Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Beste ladepunkt for hotell

Startet av Bjoris, mandag 01. september 2014, klokken 18:00

« forrige - neste »

Kim-DK

Var det muligt om du kunne finde en Fragtpris, på sæt til Danmark?
Så kunne jeg se om jeg kunne finde flere Danske Tesla ejer som vil med på ideen!
Evt fragtpris på 1 sæt, 5 sæt, 10 sæt til samme adresse.

GeirHM

Sitat fra: tonl på mandag 25. august 2014, klokken 17:04
Sitat fra: GeirHM på mandag 25. august 2014, klokken 16:41
Sitat fra: OW på mandag 25. august 2014, klokken 13:31
Jeg lurer på om det har blitt bekreftet om disse felgene er navtilpasset for Model S, eller om det må brukes senterringer? Tidligere erfaringer med senterringer er ikke noe å skrive hjem om, og for min del skulle jeg gjerne hatt tilpassede felger.

Dette er et spørsmål litt på siden av det denne tråden handler om. Men jeg har fått et tilbud i Oslo som ligner på det flotte opplegget som er laget i Bergen. Men ikke med disse Polar felgene, men med Turbin felger (TURBIN SILVER 19X8.5 5-120 ET40 CB72.6). Men jeg er usikker på om disse er spesialtilpasset Tesla. Fordi det også følger med dette: WHEEL NUTS 14X1.50 ACORN 52MM CHROME -TESLA. Er dette bare bolter tilpasset Tesla eller betyr dette at disse felgene har med senterringer også? Og er det i tilfelle noe en bør unngå? Håper på svar!

Etter hva jeg vet så er det Polarwheels som har felger ferdig tilpasset Tesla, kanskje Voss også. Voss "brukere" kan svare på dette. PH Turbin må det brukes senterring. Hvis det er denne du har valg http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd&group=424541&prod=1117652. Har bare brukt 17" som eksempel her.

Takk for svar. Jeg har bare et dårlig bilde av disse felgene. https://www.dropbox.com/s/3ei43feom2cimxf/turbin-silver_s.jpg?dl=0 Hvorfor er det uheldig med senterring?

cstromme

Sitat fra: QWT på mandag 25. august 2014, klokken 16:28
@cstromme

Vi har kun butikk i Bergen, men vi sender til alle adresser i Norge. Fraktprisene står i original posten til Bjoris.

Møre og Romsdal stod ikke opplistet over fylkene dere sender til. Men jeg hadde uansett planer om å skifte over sommerdekkene til disse felgene, og putte vinterdekkene på originalfelgene. Er det mye pes å gjøre selv?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

petersv

Sitat fra: cstromme på mandag 25. august 2014, klokken 20:03
@cstromme

Vi har kun butikk i Bergen, men vi sender til alle adresser i Norge. Fraktprisene står i original posten til Bjoris.

Møre og Romsdal stod ikke opplistet over fylkene dere sender til. Men jeg hadde uansett planer om å skifte over sommerdekkene til disse felgene, og putte vinterdekkene på originalfelgene. Er det mye pes å gjøre selv?

Neida, så lenge du har et dekkeverksted vel og merke...

Havebigfun

Sitat fra: petersv på mandag 25. august 2014, klokken 22:14
@cstromme

Neida, så lenge du har et dekkeverksted vel og merke...
Ikke bare det -mange av de mindre verksteder har ikke utstyr for 19"- du trenger altså litt avansert utstyr :o.

B_Tesla

Skal det være et problem tror jeg du må være i grisgrendte strøk, for 19"-20" er jo ikke helt uvanlig på ganske mange SUV'r idag.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Bjoris

I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

QWT

@cstromme

Frakten avhengig av postnummer vil være fra mellom Kr 600,-  til Kr 708,- for et sett.

B_Tesla

Sitat fra: bjoris på tirsdag 26. august 2014, klokken 10:00
Ja, da er vi 22 på lista, men fortsatt plass til flere:)

Steike. Da blir det dekk+felg på oss til god-pris  ;D
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Haugstua

Bjoris

Da har jeg sendt listen til QWT med de første 22 stk på listen, QWT trenger også en bekreftelse på ordren så de sender nå ut mail til alle, det ble altså litt smør på flesk siden alle 22 nå har sendt bekreftelse til meg, men vi har da i det minste silt ut de som bare var interessert:)

Håper dere bærer over med at dette ble litt til underveis;D

Jeg fortsetter å ta i mot bestillinger ut uken så bare å sende inn fortsatt selv om vi nå har nådd målet!
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

afitch80

Veldig bra initiativt!

Jeg har allerede fått mail fra QWt og bekreftet bestillingen med de. :)
Før amerikansk, nå tysk.

snd

Betalte nettop 792,- (billigste fraktalternativ) for frakt. Dere lovte 649,- for Oslo-område i første post. Det er fortsatt en god deal, men jeg never det av prinsipielle grunner.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

B_Tesla

Sitat fra: snd på tirsdag 26. august 2014, klokken 17:45
Betalte nettop 792,- (billigste fraktalternativ) for frakt. Dere lovte 649,- for Oslo-område i første post. Det er fortsatt en god deal, men jeg never det av prinsipielle grunner.

Samme erfaring. Ca 160,- mer til Trondheim enn opplyst. Mulig pris opplyst var til bedrift. Sjekket ikke dette, da jeg sendte det rett hjem. Men godt fornøyd med dealen. 20" Polar med R2 til mindre enn orginale 19" er ingen dårlig dag. Nesten så man gleder seg litt til vinteren. Nesten...

QWT

Sitat fra: snd på tirsdag 26. august 2014, klokken 17:45

Hei,

Prisene som er oppgitt i original posten er fra priser. Siden du har kjøpt 20" er prisen litt høyere grunnet litt bredere dekk og litt høyere vekt. (dersom du har bestilt en annen pakke vennligst rett meg :) ) Prisene varierer noe også avhengig av postnummer (selv innenfor samme fylke). Prisene vil også variere avhengig av hvor dere velger å få de levert og om det er Postnord eller Posten. Dette er grunnen til at vi har oppgitt fra priser og ikke nøyaktige priser.

Dersom noen opplever at fraktprisene er urimelige høye vennligst si ifra så skal vi rette dette opp etter betaling er utført :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA