Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ikke regn med å få ladet din Renault Zoe!

Startet av Ohm, torsdag 21. august 2014, klokken 20:15

« forrige - neste »

HelectriC

jeg har ambiente pakken men har kun lys for beine forran. er det riktig? jeg trodde jeg skulle få bak og. ikke så veldig mye du fikk for de kronene; noen blå striper i dører og terskel, lys for frontpassasjerenes bein og belyste håndtak (eller er det noe mer enn dette?). Kunne godt også hatt indirekt lys når du tar hånden forran naviskjermen/girspaken. Ganske lurt når du vill sjekke noe mens du kjører og ikke vil tende hele kupebelysningen.

Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

4Matic Fanatic

Samme hos meg, spesielt misfornøyd med at det ikke var lys på dørene og tersklene bak.
(på den 15 år gamle E-klassen er det lys både foran og bak)
mvh, Arne :)

2019 Jaguar I-Pace  |  2006 Mercedes-Benz ML320CDI 4Matic |  2015 VW e-Golf
>>Ladestatus

Ohm

Føler at denne tråden har sklidd ut litt i forhold til formålet. Fint om debatter om utstyr osv gjøres i trådene om dette. Viktig for nye kjøpere  og eiere at kjente feil eller mangler på egolf belyses.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

vbl

Sitat fra: Vw-E-Golf på mandag 02. februar 2015, klokken 08:50
Skal bilen stanse og må startes på nytt om jeg stanser ved postkassen, hopper ut og henter posten ( er ute av bilen i 10-15 sekunder)? Er dette "normalt"?

Svaret er ja, bilen min stanser hver gang jeg skal lukke garasjeporten etter å ha kjørt ut. Hvis jeg glemmer meg og sett i N så piper det og kommer bilde om at jeg må sette girspaken i P. Når jeg kommer tilbake står det at tenningen er på, men må vri om nøkkeken før jeg kan kjøre videre.
Spurte selger når jeg overtok bilen og det skulle være slik, strømsparing kalte han det.

HelectriC

Jeg fikk ikke noen askebeger med lokk :-[
Har ikke alle eGolfer det? Smart til oppbevaring av mynter og annet småkrafs.
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

Gordon Retriever

Mangel.
Askebegeret er en del av røykepakken som er standard i Norge. (Hvorfor, Møller, hvorfor?)

Se evnt. om du finner det i hanskerommet, midtkonsollen osv. før du klager.

siforko

Sitat fra: HelectriC på mandag 02. februar 2015, klokken 17:34
Jeg fikk ikke noen askebeger med lokk :-[
Har ikke alle eGolfer det? Smart til oppbevaring av mynter og annet småkrafs.

Askebegeret står i midt konsollen. Er mobilt, ser ut som en kopp med lokk.
Kjører E-Golf FL300

HelectriC

Jeg vet hvordan den ser ut og har sett det i alle andre eGolfer jeg sett in i/prøvekjørt, men i bilen min finnes der ikke noen. Betyr at jeg må spørre Møller om å sende meg en. Fra ventepumpe til ventebeger hahahaha. Lit lettere å leve med dog;-)
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

S-max

Henta bil i dag. Har ein irriterande knirke eller gnagelyd fra bakre støtdemper. Håper den går over etter litt slitasje. Andre som har hatt liknande?
e-Golf m/varmepumpe bestilt 31/3-14 Leveres veke 6?

Sindrefs

Sitat fra: Sidewinder på tirsdag 27. januar 2015, klokken 09:47
Sitat fra: Vw-E-Golf på tirsdag 27. januar 2015, klokken 09:25
Det er ikke mulig å få varme i kupèen når det er programmert forvarming. Da må man vente en halvtime, og så virker varmen som den skal. Dette gjelder også om man slår på vaming av bilen via app. Varminga virker fint, men kun kald luft når kjøringa starter.

Dette må være feil?
Opplevde det samme på demobilen jeg lånte, men tenkte det var jeg som hadde gjort noe galt?


Samme problem her. Møller fant ingen problemer, men bilen er innkalt for å få SW-oppdatering på fredag

Sirup

Låsemekanismen til "tanklokket" gikk i stykker etter en uke. Denne ble skiftet på garanti.
VW e-Golf
Tesla Model X75

Em

Jeg får ikke låst keyless i kulda... Må trykke på nøkkelen til slutt fordi det ikke går.. Låse opp igjen med keyless går da,ettersom det er bare å ta i håndtaket.

Bawler

Forvarming på avgangstid virker bare når det er huket av for både lading og forvarming. (den er huket av for å bruke batteriet) og den er koblet til strøm. Virker ikke når det kun er huket av for varme samme om den er koblet til strøm eller ikke.
Prøvde også å huke av for begge uten å være koblet til strøm, ville fremdeles ikke varme.

Møller hgsd skal høre med noen i Oslo om det, så komme tilbake til meg. Regner med en softwarefeil
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Nightblue

Sitat fra: Em på onsdag 04. februar 2015, klokken 17:34
Jeg får ikke låst keyless i kulda... Må trykke på nøkkelen til slutt fordi det ikke går.. Låse opp igjen med keyless går da,ettersom det er bare å ta i håndtaket.

Samme her

Gordon Retriever

Ikke snø og is på bilen, altså. Kulden alene slår ut nøkkelfri låsing? :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA