Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model S# som kommer opp på my account på teslamotors.com?

Startet av Boogie, tirsdag 04. oktober 2011, klokken 10:33

« forrige - neste »

el-snorre

Eller skal Nissan selge 1 111 biler før 11.11..11

Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

Rilum

Da kommer det flere biler iløpetav natta/morgendagen, om det er Leaf der eller ikke vet vi jo ikke, men nå må de vel snart få sendt de ca 80 Leaf``ene de har hatt stående et par uker vidre til oss som venter,  sånn at de får frigitt litt plass til de nye bilene som kommer  ;D

City of Amsterdam
Destination: DRAMMEN
ETA: 2011-10-23 22:45 (UTC)

Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

daggad

Er dette Drammen havn mon tro... ?  ::)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

akseln

Merker at interessen for anløp av City of Amsterdam i Drammen ikke lenger er så stor. Hjelper jo ikke at båten laster av nye Leaf-er så lenge det ikke er noen som blir levert videre til kundene.

Rilum

Sitat fra: Akseln på mandag 24. oktober 2011, klokken 09:22
Merker at interessen for anløp av City of Amsterdam i Drammen ikke lenger er så stor. Hjelper jo ikke at båten laster av nye Leaf-er så lenge det ikke er noen som blir levert videre til kundene.

Det blei veldig stille her ja, veldig rart at bilene bare skal stå på kaia i drammen å fryse  :-[
Fikk et par mail fra forhandlern min idag, og levering skal fortsatt være 11/11  :)
Det er iallefall positivt at den ikke er forsinket, men hadde jo vært veldig hyggelig om den plutselig hadde dukket opp litt tideligere  ;D
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

eMoNor

Jeg vet at min hvite LEAF står i Drammen  :)
Vet også chassinr. og jeg har registrert den i Carwings systemet  ;D
Nå er jeg mest opptatt av neste trekk ::)
Når kommer den til Sarp??? 11. november som lovet, eller før kanskje???
Drammen er ikke så interessant mer....  :P
Bare et par tre uker igjen til jeg tar den i bruk  :D
Fredrikstad
Kursholder og rådgiver elektrisk mobilitet og lading

BMW i3 120Ah
BMW i3 94Ah (solgt 2018)
Tesla Model S 2014 (solgt 2017)
Volvo C30 Electric 2013 (levert i tilbake til Volvo i februar 2017)
Nissan Leaf 2011 (solgt 2013)
Vectrix elscooter (solgt 2016)

emobilitynorway.com

Rilum

Sitat fra: Enmira på mandag 24. oktober 2011, klokken 20:05
Vet også chassinr. og jeg har registrert den i Carwings systemet  ;D

Jeg opprettet you+nissan konto igår, og la inn chassisnr idag, venter nå på at det skal aktiveres (jeg skal vistnok få en epost)
Har du fått epost ? er din aktivert ? Evt hvor lang tid tok det ??  (vet jeg har 3 uker på meg, men er jo litt utoldmodig fordet..)
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

eMoNor

Sitat fra: Rilum på mandag 24. oktober 2011, klokken 20:32
Jeg opprettet you+nissan konto igår, og la inn chassisnr idag, venter nå på at det skal aktiveres (jeg skal vistnok få en epost)
Har du fått epost ? er din aktivert ? Evt hvor lang tid tok det ??  (vet jeg har 3 uker på meg, men er jo litt utoldmodig fordet..)

Har fått epost som fortalte at jeg var hjertelig velkommen som ny bruker av Nissan LEAF på You+Nissan, men jeg har ikke fått koden ennå.
Fredrikstad
Kursholder og rådgiver elektrisk mobilitet og lading

BMW i3 120Ah
BMW i3 94Ah (solgt 2018)
Tesla Model S 2014 (solgt 2017)
Volvo C30 Electric 2013 (levert i tilbake til Volvo i februar 2017)
Nissan Leaf 2011 (solgt 2013)
Vectrix elscooter (solgt 2016)

emobilitynorway.com

Ole C

 ;D jeg er bare lei av å vente lei med STOR L,  snakket med forhandler og bestilte i juni.....    har fått antydet levering i november, jeg kommer med 80% sikkerhet til å si fra meg kontrakten hvis jeg ikke får levering før jul.

Nå svarer ikke selgeren på mail heller så what da f...     

Men innerst inne håper jeg bilen står på en autolink bil på vei til BNH økern, for videre transport til Ålesund........

Ole C
Ålesund

Nissan Leaf Hvit med Solcelle
Levert 29.11.2011

gbzdoc

Jeg får heller ikke svar på epost henvendelser til BNH Økern...

Aspiranten

Det tar lang tid å få svar fra forhandleren nå. Jeg antar at arbeidsmengden er stor for bare èn selger.
Nissan Leaf

Go-carter

Økern har vel tre leaf-selgere, sist jeg sjekka... :-)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

akseln

City of Amsterdam er igjen i Drammen med ny ladning med Leaf til kjendiser og andre prioriterte kunder.....


Sent from my iPad using Tapatalk

Rilum

Sitat fra: Akseln på søndag 30. oktober 2011, klokken 12:39
City of Amsterdam er igjen i Drammen med ny ladning med Leaf til kjendiser og andre prioriterte kunder.....

Sent from my iPad using Tapatalk

Må være c-kjendiser som står for tur nå  ;)
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

el-snorre

Det ryktes at det ankom 120 Leaf i Drammen i går, så nå blir det vel snart fart  leveringene...
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA