Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Eidfjord - Geilo vinterstid?

Startet av LaJa, søndag 28. februar 2016, klokken 17:26

« forrige - neste »

bob-bob

Sitat fra: ttopp på torsdag 11. februar 2016, klokken 13:51
Snakket akkurat med selger, han hadde mottatt mail fra Nissan:
De bekrefter at problemet nå er løst,men en del må bestilles og monteres.
Så nå går det mot levering for alle

Flott !


rockelye

Sitat fra: ttopp på torsdag 11. februar 2016, klokken 13:51
Snakket akkurat med selger, han hadde mottatt mail fra Nissan:
De bekrefter at problemet nå er løst,men en del må bestilles og monteres.
Så nå går det mot levering for alle
Jeg fikk denne mailen fra Nissan Norge i går:

"Takk for at du har kontaktet Nissan Kundeservice.
Vi har dessverre ikke fått mer informasjon om når saken blir løst. Det er en hardware feil. Forhandleren din vil ta kontakt med deg så snart det er en løsning.
Angående innloggingsproblemet, kunne du sendt oss understellsnummeret på bilen så får vi tatt en titt i systemene våre.
Vi håper at dette er til hjelp. Hvis du har flere spørsmål må du gjerne ta kontakt med oss ved Nissan Kundeservice på 800 800 98."


Jeg håper forhandleren din sitter med den rette informasjonen...  ;D
Jeg er en av de heldige som har fått utlevert bilen. Så langt er jeg strålende fornøyd med min første elbil, hvis man ser bort i fra problemene med Nissan Connect EV.
2016 Leaf Tekna 30kWh, 6,6kW lader, Black Metallic (Levert 27.01.2016)

ttopp

Forhandleren lest rett fra en mail han hadde fått.
Han leste hele mailen for meg så det virket troverdig. Han hadde fått mailen rundt kl1200 i går

rockelye

Sitat fra: ttopp på fredag 12. februar 2016, klokken 13:10
Forhandleren lest rett fra en mail han hadde fått.
Han leste hele mailen for meg så det virket troverdig. Han hadde fått mailen rundt kl1200 i går

Jeg fikk min mail kl. 10:53, så selgeren din sitter nok med nyeste info. Jeg har også en liten mistanke om at slik info går ut til forhandlerene før oss forbrukere. Da håper jeg at jeg kan nerde mer med bil og mobil innen kort tid.
2016 Leaf Tekna 30kWh, 6,6kW lader, Black Metallic (Levert 27.01.2016)

ironduke

Fikk også beskjed fra min forhandler i går om at problemet er funnet og at det skal byttes Telematics-enhet før bilen leveres ut. Delene ventes å ankomme forhandler mot slutten av neste uke.
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.


ekos

Min selger sa det det vile bli gitt en kompansasjon på rundt 4000 kr som kunne tas ut i service eller ektrautstyr,
I Frankrike tilbys det hjemmelader med montering.
Er det andre som har fått tilbud om kompansasjon for sen levering?

ironduke

Sitat fra: ekos på søndag 14. februar 2016, klokken 07:35
Min selger sa det det vile bli gitt en kompansasjon på rundt 4000 kr som kunne tas ut i service eller ektrautstyr,
I Frankrike tilbys det hjemmelader med montering.
Er det andre som har fått tilbud om kompansasjon for sen levering?

Ble tilbudt 2 000 i kompensasjon i service eller utstyr. Hjemmelader hadde vært helt greit :-)
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

LaJa

Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

ironduke

Sitat fra: LaJa på mandag 15. februar 2016, klokken 20:17
Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

Har ikke leiebil nei.
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

Bjoris

Vi som har fått bilen, men med denne mangelen får vel ikke noe? Syns egentlig alle kunne fått når bilen har en slik feil og vi må tilbake på verksted som for min del fort tar en halv arbeidsdag også! Vi får se...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

bob-bob

Sitat fra: LaJa på mandag 15. februar 2016, klokken 20:17
Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

Ja , har lånebil med gratis bensin og er tilbudt 4000,- + mva  i deler eller utstyr i tillegg. Tror dermed at jeg ikke har tapt så mye på å vente på bil akkurat. Fornøyd med Nissan jeg ! Nå får jeg bil om ca 1 ukes tid så dette blir bra. ;D

ironduke

Sitat fra: bob-bob på tirsdag 16. februar 2016, klokken 09:17
Sitat fra: LaJa på mandag 15. februar 2016, klokken 20:17
Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

Ja , har lånebil med gratis bensin og er tilbudt 4000,- + mva  i deler eller utstyr i tillegg. Tror dermed at jeg ikke har tapt så mye på å vente på bil akkurat. Fornøyd med Nissan jeg ! Nå får jeg bil om ca 1 ukes tid så dette blir bra. ;D

Merkelig at de gjør forskjell. Jeg tilbys som sagt bare 2 000 kroner.
Bosch Rotak 37li gressklipper
2016 Nissan Leaf Nordic 30 kWh i bronze metallic med 6.6kW lader.

bob-bob

#134
Sitat fra: ironduke på tirsdag 16. februar 2016, klokken 10:21
Sitat fra: bob-bob på tirsdag 16. februar 2016, klokken 09:17
Sitat fra: LaJa på mandag 15. februar 2016, klokken 20:17
Dere som er tilbudt kompensasjon, har dere lånebil mens dere venter? Kjører rundt i en bensinlånebil. Slipper bom, verditap, km, forsikring. Har høyere drivstoffutgifter og venting...

Ja , har lånebil med gratis bensin og er tilbudt 4000,- + mva  i deler eller utstyr i tillegg. Tror dermed at jeg ikke har tapt så mye på å vente på bil akkurat. Fornøyd med Nissan jeg ! Nå får jeg bil om ca 1 ukes tid så dette blir bra. ;D

Merkelig at de gjør forskjell. Jeg tilbys som sagt bare 2 000 kroner.

Spørs om ikke min forhandler har lagt i litt selv her.... og at Nissan dekker resten.  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA