kvalm...
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

hkaspenberg

Her har noen virkelig gjordt seg flid...  >:( Ser for meg at bilen må slipes ned og hel-lakkeres. Og på en slik ny og fin Leaf, fy f... !
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

cra

Fy F...!  >:( >:(

Trenger selvsagt ikke be deg politianmelde dette? Håper du finner ut hvem som har gjort det, så de blir stilt til rette!
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

akseln

Huff, nå ble jeg oppriktig lei meg. Håper det er noen naboer som har sett noe.

Smiling when sailing

Først var jeg glad at jeg ikke bor i nærheten. Mine barn er ganske så kreative når det gjelder å ødelegge ting... Men heldigvis har jeg ingen naboer i nærheten og barna har blitt eldre (4 og 6) og sluttet å være en ukontrollerbar fare for nabobiler (og mine egne)... Søskenbarnet dekorerte bilen til faren min på nesten samme måte da hun var 5 år men tegningene var ikke helt så abstrakte.

Jeg synes det ser ut som det er lagt av en voksen person eller tenåringer. Barna (i vært fall de mindre) ville ha konsentrert seg på sidene der det er lettere å tegne (det er i hvert fall min erfaring med slike "tegninger").

Jeg håper du får takk i de som gjorde det slik at du ikke mister bonus på forsikringen din. Hvis det var barn så har foreldrene sikkert en forsikring som dekker skadene.

Man kan jo se det positivt også, nå har du muligheten til å velge en helt unik farge til Leafen din, da den uansett må hellakkeres. Dessuten er det verre ting som bilvandalisme kan bringe fram. F. eks. steinkasting på kjørende biler som kan ende opp med alvorlige personskader. Dette er bare en bil, selv om den er elektrisk, endrer det ikke på dette. Men det er lett å skrive, jeg ville også være utrolig forbanna hvis noen gjorde dette mot Løvet våres. Derimot hadde det ikke berørt meg hvis det hadde skjedd med den gamle Caravellen jeg hadde før. Gamle biler gjør eieren mer suveren oftere enn man tror...
Blå Leaf, Tromsø

kenmyh

Jada, dette er politianmeldt.. Jeg har også ringt Romerikes Blad og håper de vil skrive en sak om det..

Og hellakkering av Leafen må til ja.. Dessverre! Jeg ser ingen lyse punkter på detta i det hele tatt, og håper jeg finner ut hvem som har gjort det. Og at jeg ikke er alene med den personen når jeg finner han......

Den gamle BMW'n er veldig trist at det har skjedd med, den betyr mye for meg. Den må også lakkeres alt for mye, og det dekker ikke forsikringa så her forsvinner tusenlappene fort...

Og siden det kun er mine 2 biler, av alle som står i gata her, så er detta virkelig personlig retta! UTEN TVIL.. og det irriterer meg aller mest
Skedsmo | Mekaniker for Henningstad Racing Team - www.henningstad.com

Svart Leaf levert 07.02.12, kjørt 31000 km!

cra

Sitat fra: Smiling when sailing på torsdag 29. mars 2012, klokken 11:32
Derimot hadde det ikke berørt meg hvis det hadde skjedd med den gamle Caravellen jeg hadde før. Gamle biler gjør eieren mer suveren oftere enn man tror...

Jeg hadde nok blitt like forbanna om det var den gamle caravella mi som ble sarvet på denne måten! Ikke så mye pga verdiforringelse, men hvorfor noen kan være så bedritne at de gjør slikt. Tanker som "har de noe imot meg personlig - var jeg målet for dette", og "er de så idiot i huet at de gjør slikt på random" hadde nok svirret i hodet en stund, og jeg ville nok gjort mye for å finne ut hvem som var synderen. I slike tilfeller er "nabokjerringa" uvurderlig.

Selv kaster jeg ofte et blikk ut vinduet hvis jeg hører lyder som er uvanlige fra noen av naboene; det kan jo være alt fra uvedkommende på besøk til at noen får et illebefinnende og faller om. Så langt har det ikke vært grunn til bekymring heldigvis, men man hører om ymse som skjer rundt omkring, og det skader ikke å følge litt med. Jeg hadde i alle fall satt pris på det om mine naboer følger med, noe jeg tror de gjør.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

cra

Sitat fra: kenmyh på torsdag 29. mars 2012, klokken 11:37
Og siden det kun er mine 2 biler, av alle som står i gata her, så er detta virkelig personlig retta! UTEN TVIL.. og det irriterer meg aller mest

Det burde om ikke annet bidra til at det skulle være lettere å finne gjerningsmannen.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Smiling when sailing

Det at der er personlig retta mot deg gjør saken sikkert mer alvorlig. Trist at det er mennesker som vil påføre andre skader, og i dette tilfellet er det jo openbart at det ikke bare er snakk om materielle skader, men også "personskader" siden du føler deg truet da angrepet er sannsynligvis personlig motivert.
På den andre siden foretrekker jeg at noen ødelegger bilen min, enn mine kjære eller meg.

Blå Leaf, Tromsø

Lynet

Trist syn, men kunsten er å snu noe negativt til noe positivt.

Originallakken på Leaf er mildt sagt dårlig, ihvertfall har min Leaf appelsinhud. Du får nå din bil nylakkert og skikkelig blank, og med mulighet til å klage hvis den får appelsinhud.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Aspiranten

For en trist hendelse :(

Utrolig deprimerende å se hvor dumme mange mennesker er...
Nissan Leaf

bno

#14
Med respekt å melde dette er ikke dumskap det er ONDSKAP (om det ikke er "barns lek"). Jeg håper du finner dem og om jeg håper du er alene vil jeg ikke si noe om. Jeg føler med deg VIRKELIG!!!!!!!!! Det er for j*****g!!!
Hilsen
Bjørn
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA