Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Beste ladepunkt for hotell

Startet av Bjoris, mandag 01. september 2014, klokken 18:00

« forrige - neste »

Bjoris

Til info, jeg har nå 14 stk på listen som har sagt ja, 11 av disse har sendt meg nødvendig informasjon jeg etterlyste, jeg skal purre opp de øvrige 12 som har meldt sin interesse i denne tråden/på facebook så skal du se vi ikke er i mål allerede:)

Satser på litt kveldsarbeid så håper jeg vi har 20 innen i morgen/onsdag
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

sølvpilen

Er interessert, men finnes det noen bilder med 20" på Tesla, evt link til side? Skal ha de mørke.

Bjoris

orjan

Venter på et siste tilbud her lokalt, men ser vel egentlig ikke for meg at de klarer å matche denne i det hele tatt. Er det stopp ved 20 felgpakker eller fortsetter man å ta i mot bestillinger ut hele august uavhengig av om antallet er 20 eller under?
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Bjoris

Det er ikke stopp ved 20 stk nei:) Jeg må bare ha en bekreftelse med nevnte info senest søndag kveld 31. august!

RonnyØ

Husqvarna Automower 320

OW

Jeg lurer på om det har blitt bekreftet om disse felgene er navtilpasset for Model S, eller om det må brukes senterringer? Tidligere erfaringer med senterringer er ikke noe å skrive hjem om, og for min del skulle jeg gjerne hatt tilpassede felger.

Vil det være mulig å bruke originale hjulmutter på disse felgene?

Et annet spørsmål om det er mulig å velge farge?
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

Bjoris

Felgene er navtilpasset Tesla, men jeg har bedt QWT sjekke med Polar om hvor mange sett som er tilgjengelig for jeg tror vi blir veldig mange på dette tilbudet ;D

QWT

Angående senterboring.

Vi venter på bekreftelse fra Polar at alle farger og størrelser har korrekt senter for Tesla. Vi vil få svar litt senere idag og informerer når vi har infoen :)

QWT

Her er oppdateringen fra Polar angående senterboring.

Polar har på pr. nå ca 20 sett på lager i 19" og 40 sett på lager i 20" med korrekt senterboring for Tesla Model S (64,1mm). Det kommer 600stk felger i 19" til lager første / andre uke September.

Så da har de litt igjen på lager for de som ønsker felgene asap. Når det gjelder resten av dere, så vil vi ta inn til lager så fort som mulig, mens noen av dere må kanskje venter til første / andre uke i September. Så da skal alle som er med på listen få felger med korrekt senterboring for Tesla Model S :)

cstromme

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

QWT

@cstromme

Vi har kun butikk i Bergen, men vi sender til alle adresser i Norge. Fraktprisene står i original posten til Bjoris.

GeirHM

Sitat fra: OW på mandag 25. august 2014, klokken 13:31
Jeg lurer på om det har blitt bekreftet om disse felgene er navtilpasset for Model S, eller om det må brukes senterringer? Tidligere erfaringer med senterringer er ikke noe å skrive hjem om, og for min del skulle jeg gjerne hatt tilpassede felger.

Dette er et spørsmål litt på siden av det denne tråden handler om. Men jeg har fått et tilbud i Oslo som ligner på det flotte opplegget som er laget i Bergen. Men ikke med disse Polar felgene, men med Turbin felger (TURBIN SILVER 19X8.5 5-120 ET40 CB72.6). Men jeg er usikker på om disse er spesialtilpasset Tesla. Fordi det også følger med dette: WHEEL NUTS 14X1.50 ACORN 52MM CHROME -TESLA. Er dette bare bolter tilpasset Tesla eller betyr dette at disse felgene har med senterringer også? Og er det i tilfelle noe en bør unngå? Håper på svar!

tonl

Sitat fra: GeirHM på mandag 25. august 2014, klokken 16:41
Sitat fra: OW på mandag 25. august 2014, klokken 13:31

Dette er et spørsmål litt på siden av det denne tråden handler om. Men jeg har fått et tilbud i Oslo som ligner på det flotte opplegget som er laget i Bergen. Men ikke med disse Polar felgene, men med Turbin felger (TURBIN SILVER 19X8.5 5-120 ET40 CB72.6). Men jeg er usikker på om disse er spesialtilpasset Tesla. Fordi det også følger med dette: WHEEL NUTS 14X1.50 ACORN 52MM CHROME -TESLA. Er dette bare bolter tilpasset Tesla eller betyr dette at disse felgene har med senterringer også? Og er det i tilfelle noe en bør unngå? Håper på svar!

Etter hva jeg vet så er det Polarwheels som har felger ferdig tilpasset Tesla, kanskje Voss også. Voss "brukere" kan svare på dette. PH Turbin må det brukes senterring. Hvis det er denne du har valg http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd&group=424541&prod=1117652. Har bare brukt 17" som eksempel her.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA