Hovedmeny

Vi som har bestilt - Hva gikk du for ?

Startet av Pallesnekkern, fredag 07. desember 2018, klokken 21:18

« forrige - neste »

olavxxx

Det er to lenker fra "My tesla" (en til Santander og en til DnB).
Best vilkår er ved 35% EK, som tilsvarer ca 220K på en makset m3 perf.
M3 LR med "alt" og standard hjul er vel ca 90K billigere, så der tror jeg man må ha ca 177K for å være innenfor 35%. Nå bare tar jeg tallene litt ut fra luften, mener LR med org hjul, hvitt interiør og hvit lakk er ca 530, ca 620 for perf.

25 trekker man fra EK-kravet ja, så feks 220 - 25 = 195.000 i tillegg til det betalt inn fra før.

Ahm

Eg fekk best rente hjå Santander med 35% EK....3,68% effektiv.

fjongfasong

Forhåndsbestillte i romjulen, og kunne konfigurere bilen samme kveld, hadde lovet meg selv for mange år siden å aldri kjøpe meg helt splitter ny bil, men nå røyk jeg på en liten smell;

Long Range firehjulsdrift
Midnight Silver Metallic lakk
19-tommers Sport-felger
Alt svart Premium-interiør
Oppgradert Autopilot

olavxxx

Sitat fra: fjongfasong på tirsdag 01. januar 2019, klokken 18:26
Forhåndsbestillte i romjulen, og kunne konfigurere bilen samme kveld, hadde lovet meg selv for mange år siden å aldri kjøpe meg helt splitter ny bil, men nå røyk jeg på en liten smell;

Long Range firehjulsdrift
Midnight Silver Metallic lakk
19-tommers Sport-felger
Alt svart Premium-interiør
Oppgradert Autopilot
Men det er et romskip, så du er innenfor :)

Springdale

LR AWD
Deep Blue Metallic
"19

Ingen AP, men jeg har bestilt en prøvetime med Model X for å se om det faktisk er verdt de 42' (som jeg tviler på for min del). Jeg når akkurat ikke 35% EK kravet i kontanter, men banken min er da stort sett grei og jeg regner med jeg får en fin deal med ca. 30% i EK og huset som pant på resten.

Vil nok velge en nedbetalingstid på 5-7 år, noe som gjør at restverdien forhåpentligvis er høyere enn lånet når den (etter planen) selges etter 5-6 år. Ideelt sett hadde jeg betalt ned mer fortere, men jeg skal også gifte meg om halvannet år, og det er pengene jeg har spart til bryllupet jeg bruker som EK så...

bno

olavxxx

Sitat fra: Springdale på torsdag 03. januar 2019, klokken 13:36
LR AWD
Deep Blue Metallic
"19

Ingen AP, men jeg har bestilt en prøvetime med Model X for å se om det faktisk er verdt de 42' (som jeg tviler på for min del). Jeg når akkurat ikke 35% EK kravet i kontanter, men banken min er da stort sett grei og jeg regner med jeg får en fin deal med ca. 30% i EK og huset som pant på resten.

Vil nok velge en nedbetalingstid på 5-7 år, noe som gjør at restverdien forhåpentligvis er høyere enn lånet når den (etter planen) selges etter 5-6 år. Ideelt sett hadde jeg betalt ned mer fortere, men jeg skal også gifte meg om halvannet år, og det er pengene jeg har spart til bryllupet jeg bruker som EK så...
Men da slipper dere å leie bryllupsbil .-)

Dani3l

Svart LR AWD med EAP. Aldri kjørt elektrisk, men satt på i en Model S i dag for første gang, og har sittet i 3'eren på Skøyen. Blir bra!

Leverer fossil leasingbil 14. mars - spent på om det blir en tid uten bil, evt hvor lenge. Tiden vil vise.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Toalmar

Da har jeg også sendt inn bestilling. Ble svart, LR, 19" hjul, svart/hvitt, AP
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Nickelilltroll

Sitat fra: Toalmar på lørdag 05. januar 2019, klokken 20:13

Bra og tufft valg, samme som meg på hele bilen. Vi blir litt unike med den kombinasjonen på eksteriør/interiør...trudde jeg var alene om dette. Var ihvertfall det på omrøstingen :)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Toalmar

Sitat fra: Nickelilltroll på lørdag 05. januar 2019, klokken 20:50
Bra og tufft valg, samme som meg på hele bilen. Vi blir litt unike med den kombinasjonen på eksteriør/interiør...trudde jeg var alene om dette. Var ihvertfall det på omrøstingen :)
:+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

GreenEyez

Vi er flere om svart lakk og svarthvitt interiør. [emoji1441]‍[emoji3603]

Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Nickelilltroll

Sitat fra: GreenEyez på tirsdag 08. januar 2019, klokken 00:44
Vi er flere om svart lakk og svarthvitt interiør. [emoji1441]‍[emoji3603]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så bra, grattis :)

Var en avstemming her et sted om eksteriør/interiørvalg. Der var det kun meg som tatt det valget. Kjente at vi blev straffet med sen levering med en så "sær" kombinasjon, men det var bare et spøkelse i mitt hode ;)

Da kann vi bare glede oss allesammen :D
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

casall

Hvordan er det med takstativ og hengerfeste? Ble det noe av?

geear

Sitat fra: Nickelilltroll på lørdag 05. januar 2019, klokken 20:50
Sitat fra: Toalmar på lørdag 05. januar 2019, klokken 20:13

Har også bestilt svart med hvitt interiør (Performance).

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA