Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Selge bil nummer 1 og kun beholde golfen?

Startet av gamer73, onsdag 14. oktober 2015, klokken 22:38

« forrige - neste »

emil

Da takker jeg for meg. Enkelte brukere her gjør det så utrivelig å være på dette forumet, i tillegg til trakasering utført fra enkelte forum-brukere.

Det var gøy så lenge det varte, 4724 innlegg for holde.

Bekkenes

Adjø :)
Kan ikke huske å sett noe slikt, men kan ha blitt slettet, og jeg er heller ikke så voldsomt aktiv
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

Rødkleiv

Når de mest kunnskapsrike forsvinner, er det vel ikke så mye vits for oss andre å bruke tid her heller.
Emil har kanskje vært en av de som skriver best og mest balansert på forumet, så dette er synd.

Gordon Retriever

Takk selv, emil.
Etter hvert som stadig flere tråder sporer av og ender opp med å dreie seg om akkurat de samme temaene, var det fint så lenge noen tok seg tiden med å argumentere saklig oppe i det hele.

For øvrig slutter jeg meg til hvert enkelt ord fra Rødkleiv i innlegget over.

Balrog

Kom deg tilbake på forumet emil! Vi trenger deg!
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

bno

Sitat fra: Balrog på søndag 13. september 2015, klokken 23:25
Kom deg tilbake på forumet emil! Vi trenger deg!

Stiller meg bak det som fremføres i de siste tre innlegga her. Håpet du ombestemmer deg ja hever deg over "sleivsparka"
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

AmocoCadiz

Stay on!
Har lært mye om elbil av deg, og dine langturer med elbil har vært inspirerende lesing!
Ikke la noen nybegynnertullinger uten folkeskikk hindre deg i å bidra og uttrykke dine standpunkter på elbilforum, vi trenger også folk som har kjørt elbil en stund for å balansere erfaringer og diskusjonene!

leafnor

Leaf 2012/Aug 160.000 km

ThomasEL

Slik som dette kan vi ikke ha det!! Her har 2-3 brukere omtalt et annet medlem i ordelag som er langt over streken, og her ser vi resultatet.

Ber deg instendig om å komme tilbake, Emil. Du har med din lange fartstid og praktiske tilnærming beriket dette forumet enormt, og dine innlegg er blant de jeg personlig fester mest lit til.

Ikke la "mobben" vinne kampen om forumet!
Audi e-tron 50 (levert uke 18 2020)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Horsenose

Sitat fra: AmocoCadiz på søndag 13. september 2015, klokken 23:29
Stay on!
Har lært mye om elbil av deg, og dine langturer med elbil har vært inspirerende lesing!
Ikke la noen nybegynnertullinger uten folkeskikk hindre deg i å bidra og uttrykke dine standpunkter på elbilforum, vi trenger også folk som har kjørt elbil en stund for å balansere erfaringer og diskusjonene!

Enig! Ikke la kunnskapsløse folk med sære behov få erfarne til å hoppe av forumet. De vet ikke bedre...
Model X reservasjon

Powerflux

Saft suse :o Hva er det som har skjedd??
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

goggo

Jeg kan bare slutte meg til alle de andre her. Kom tilbake Emil. Pleease!!!   

Men uansett om du kommer tilbake eller ikke - tusen takk for alle de gode og saklige innleggene du har hatt her på forumet.   Jeg vil få ønske fruen og deg og bikkja og Leafen lykke til videre fremover;  og kanskje er jeg så heldig å møte deg i en Chademo ladekø en gang i fremtiden  ;D

mvh
Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

tutti

Med såpass mange elbiler=forumbrukere som det har blitt nå så begynner vel forumet etterhvert å bli mer som alle andre bilforumer: Mange meninger og mange type mennesker her.

kodalse

Helt enig med alle andre her.
Emil har sterke innspill med glimrende betraktninger til glede for oss alle.
Hans forumpostinger er oppslagsverk i vår søken etter informasjon!
Kom tilbake!!
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

Smasher

:-[ Uff dette var trist lesing på en mandag morgen  :-[

Håper du ombestemmer deg og blir her hos oss, du er en av de jeg har lært mest av siden jeg fikk min elbil, og du vill bli savnet her på forumet

Vis du velger og forlate oss, ønsker jeg det hell og lykke videre med EL bilkjøringen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA