Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model S# som kommer opp på my account på teslamotors.com?

Startet av Boogie, tirsdag 04. oktober 2011, klokken 10:33

« forrige - neste »

Rilum

Sitat fra: Boogie på onsdag 12. oktober 2011, klokken 12:53
Sitat fra: Akseln på onsdag 12. oktober 2011, klokken 12:45
Heldige meg som har pappaperm :-)

Betyr det at du tar turen til Drammen?
Ifølge gulesider så har Akseln ca 7,2mil å kjøre og FRI fra jobb, så det hadde jo vært fint  ;)
Litt ulempe å måtte kjøre gjennom oslo UTEN el-bil, men det går vel ..  ;D
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

akseln

Burde jo det, men tror ikke jeg orker å kjøre de 16 milene i dag. Hadde jeg visst at min bil var med ville jeg allerede vært underveis.

Rilum

Da har City Of Amsterdam reist fra drammen (regner med at det er den som er litt uti fjorden på det vedlagte bilde)
Bilene til venstre i bilde er kommet fra båten.

Her er link til bilde, men det oppdateres hver 1/2 time, så bilene kan jo fort bli borte herfra.
http://romeo.skybert.no/drammenh/k1/snapshot_pos11.jpg

Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Aspiranten

Kan noen utføre CSI enhance på bildet? ;D
Nissan Leaf

akseln

Vanskelig å se, men utfra fargene å dømme er det få Leaf der. Mange har vel bestilt hvite. Tipper det er flest qashqai på kaia.

Elmo

Sitat fra: Aspiranten på onsdag 12. oktober 2011, klokken 14:40
Kan noen utføre CSI enhance på bildet? ;D

Ser bare lekebiler jeg :D ;)

. . . og her er bildet - frosset for ever
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

el-snorre

Bildet viser vel uansett ikke Nissans samarbeidspartners oppstillingsplass.

Tror Nissan kommer til å lure oss alle sammen ;)
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.
Tidligere  Peugeot Partner, ca 120 000 km

el-snorre

Noe skjer i alle fall. Elbilforeninge skal levere startmapper til Nissan sin sammarbeidspartner i Drammen, som legger mappene i bilene i forbindelse med klargjøring før utkjøring.
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.

daggad

SitatElbilforeninge skal levere startmapper til Nissan sin sammarbeidspartner i Drammen

Hvor mange har de spurt etter nå i første omgang...?  ;) 
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Rilum

Sitat fra: el-snorre på torsdag 13. oktober 2011, klokken 09:22
Noe skjer i alle fall. Elbilforeninge skal levere startmapper til Nissan sin sammarbeidspartner i Drammen, som legger mappene i bilene i forbindelse med klargjøring før utkjøring.

og når skal de leveres der ? Om det ikke sendes så håper jeg den personen som leverer er flink til å spørre og grave litt og ha kamere klart  ;D
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

akseln

Nå er City of Amsterdam på vei tilbake til Newcastle for å hente de Leafene som står på kaia og som de glemte forrige gang...

Rilum

Sitat fra: Akseln på torsdag 13. oktober 2011, klokken 16:21
Nå er City of Amsterdam på vei tilbake til Newcastle for å hente de Leafene som står på kaia og som de glemte forrige gang...

Ja, skal være på plass der 2011-10-14 21:00 :)

ser båten Auto Bank har vært innom Drammen med masse biler igår kveld, men er nok mest sansynlig bare tyske biler.
http://www.marinetraffic.com/ais/no/shipdetails.aspx?MMSI=230915000

Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

el-snorre

Da har Elbilforeninga lvert de første 100 startmappene på Lierterminalen. Så da venter altså mappene på Leaf.  8)
Jobber i Elbilforeningen
Blå I-Pace
Rød TMS 150 000 km
Rød Leaf, 65 000 km.

Rilum

Sitat fra: el-snorre på fredag 14. oktober 2011, klokken 18:14
Da har Elbilforeninga lvert de første 100 startmappene på Lierterminalen. Så da venter altså mappene på Leaf.  8)

Dere fikk ikke med dere noe inside informasjon mens dere først var der da ?
100 stk er jo endel, men vi hadde vel kanskje håpet på endel til. Lenge til dere skal ned med 100 til ?

Ser at HOEGH SEOUL er kommet til Tyne nå, kunne ikke se hvor den kom fra, men er jo ikke usansynlig at det er Japan og at den kan ha med flere Leaf.

City Of Amsterdam er nå også tilbake i Tyne, kanskje tilbake i drammen rett over helga ?

Ingen som har vært i drammen og fått tatt en titt ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Go-carter

Jeg passerer Drammen i morgen, og er godt kjent på Lierstranda nå om dagen ettersom jeg utvikler en ny bydel der som skoleprosjekt... ;D Så skal stikke innom og se om jeg ser noen :) Så to stk sist gang, for to-tre uker siden.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA