Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: TMS Android/ios App

Startet av leaf-newbe, torsdag 29. oktober 2015, klokken 09:30

« forrige - neste »

DannyRS

Sitat fra: seidl på torsdag 08. oktober 2015, klokken 15:22
Har ikke kommet inn på appen i det hele tatt i dag. "umulig å logg inn på YOU+Nissan.prøv senere."
Ditto.

Chattet med "nissan support" og fikk også denne prosedyra som er postet tidligere i tråden.

Tviler på at det skulle hjelpe. Feilmeldingen har kommet litt av og på her. Men null hell den siste tiden.
'14 Nissan Leaf Acenta

Kjell Leaf

Sitat fra: JBS på torsdag 08. oktober 2015, klokken 16:24
Carwings har fuldstændig de samme fejl som før.
Eneste ændring som er lavet, er at det nu skulle være muligt at sætte ny forskudt start af klimacontrol.
Men det har jeg ikke kunne få til at fungerer..?
Nissan+You er lige så ringe som før..
Ingen data siden 26 september.
Kundeservice er totalt umuligt at få kontakt til !
Selv mails bliver ikke svaret nu..
Jeg skal ALDIG købe Nissan igen. !!!!!
Du om det... men jeg lurer jo på hva slags elbil du ville kjøpt som har mindre problemer enn Leaf. Dårlig service har jeg heller ikke merket noen ting til i Haugesund.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

ThomasEL

Sitat fra: DannyRS på fredag 09. oktober 2015, klokken 15:44
Har ikke kommet inn på appen i det hele tatt i dag. "umulig å logg inn på YOU+Nissan.prøv senere."
Ditto.

Chattet med "nissan support" og fikk også denne prosedyra som er postet tidligere i tråden.

Tviler på at det skulle hjelpe. Feilmeldingen har kommet litt av og på her. Men null hell den siste tiden.

Det sier jo litt om hvor lite peiling de på kundesupport har..

Problemet (som du beskriver og som er samme jeg har) er jo ikke at vi ikke får kontakt med bilen.. Problemet er at Carwingsappen ikke i det hele tatt vil logge seg på Nissans server!
Problemet oppstår jo lenge før man ber om en oppdatering fra bilen. Da sier det seg selv at det ikke nytter å gå gjennom bilinnstillingene om igjen... De gangene jeg først får logget meg på, går det fint å hente status for min del.

Hos meg virket forøvrig både Carwingsappen og Leaf Link bortimot prikkfritt fram til oppdateringen (uttales sabotasjen) de siste dagene i september
Audi e-tron 50 (levert uke 18 2020)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

mo73ro

Sitat fra: ThomasEL på fredag 09. oktober 2015, klokken 16:41

Hos meg virket forøvrig både Carwingsappen og Leaf Link bortimot prikkfritt fram til oppdateringen (uttales sabotasjen) de siste dagene i september

Samme her. Nå bruker jeg Leaf Manager siden jeg har en Android telefon,  men bortsett fra det opplevde jeg alt veldig stabilt. Faktisk forstod jeg ikke hva andre snakket om når de bare hadde problemer.

Leaf Manager virker forøvrig igjen etter oppdatering av denne når jeg benytter Japan / Asia som server. Sjekket akkurat og den leste ut batteri status uten problemer....
Leaf Acenta Sort 2015

19.09.2015 KM 5300, GIDS 265, SOH 93
14.11.2015 KM 11450 GIDS 275, SOH 97

Sele

Sitat fra: DannyRS på fredag 09. oktober 2015, klokken 15:44
Ditto.

Jeg fikk som svar at de hadde tekniske problemer med appen og at de ikke viste når den ble operativ igjen.

Lynet

Carvings virket ikke når jeg skulle dra på jobb i dag, måtte fyre opp PC for å forvarme!
Testet i lunsjen, da virket den!
Har ikke virket i kveld!

Er det mulig å heve kjøpet på grunnlag av Carwings? Tror ikke det, men hadde det vært mulig tror jeg Nissan hadde gått konkurs!!!!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Vladimir Gillstrøm

Sitat fra: Lynet på mandag 12. oktober 2015, klokken 23:16
Carvings virket ikke når jeg skulle dra på jobb i dag, måtte fyre opp PC for å forvarme!
Testet i lunsjen, da virket den!
Har ikke virket i kveld!

Er det mulig å heve kjøpet på grunnlag av Carwings? Tror ikke det, men hadde det vært mulig tror jeg Nissan hadde gått konkurs!!!!

Hadde selv noe problem med carwings appen i går kveld, men gikk bare over til Leaf manager appen valgte Asia til server og den fungerer helt fint.

olemorten76

Leaf link slapp en oppdatering i natt, kosmetiske og funksjonelle forbedringer. Den virker dønn stabil, og gjør det den lover. Carwingsappen slettes nå, ferdig snakka!
2019 Tesla Model 3 LR awd
2018 BMW i3 FC LCI

Sele

Sitat fra: olemorten76 på tirsdag 13. oktober 2015, klokken 08:36
Leaf link slapp en oppdatering i natt, kosmetiske og funksjonelle forbedringer. Den virker dønn stabil, og gjør det den lover. Carwingsappen slettes nå, ferdig snakka!

+1

ThomasEL

Jepp, dette bekreftes!

Leaf Link i oppdatert versjon kom som en reddende engel!!
Audi e-tron 50 (levert uke 18 2020)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Vladimir Gillstrøm

Er Leaf link kun til Apple produkter?

olemorten76

Sitat fra: Vladimir Gillstrøm på tirsdag 13. oktober 2015, klokken 09:27

Er Leaf link kun til Apple produkter?
ja.
2019 Tesla Model 3 LR awd
2018 BMW i3 FC LCI

Olofm

Gikk over til Leaf Link fra Carwings for 2 år siden, aldri angret på det valget!
Sort Nissan Leaf, hentet 22/2-2012 fra BNH på Ski.
Tesla Model 3, hentet Lillestrøm

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Er det i det hele tatt noen som har fått Carwings/NissanConnect app til å virke? Får bare feil navn og/eller passord uansett etter oppdateringen ved forrige månedsslutt.

Logger fint inn via PC.

Leaf Manager funker også fint ved å bruke workaround på Asia servere.

Mazzbot

Faktisk så funker carwings overraskende bra hos meg nå med Android !
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA