Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: super lader på Danmarksplass?

Startet av KrW, tirsdag 07. april 2015, klokken 11:02

« forrige - neste »

Davidsv

S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

Marmolada

Mye spennende informasjon i det lydopptaket, spesielt i spørsmålsrunden. På lang sikt forventes altså 10ganger flere destination charger enn super chargers. Hotell og resturanter med tesla kunder kan få installert disse gratis av tesla. Super charger nettverket blir utbygd etter behov i forhold til de største utfartsdagene. Kan bli bra dette her.

BMW850

Jeg kan absolutt tenke meg en 22kW "destination charger" hjemme! Tesla kan sikkert selge disse til en god pris etterhvert :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Twowheels

Noen som aner hvordan "About to end range anxiety" vil fungere på biler uten Navi ?

dette skulle gjelde hele Tesla Model S flåten i følge Musk
_________

Også_Øyvind_H

Noen som vet om det blir app støtte for navi-funksjonaliteten eller må man sitte i bilen for å planlegge turen?
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

bb

Sitat fra: Twowheels på mandag 23. mars 2015, klokken 16:37
Noen som aner hvordan "About to end range anxiety" vil fungere på biler uten Navi ?

dette skulle gjelde hele Tesla Model S flåten i følge Musk
Før fikk man navigasjon med techpakken. Nå er den inkludert uansett. Så vidt jeg vet har nesten alle (om ikke absolutt alle) biler blitt bestilt med techpakken siden den gir så mye goodies. Dette er sikkert noe Tesla har tatt i betrakning. Skulle det være en halv prosent eller en promille som ikke har tech kan Tesla sikkert bare gi dem gratis upgrade.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA