Hovedmeny

Tilbehør til Model 3

Startet av Vesel, mandag 18. februar 2019, klokken 01:32

« forrige - neste »

Orcuz

Noen som har funnet noen bagger eller små kofferter som passer perfekt i frunk, eller rommet under trunk?

Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk

1000kwh

Sitat fra: anrefsah på mandag 18. februar 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Jarv!s på mandag 18. februar 2019, klokken 11:52
Noen som vet om noen bra holdere til nettbrett/telefon for baksete? Viktig at unga blir underholdt under kjøreturen...  ::)
Jeg har kjøpt en slik, så den anbefalt av en med model X.
https://m.clasohlson.com/no/Targus-AWE77EU-universal-nettbrettholder-/38-6105
Fungerer også bra i vår Model S  :+1:

GOS

Sitat fra: Vesel på mandag 18. februar 2019, klokken 18:58
En annen ting som overrasker meg er hvor mange som har planlagt å foliere interiøret. Noen som vil fortelle litt mer om hva slags folie de skal bruke, og hvordan de skal få det installert? Gjøre selv?  :)

Carbon, gjøre selv
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Dani3l

Sitat fra: Vesel på mandag 18. februar 2019, klokken 18:58
Overrasket over at knapt halvparten av de tidlige kjøperne, entusiastene, har planer om å få seg hjemmelader! Strengt tatt ikke nødvendig, men likevel. Finnes jo bøtter og spann av lademuligheter for denne bilen offentlig, og uansett har man jo UMC om man må lade hjemme en dag.  :)

Ellers er jeg lite overrasket over at noe av det mest populære tilbehøret ser ut til å bli matter. Kan heve interiøret betraktelig å bytte ut de kjipe greiene som følger med, for ikke å snakke om å beskytte bilen mot søl, skitt og tramping.

En annen ting som overrasker meg er hvor mange som har planlagt å foliere interiøret. Noen som vil fortelle litt mer om hva slags folie de skal bruke, og hvordan de skal få det installert? Gjøre selv?  :)

Ingen matter på meg, foreløpig. Stoffmatter er utvilsomt finere, men blir det umulig å holde de rene må de skiftes ut.

Hjemmelading blir det ikke med det første, men har tatt initiativ til ladekomité i borettslaget, så får vi se hva det kommer til.

Folierer midtkonsollen fordi pianolakken ikke faller i smak. Black matrix DIY fra Abstract Ocean. Fine instuksjonsvideoer som virker lett å følge.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

nikl

Bestilt:
Matt sort folie til midtkonsoll og treverk i dash
Folie i sort (bilens farge) til håndtak
Skjermbeskytter
Gummimatter (ToughPRO fra ebay)
Seasucker skistativ

Vurderer:
Ladeplate, om jeg ikke lager til noe selv
Chrome delete
Sote ruter
Oppgradert interiørlys

noGas

Bestilte Hexis Bodyfence på front fanger, panser, front skjermer, speilhus, innsteg, bakre hjulbuer og lastekant fra Scandinano. Senker skuldrene litt.

Vesel

Sitat fra: Dani3l på mandag 18. februar 2019, klokken 20:16Folierer midtkonsollen fordi pianolakken ikke faller i smak. Black matrix DIY fra Abstract Ocean. Fine instuksjonsvideoer som virker lett å følge.
Abstract Oceans vinylwraps så fine ut og enkle å påføre, og til en akseptabel pris. Godt utvalg av lekre "farger" også. Spørs om ikke jeg også kjøper fra dem. Takk for tips!  :+1:
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

olavxxx

Sitat fra: Vesel på mandag 18. februar 2019, klokken 20:59
Sitat fra: Dani3l på mandag 18. februar 2019, klokken 20:16Folierer midtkonsollen fordi pianolakken ikke faller i smak. Black matrix DIY fra Abstract Ocean. Fine instuksjonsvideoer som virker lett å følge.
Abstract Oceans vinylwraps så fine ut og enkle å påføre, og til en akseptabel pris. Godt utvalg av lekre "farger" også. Spørs om ikke jeg også kjøper fra dem. Takk for tips!  :+1:
mye samme hos rpmtesla også: https://www.rpmtesla.com/collections/model-3-interior-parts
kjøper du for 150 dollar hos rpmtesla, får du 20%.

Embossed logo er samme pris :)

Jeg har kjøpt MYE derfra, karbon speildeksler, støtfangerbeskytter for innlessing bak, centre console wrap++++.
PS: Ikke kjøp ekte karbon molded dash de selger, det blokkerer for keycardnøkkelen!

Magnus Hansen

Abstract Ocean folie fåes også i norsk nettbutikk. Må vel lønne seg (?)

https://www.bilkomponenter.no/manufacturers

Vesel

Sitat fra: Magnus Hansen på mandag 18. februar 2019, klokken 21:10

Aha, nice. Jepp. 701 kr med frakt fra Bilkomponenter vs ca 854 kr med frakt og fortolling kjøpt direkte fra AO.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

thorerik

Sitat fra: nikl på mandag 18. februar 2019, klokken 20:41
Bestilt:
Skjermbeskytter
Seasucker skistativ

Vurderer:
Chrome delete
Sote ruter
Oppgradert interiørlys
Legg gjerne ut bilder av hvordan håndtakene blir i solid black. Vurderer det samme selv.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

nikl

Sitat fra: thorerik på mandag 18. februar 2019, klokken 21:19
Sitat fra: nikl på mandag 18. februar 2019, klokken 20:41
Bestilt:
Skjermbeskytter
Seasucker skistativ

Vurderer:
Chrome delete
Sote ruter
Oppgradert interiørlys
Legg gjerne ut bilder av hvordan håndtakene blir i solid black. Vurderer det samme selv.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Will do, har dessverre ikke fått lev. dato på bil enda.

Dani3l

Jepp, der var der jeg bestilte (bilkomponenter.no), men har ikke fått de enda. Bestilte også matt skjermbeskytter, så da utgjør ikke frakten like mye.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

bno

trykkertor

Sitat fra: Vesel på mandag 18. februar 2019, klokken 21:13

Aha, nice. Jepp. 701 kr med frakt fra Bilkomponenter vs ca 854 kr med frakt og fortolling kjøpt direkte fra AO.
Abstract Ocean skriver bare 9USD på pakken og ingen frakt. Så det kommer ikke noe toll eller mva på.
Der er rask på levering, og sluttpris blir 500,- i postkassen din.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA