Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Eidfjord - Geilo vinterstid?

Startet av LaJa, søndag 28. februar 2016, klokken 17:26

« forrige - neste »

ekos

#135
Sitat fra: LaJa på mandag 15. februar 2016, klokken 20:17
Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

Jeg har låne bil Bensin, må dekke bensin selv og vil få 4000.- i service eller utstyr i tillegg. har ikke fått noen leveringsdato enda.

TMDF80

Da ble det endelig min tur  ;D Hr. Leif Strøm skal hentes hjem i morgen  :-*
((Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2016))
Drøbak

ironduke

Sitat fra: TMDF80 på tirsdag 16. februar 2016, klokken 17:26
Da ble det endelig min tur  ;D Hr. Leif Strøm skal hentes hjem i morgen  :-*
Med feil rettet?
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

pajocab

Jeg vil også ha bilen min.
Den har ihvertfall fått skilt og forsikring i mitt navn, så da kan ikke levering være langt unna.
Håper å kjøre elektrisk i helgen!
2016 Leaf Tekna 30kWh levert 18.februar
x - Renault Kangoo Elect'road 2004Mod

TMDF80

Sitat fra: ironduke på onsdag 17. februar 2016, klokken 10:52
Sitat fra: TMDF80 på tirsdag 16. februar 2016, klokken 17:26
Da ble det endelig min tur  ;D Hr. Leif Strøm skal hentes hjem i morgen  :-*
Med feil rettet?

Nei, dessverre. Blir kalt inn ila mars for å bytte en komponent.

((Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2016))
Drøbak

Stefaan

Hva er konsekvensen av feilen som finnes på bilen pr. d.d.?
Er det fortsatt slik at man fraskriver seg rettigheter dersom man får ut bilen nå?

Jeg har pr. i dag leiebil og er litt usikker på om det er lurt å hente ut bilen, eller om jeg skal be om å vente. Hva gjør dere andre som venter på bil ? Har Nissan endret standpunkt i forhold til utlevering av "defekt" bil ?

leafolainen

Min forhandler leverer ut bilene som normalt, jeg trenger ikke å si fra meg noe som helst. Må jo inn igjen og fikse feilen etter hvert (selger antydet mai), men bortsett fra det er alt som det skal. Garantien begynner å løpe når jeg får bilen i neste uke.

Hoaas

Hei, fikk akkurat nå beskjed om at min bil (som ble levert rundt 12. januar) ikke var berørt av feilen. Skulle bare resette innstillingene til connect å logge inn på nytt så skulle alt være ok. Min connect virket riktignok i 2 uker før den ikke fikk kontakt lengere. Virker ikke som feilen ligger i alle biler.

ekos

I følge min selger står min bil fremdeles i Drammen. Den vil bli reparert der, har ikke fått noen dato for reparasjon eller levering enda.

Erl_end

Fikk telefon fra lokale Nissan i dag om at de hadde mottatt del og programvare for oppdatering så har booket oppgradering førstkommende tirsdag.
Løser seg for snille gutter..  ;)
Nissan Leaf 2016 Acenta 30kW + 6,6kW lader
Reservasjon Model 3 RN1075XXXXX

Martin S.

Det er slående hvor forskjellige datoer og tidsrammer folk rapporterer her, om folk kan si ca hvor i landet eller forhandler så hadde det vært kjekt. Uansett spennstig at noen skal få fikset dette i Februar mens andre har fått beskjed om Mai og andre har fått info at de bare trenger å restarte Nissan Connect i bilen. Syns bare det er merkelig.

Nevner forøvrig at jeg har ny 30kwh levert av Witro (Trondheim) i slutten av Januar og har ikke hørt noe om tidspunkt for fiks. Nissan Connect fungerer altså ikke pr. idag.

Uansett veldig fornøyd med at vi kunne få bilen med den mangelen bare så det er sagt.

Erl_end

Sitat fra: Martin S. på torsdag 18. februar 2016, klokken 13:57
Det er slående hvor forskjellige datoer og tidsrammer folk rapporterer her, om folk kan si ca hvor i landet eller forhandler så hadde det vært kjekt. Uansett spennstig at noen skal få fikset dette i Februar mens andre har fått beskjed om Mai og andre har fått info at de bare trenger å restarte Nissan Connect i bilen. Syns bare det er merkelig.

Moss / Østfold :)
Nissan Leaf 2016 Acenta 30kW + 6,6kW lader
Reservasjon Model 3 RN1075XXXXX

leafolainen


pajocab

Fikk min bil i dag!
Uten fix. Bnh Lillestrøm sa de ikke fikk lov til å bestille delen ennå, så det ble ikke booket noe tid for å bytte delen.
Bilen fungerer supert!
Montert dashcam, mobil holder med lader og lagt i gummimatter som var bestilt utenom forhandleren. :-)
2016 Leaf Tekna 30kWh levert 18.februar
x - Renault Kangoo Elect'road 2004Mod

Yeyeye

Vår fikk innkalling for fiks i ettermiddag, men vi fikk ikke time før mandag 29. Delene var ankommet. Witro her i Trondheim.
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA