Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Eidfjord - Geilo vinterstid?

Startet av LaJa, søndag 28. februar 2016, klokken 17:26

« forrige - neste »

Østfold

Sitat fra: pajocab på torsdag 18. februar 2016, klokken 17:19
Fikk min bil i dag!
Uten fix. Bnh Lillestrøm sa de ikke fikk lov til å bestille delen ennå, så det ble ikke booket noe tid for å bytte delen.
Bilen fungerer supert!
Montert dashcam, mobil holder med lader og lagt i gummimatter som var bestilt utenom forhandleren. :-)

Gratulerer med ny bil :-)

Hvilke matter bestilte du, og fra hvor?

Synes disse orginalmattene er en stor vits, vel iallefall på førersiden.

pajocab

Sitat fra: Østfold på torsdag 18. februar 2016, klokken 20:24
Sitat fra: pajocab på torsdag 18. februar 2016, klokken 17:19
.... og lagt i gummimatter som var bestilt utenom forhandleren. :-)

...
Hvilke matter bestilte du, og fra hvor?

Synes disse orginalmattene er en stor vits, vel iallefall på førersiden.
Bestilte matter herfra. Passet supert.
http://www.gytisautek.no/Shop/List/Leaf/1371/1
Rask levering også.
2016 Leaf Tekna 30kWh levert 18.februar
x - Renault Kangoo Elect'road 2004Mod

Martin S.

Fikk inkalling til fiks fra Witro i går selv, fikk time 1. Mars.

ekos

Fikk akkurat beskjed om at min bil blir klargjort i dag og kan hentes Mandag. i følge selger er nødvendige deler og oppgraderinger gjort og alt skal fungere :)

Gleder meg til Mandag  God helg   8)

ironduke

Min er også fikset og kan hentes når jeg ønsker  :)
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

LaJa

Har fått min Leaf 30 utlevert i dag.

Ferdig utbedret og Nissan Connect funker som det skal!
Fikk også med gavekort på 4750,- fra Nissan Norge.

Veldig fornøyd! Også positiv til hvor få prosent av batteriet jeg brukte på min første tur med elbil!

TM

Er gavekortet fra Nissan en kompensasjon alle kjøpere av Leaf 30 kW har fått på grunn av feilen med kommunikasjonssystemet ?

Østfold

Sitat fra: TM på fredag 19. februar 2016, klokken 20:48
Er gavekortet fra Nissan en kompensasjon alle kjøpere av Leaf 30 kW har fått på grunn av feilen med kommunikasjonssystemet ?

Det kan jeg avkrefte :-)

pajocab

Sitat fra: Østfold på fredag 19. februar 2016, klokken 21:01
Sitat fra: TM på fredag 19. februar 2016, klokken 20:48
Er gavekortet fra Nissan en kompensasjon alle kjøpere av Leaf 30 kW har fått på grunn av feilen med kommunikasjonssystemet ?

Det kan jeg avkrefte :-)
Samme her.
Men min glede over å endelig få bilen gjorde vel at forhandleren ikke trengte tilby det engang.
2016 Leaf Tekna 30kWh levert 18.februar
x - Renault Kangoo Elect'road 2004Mod

Bjoris

Det blir rimelig meningsløst at noen skal få gavekort og ikke andre for dette surret Nissan har drevet med her...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

ironduke

Fikk min Leaf lørdag! Strålende fornøyd så langt :-) har for øvrig et spørsmål. Satte den på lading i går kveld. Har fått melding i løpet av natten om at den er fulladet, men når jeg starter den i dag er det 98%. Hvor ble de 2% av? Har ikke programmert eller satt på klimaanlegg. Den mister vel ikke 2% fra kl 6 til kl 8?
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

kodalse

Det skal du nok ta med stoisk ro.
Generelt sies det at det tar ihvertfall 10 fulle oppladinger før batteriene oppnår full kapasitet.
Fikk du bilen sist lørdag har du neppe rukket det :)
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

ironduke

Sitat fra: kodalse på mandag 22. februar 2016, klokken 08:40
Det skal du nok ta med stoisk ro.
Generelt sies det at det tar ihvertfall 10 fulle oppladinger før batteriene oppnår full kapasitet.
Fikk du bilen sist lørdag har du neppe rukket det :)

Godt å høre :-)

For det skal ikke være snakk om noe kapasitetstap når den er "avslått"? Over kortere perioder.
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

ekos

Hentet Leafen i dag kl 13, alt ser ut til å fungere helt fint. Kan velge mellom 4750 nok i utstyr eller første service gratis som plaster på såret for sen levering. Så langt er jeg fornøyd. Connect virker noe treg men etter mine begreper funker alt som det skal

30kWh Tekna

ironduke

Andre som har suselyd i høyre høyttaler i døren? Når lydanlegget er avslått, men bilen går.
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA