Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: TMS Android/ios App

Startet av leaf-newbe, torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:30

« forrige - neste »

JanØ

store oppdateringer.. ::)mulig jeg har vært alt for lite på nettsiden..ser ikke forskjellen jeg.. ;D får satse på at det blir mer stabilt iallefall...

frankols

Jeg får ikke opp nyere kjørehistorikk enn 26. september......
Klima, batteri etc fungerer fint.

skysurfer

Skal vi ikke heller ta en kronerulling og kjøre et massesøksmål? Jeg er drit lei av den ustabile tjenesten fra Nissan.
2019 Tesla Model 3 LR AWD med HW3, Homelink og Voldermort ;)
2016 Leaf Tekna 6,6Kw med OVMS
2015 Leaf Tekna 6,6 Solgt
2014 Leaf Tekna 6,6 Solgt

Kjell Leaf

Sitat fra: frankols på onsdag 07. oktober 2015, klokken 13:44
Jeg får ikke opp nyere kjørehistorikk enn 26. september......
Klima, batteri etc fungerer fint.
Virker fint hos meg nå, enn så lenge....
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Lynet

Sitat fra: meiniac på onsdag 07. oktober 2015, klokken 18:18
Skal vi ikke heller ta en kronerulling og kjøre et massesøksmål? Jeg er drit lei av den ustabile tjenesten fra Nissan.
Er vel ikke nødvendig med kronerulling, forbrukerrådet kan vel ta saken?
Eller kanskje media?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

frankols

#80
Sitat fra: Kjell Leaf på onsdag 07. oktober 2015, klokken 20:53
Sitat fra: frankols på onsdag 07. oktober 2015, klokken 13:44
Jeg får ikke opp nyere kjørehistorikk enn 26. september......
Klima, batteri etc fungerer fint.
Virker fint hos meg nå, enn så lenge....

Du får opp oktober i kjørehistorikken ?
Hos meg kommer ikke oktober opp i det hele tatt.....
Edit: Der kom historikken for 29. september, og jaggu kom ikke oktober fram også, men uten noe historikk.
Da tar det altså over en uke før historikken vises nå, mot 3 dager tidligere.
Fantastisk !!!

Kjell Leaf

Nei, men batteristatus, lading og klima funker, og det er bra.
Kjørehistorikken som jeg nesten aldri ser på uansett viser ikke for oktober nei.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

RuneW

Denne driten virker bare dårligere og dårligere...

Under er dagens forsøk med Carwings. Etter en "vellykket" oppdatering, viser bilen fortsatt at den "plugged in" med 129km rekkevidde (som den pleier etter 80% lading i garasjen).

Bare det at bilen står relativt "unplugged" på utsiden av kontoret mitt...

Jeg renger med setningen "oppdater 02 okt. kl 07.32" på det nederste bildet skal bety "Oppdatert ..." ? I så fall var det siste gang for meg at noe fungerte...
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

tomrh

Opplevde det samme forrige gang jeg prøvde. En gammel status kommer om igjen og om igjen uansett.  ::) Skal kjøpe Visia om jeg noen gang kjøper Leaf igjen, så slipper jeg ihvertfall å betale for slikt makkverk..  >:(
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Erik182

Gir opp Carwings.. Appen er jo helt død. Umulig å logge seg på.
Sitat fra: Lynet på onsdag 07. oktober 2015, klokken 22:02
Sitat fra: meiniac på onsdag 07. oktober 2015, klokken 18:18
Skal vi ikke heller ta en kronerulling og kjøre et massesøksmål? Jeg er drit lei av den ustabile tjenesten fra Nissan.
Er vel ikke nødvendig med kronerulling, forbrukerrådet kan vel ta saken?
Eller kanskje media?

Forbrukerrådet er ikke så dumt. Utrolig kjipt å betale for en tjeneste som absolutt ikke fungerer!
2015 hvit Nissan Leaf Acenta

seidl

Har ikke kommet inn på appen i det hele tatt i dag. "umulig å logg inn på YOU+Nissan.prøv senere."
-Opel Ampera-e reservert 13.09.16 - Levert 30.05.17

RuneW

Sitat fra: Erik182 på torsdag 08. oktober 2015, klokken 14:47
Gir opp Carwings.. Appen er jo helt død. Umulig å logge seg på.
Sitat fra: Lynet på onsdag 07. oktober 2015, klokken 22:02
Sitat fra: meiniac på onsdag 07. oktober 2015, klokken 18:18
Skal vi ikke heller ta en kronerulling og kjøre et massesøksmål? Jeg er drit lei av den ustabile tjenesten fra Nissan.
Er vel ikke nødvendig med kronerulling, forbrukerrådet kan vel ta saken?
Eller kanskje media?

Forbrukerrådet er ikke så dumt. Utrolig kjipt å betale for en tjeneste som absolutt ikke fungerer!

Jeg vet ikke om jeg kan klage. Bilen min er over 3 år og det var vel i utgangspunktet 3 år med "carwings" som var inkludert?

Ikke at det har fungert så veldig bra de 3 årene jeg har hatt bilen, men....
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Kjell Leaf

Det fungerer både på PC og app nå, men det er riktig at man av og til må trykke oppdater 3-4 ganger på app for å få ny oppdatering. Man må hele tiden se på klokkeslett nede på skjermen for å være sikker på at den virkelig har gitt nye data. Det som irriterer meg mye er at den viser at oppdateringer er suksessfull uansett selv om den ikke har oppdatert noe som helst.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

JBS

Carwings har fuldstændig de samme fejl som før.
Eneste ændring som er lavet, er at det nu skulle være muligt at sætte ny forskudt start af klimacontrol.
Men det har jeg ikke kunne få til at fungerer..?
Nissan+You er lige så ringe som før..
Ingen data siden 26 september.
Kundeservice er totalt umuligt at få kontakt til !
Selv mails bliver ikke svaret nu..
Jeg skal ALDIG købe Nissan igen. !!!!!
TEKNA Nov. 2012, købt som Demo bil Aug. 2013, 2000Km.
Mini-El 1986, ombygget til model City Cabriolet i 2012.
Mini-El 1988, under ombygning til model City Tanga.

Småfly

For de som bruker leaf manager. Oppdaterte appen nå og logget på Japan/Asia serveren og det ser ut til å fungere bra. Verdt å forsøke ihvertfall, var ganske bra responstid også. Men jeg klarte ikke å logge på denne serveren før jeg oppdaterte appen til siste versjon. Ikke det at det unnskylder surret til Nissan, er det mulig. Men så lenge dette virker og bilen blir varm får jeg være happy :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA