Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering august - september 2017

Startet av Somni, fredag 14. juli 2017, klokken 23:17

« forrige - neste »

MrAxxon

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på tirsdag 25. juli 2017, klokken 11:12
Min ble bekreftet 13/6, men er etter alt å dømme på vei over med Tysla, som ankommer Zeebrugge 11/8. På MyTesla har bilen stått som ankommet Tilburg siden Tysla la fra kai i Long Beach.  ::)

Det samme her. MyTesla viste at bilen er ankommet Tilburg samme dag som Tysla la ut fra kai. Jeg bekreftet min den 28/6.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

Kimpala

Det jeg prøvde å skrive lenger opp her var at vi får se, jeg har ikke bil enda :)
X
3

Somni

Noen som har lagt merke til at Tesla har endret sete spec? Ser ut til at min som er bekreftet 6 juni får de nye baksetene  ;D ;D ;D
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

SabreMan

Sitat fra: Somni på tirsdag 25. juli 2017, klokken 13:20
Noen som har lagt merke til at Tesla har endret sete spec? Ser ut til at min som er bekreftet 6 juni får de nye baksetene  ;D ;D ;D

Er du sikker på det? Jeg bekreftet 20. juni, og baksetene mine (når jeg viser spesifikasjonen i My Tesla) ser ikke ut som de som nå er i design studio.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Somni

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 25. juli 2017, klokken 13:23

Er du sikker på det? Jeg bekreftet 20. juni, og baksetene mine (når jeg viser spesifikasjonen i My Tesla) ser ikke ut som de som nå er i design studio.

Ganske sikker. Se selv på bildet. Min config til venstre. gammel type til høyre.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

morpheos

Jepp, samme her men status sammenfaller mer med når Tamerlane la til kai. Håper på den, men er vel mer reelt at den er på Tysla

Sent from my iPhone using Tapatalk

SabreMan

Sitat fra: Somni på tirsdag 25. juli 2017, klokken 14:10

Ganske sikker. Se selv på bildet. Min config til venstre. gammel type til høyre.

Hvor fant du bildet av de nye setene? I My Tesla? Der har jeg fortsatt de gamle setene, men jeg valgte hvite seter, så kanskje det er forskjellen.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Somni

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 25. juli 2017, klokken 17:20

Hvor fant du bildet av de nye setene? I My Tesla? Der har jeg fortsatt de gamle setene, men jeg valgte hvite seter, så kanskje det er forskjellen.

Jeg så bildet inne på mytesla. Ligger på my spec. Det er nok litt tilfeldig som alt annet med Tesla. De monterer nok de gammle baksetene helt til de er tomme for de, litt tilfeldig hva de blir tomme for først.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Kimpala

Jeg har ny andre seterad på mytesla på min fra 28/6
X
3

brunost

Bekreftet S75D 21. Juni og min har stått at er i Europa siden 17. Juli, men det er den kjente buggen på MyTesla. Sjekket med DS i dag og den er fortsatt ikke på båt

SupaJay

I confirmed 26 May and MyTesla shows what you call the "new" seats. I think that this was just an old image on the design studio because as far as i know the seats in the model s were all updated when the facelift was launched last year, this was also when they changed the design of the fabric seats to not be so ugly as the used to be. So i think if you ordered this year you will get back seats that don't have the vertical seam running down the middle as shown in the "old" image.

But I wouldn't base your expectations on the images shown on the "view spec" pdf in MyTesla, since even the first page image of the car shows a HW1 car without the cameras on the B pillars and the side indicators.

Somni

Sitat fra: brunost på onsdag 26. juli 2017, klokken 13:46
Bekreftet S75D 21. Juni og min har stått at er i Europa siden 17. Juli, men det er den kjente buggen på MyTesla. Sjekket med DS i dag og den er fortsatt ikke på båt
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

SupaJay

Sitat fra: Somni på onsdag 26. juli 2017, klokken 19:01

Kimpala

Skal vel mye til at min virkelig er i Norge nå selv om servicesenteret påsto det... Blir spennende å se.
X
3

zendar

Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA