Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model S# som kommer opp på my account på teslamotors.com?

Startet av Boogie, tirsdag 04. oktober 2011, klokken 10:33

« forrige - neste »

Rilum

Sitat fra: Go-carter på lørdag 15. oktober 2011, klokken 11:26
Jeg passerer Drammen i morgen, og er godt kjent på Lierstranda nå om dagen ettersom jeg utvikler en ny bydel der som skoleprosjekt... ;D Så skal stikke innom og se om jeg ser noen :) Så to stk sist gang, for to-tre uker siden.

Høres bra ut, om du ser noe så får du ta et par bilder :)

Ser at City Of Amsterdam er på vei fra Tyne til Drammen igjen (de kaster ikke bort tiden  ;D )
ETA: 2011-10-17 05:00 (UTC) , så da er det vel bare å følge med her http://romeo.skybert.no/drammenh/k1/snapshot_pos11.jpg på mandag morgen.
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Go-carter

Da har jeg vært innom en rask tur, fikk ikke sett så mye siden det var et høyt bevoktet toll-område, men det hindrer ikke en ivrig el-bilist i å ta bilder.... Kommer bilde i løpet av dagen ;-)

Dere har noe å glede dere til iallefall :-)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Kallagtunet

#62
Gi oss ett tall da mann... Så kan vi vente med eventuelle bilder. Hvor mange av hver farge hadde og vært greit å vite :-)

NÅ!!!!
;D

Go-carter

Hehe, vanskelig å gi et annslag, bilebe stod 100-200m unna.. men var (minst) to rader med leaf'er, så under hundre, men tja... 20-30 kanskje? Vanskelig å si, kan jo hende det står noen på andre steder av området også. Og det var SYKT mange hvite....
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Kallagtunet


el-snorre

Hehe.... Nysgjerigheten og utålmodigheten tar overhånd. Go-carters observasjon er ikke så langt fra sannheten gitt.
:)


Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

akseln

Og så kommer det jo et lass til i morgen tidlig. Satser på at min hvite allerede er på kaia...

Go-carter

Her kan dere se en beskjæring av bildet jeg tok(5mpx hjelper ikke stort, når det er et kjipt kamera uten optikk på en Thinkpad Tablet ;D ) Som dere ser, to-tre rader med Leaf'er :)

Bildet lurer litt, det er ikke så mange hvite som det virker som. Alle bilene har hvit folie på taket, for beskyttelse under frakt.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Rilum

Sitat fra: Go-carter på søndag 16. oktober 2011, klokken 18:42
Her kan dere se en beskjæring av bildet jeg tok(5mpx hjelper ikke stort, når det er et kjipt kamera uten optikk på en Thinkpad Tablet ;D ) Som dere ser, to-tre rader med Leaf'er :)

Bildet lurer litt, det er ikke så mange hvite som det virker som. Alle bilene har hvit folie på taket, for beskyttelse under frakt.

Knall bra :-)

Skal kanskje til drammen iløpetav uka, kan du sende en kart link på hvor du fikk tatt bilde fra ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Kallagtunet

Sitat fra: Go-carter på søndag 16. oktober 2011, klokken 18:42
Her kan dere se en beskjæring av bildet jeg tok(5mpx hjelper ikke stort, når det er et kjipt kamera uten optikk på en Thinkpad Tablet ;D ) Som dere ser, to-tre rader med Leaf'er :)

Bildet lurer litt, det er ikke så mange hvite som det virker som. Alle bilene har hvit folie på taket, for beskyttelse under frakt.

Takker for bilder! Vanskelig å se farger ja... Så ikke ut som det var så mye mer enn noen og tyve ut i fra det jeg klarte å telle fra bildene .... To - tre bilder til hver forhandler det var ikke mye. :o Vi får satse på at det kommer fler i morgen  ;D

Så du noen i sølv?

Ole C

 ;D Jeg ser min , jeg ser min , jeg ser min,  den hvite der det er min,  YES!! :o



Ikke mye det der....... :'(   skal jeg tippe april 2012 ? jezzes........    :'( :'( :'( :'(



Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

Rilum

Da holder båten på å legge til kai  :)

Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

daggad

Dere er jo mer interressert i båter enn biler jo !!  :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: daggad på mandag 17. oktober 2011, klokken 10:46
Dere er jo mer interressert i båter enn biler jo !!  :D

Noe barn som tydeligvis ikke greier å vente til julaften..... :-)
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Aspiranten

Haha, jeg liker sammenligningen Lars :D

Det er en stor grad i sannhet der... Jeg føler meg litt som barnet som sniker på julegavene inne på mors soverom.  ;D
Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA