Hovedmeny

Tilbehør til Model 3

Startet av Vesel, mandag 18. februar 2019, klokken 01:32

« forrige - neste »

Dani3l

Jeg venter matt skjermbeskytter for å hindre gjenskinn. Fingermerker er heller ikke like synlig.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Vesel

Sitat fra: bno på torsdag 21. februar 2019, klokken 20:11
Her er noe man kanskje burde tenke på. Det hevdes at det allerede er skjermbeskyttelse montert fra fabrikken.

https://forums.tesla.com/forum/forums/tempered-glass-screen-protector-out

Edit: Rettet opp link som var feil.
Ja, men det er nok bare sånn midlertidig plastbeskyttelse som telefoner også kommer med når de er nye, som det er meningen man skal fjerne når man tar dem i bruk. De har gjerne luftbobler, og blir fort stygge og skreller av i kanten om man bruker telefonen med dem på. Skal man ha skjermbeskytter bør man kjøpe en som er tiltenkt til dette som permanent løsning, slik du og Toalmar har gjort, selv om jeg mener at for de fleste er dette unødvendig i denne bilen.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

najtrox

Er det slik at man nå kan kjøpe Aero wheel cap kits på servicecentrene?

noGas

Bilen er hentet, og Scandinano ppf protection pakke( front fanger, panser, skjermer, innsteg, lastesone bak, forran bakhjul og midtkonsoll) + tempered glass screen protector. Veldig fornøyd med alt, usynlig beskyttelse. Skuldre senkes.

Vesel

Sitat fra: noGas på fredag 22. februar 2019, klokken 19:47
Bilen er hentet, og Scandinano ppf protection pakke( front fanger, panser, skjermer, innsteg, lastesone bak, forran bakhjul og midtkonsoll) + tempered glass screen protector. Veldig fornøyd med alt, usynlig beskyttelse. Skuldre senkes.
Gratulerer!
Pris for delfolieringen? Var bilen helt strøken da du fikk den?
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

noGas

Prisen får du ta med scandinano, men bilen var hel ved bortsett fra en litt offset ladeluke.
Scandinano har btw utrolig god service og leverer varene hver gang. 5 års garanti.

Vesel

Tenkte på hva du betalte for delfolieringen. Skal jo ha samme bil som deg. Men hvis ulike kunder får ulik pris er jeg neppe interessert uansett.

Amoss

Sitat fra: Dani3l på torsdag 21. februar 2019, klokken 20:16
Jeg venter matt skjermbeskytter for å hindre gjenskinn. Fingermerker er heller ikke like synlig.

God ide. Da jeg prøvekjørte bilen og skulle rygge-parkere etter endt tur så var det overhode ikke mulig å se noe på skjermen pga. gjenskinn.
Model S 85D

bno

Sitat fra: Amoss på søndag 24. februar 2019, klokken 14:01
Sitat fra: Dani3l på torsdag 21. februar 2019, klokken 20:16

God ide. Da jeg prøvekjørte bilen og skulle rygge-parkere etter endt tur så var det overhode ikke mulig å se noe på skjermen pga. gjenskinn.
[/quo
Enig. Har kjøpt en beskytter som er klar. Jeg kommer til å gå for en matt selv også. I US forum heller man mott matt eller la være.

itje

Lurer litt på beskyttelse av setene i bilen, jeg har en lei tendens til å slite bra på setet i bilen, og har lurt på hva som kan fungere på TM3.
Leste i manualen at setetrekk kan/vil hindre airbag, men det må vel finnes noe bra som er tilpasset disse setene? Men som selvsagt både ser og føles bra ut.
Noen som har funnet noe, eventuelt allerede anskaffet noe som er til å anbefale?
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

emurof

Sitat fra: bno på torsdag 21. februar 2019, klokken 20:11
Her er noe man kanskje burde tenke på. Det hevdes at det allerede er skjermbeskyttelse montert fra fabrikken.

https://forums.tesla.com/forum/forums/tempered-glass-screen-protector-out

Edit: Rettet opp link som var feil.

Hva er egentlig poenget med slik skjermbeskyttelse?

Vesel

Sitat fra: emurof på mandag 25. februar 2019, klokken 14:20
Hva er egentlig poenget med slik skjermbeskyttelse?
Det sies at skjermen kan få en del gjenskinn, og at en matt skjermbeskytter vil forhindre dette. Utover det har det nok lite hensikt for de fleste av oss å ha skjermbeskytter for beskyttelsens del når den er fastmontert relativt høyt oppe. Har man tenkt å frakte ski i kupeen eller frakte større ting i passasjersetet foran, eller man har barn som liker å kaster ting vegg i mellom, så kan det sikkert være greit likevel.  :laugh:

ladov

Har noen kommet over en beskytter til DC-delen av CCS-kontakten? Hvis det kommer ikke-vertikal nedbør blir det fort vekk fuktig der..
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

las^se

Sitat fra: ladov på mandag 25. februar 2019, klokken 18:29
Har noen kommet over en beskytter til DC-delen av CCS-kontakten? Hvis det kommer ikke-vertikal nedbør blir det fort vekk fuktig der..

Så snart jeg får bilen så skal jeg lage en adapter som passer på den medfølgende laderen, slik at DC-delen skjermes.

Sent from my iPhone using Tapatalk
VW e-up! -14

ladov

Sitat fra: las^se på mandag 25. februar 2019, klokken 18:45
Sitat fra: ladov på mandag 25. februar 2019, klokken 18:29

Så snart jeg får bilen så skal jeg lage en adapter som passer på den medfølgende laderen, slik at DC-delen skjermes.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kanskje jeg bare dekker åpningen med 2 striper svart pvc-tape. :P
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA