Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Drive unit failure

Startet av NegativeElectrode, søndag 12. oktober 2014, klokken 14:52

« forrige - neste »

Car-El

Folk må da få lovt til å kjøpe det dem føler er rett for dem. Om noen stiller spørsmålet om enkel eller dobbel lader, så sier jeg at man kan aldri få ladet fort nok. Derfor anbefaler jeg dobbel lader.

Om så andre har lyst til å bruke 10000kr på andre ting så er det da ike noe jag skal bry meg med. Kan da bare si at det kan brukes på kaffe eller hotellrom mens man venter.   ;)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Batteritralla

Det vil jo være naturlig at de med dobbeltlader legger turen innom et 22 KW uttak om det viser seg at det er kø på en Superlader???

;)
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Car-El

Sitat fra: Batteritralla på søndag 12. oktober 2014, klokken 00:54
Det vil jo være naturlig at de med dobbeltlader legger turen innom et 22 KW uttak om det viser seg at det er kø på en Superlader???

;)

Nei. Det er som regel bare noen minutter så er det ledig plass ved SC. Bare dumt å kjøre for "sakte lading på 22kW". ;)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA