Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

hemi

Fikk min i dag, kom ca 2,5 mil på 25%, var litt stop og kø og ditt og datt

økern > sthanshagen > hosle.

Panduck

Sitat fra: hemi på onsdag 12. oktober 2016, klokken 23:32
Fikk min i dag, kom ca 2,5 mil på 25%, var litt stop og kø og ditt og datt

Du brukte 25% på 25km? Da antar jeg at noen % ble spist til å varme bilen, og at det ikke var vidre økonomisk kjøring. :O

hemi

Mye stillestående kø med varme, og var vel 3-4 stopp på veien, 1 der den ble helt kald, spisestopp med varme osv, vi får se hva dagen bringer :)

Hadde dekk og alt i bilen, så spesielt hard kjøring ble det aldri

elbil2

mlello

Da kommer mitt første innlegg her. Har fulgt med og fått mange gode tips siden i juni :)

Bestilte en Protonic blue i3 Fully charged 8.7. Den ble produsert i går 17.10 og har blitt lovet levering i uke 45.

Rayray

Sitat fra: mlello på tirsdag 18. oktober 2016, klokken 08:13
Da kommer mitt første innlegg her. Har fulgt med og fått mange gode tips siden i juni :)

Bestilte en Protonic blue i3 Fully charged 8.7. Den ble produsert i går 17.10 og har blitt lovet levering i uke 45.

Oooh... Da bør jeg kunne få min før uke 49...... Jeg bestilte samme bil nøyaktig en uke etter deg....... :) :) :) Men selgeren min er en treg nisse, hver gang jeg har mast er det null endring, null info, ikke noe vin, ikke noe produksjonsdato.....kun "du får bilen så raskt det lar seg gjøre", "vi gir beskjed så fort det er noe utvikling".......

UUUUUUTÅÅÅÅÅLMOOOODIG!!!!

Sør

Jeg bestilte 16. september, og fikk beskjed av selger i dag at forventet levering var uke 50.
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

stein84

stein84

Mener å huske at jeg signerte rundt 13 juni...

kln66

Sitat fra: kln66 på tirsdag 23. august 2016, klokken 07:37
Bestilte Charged edition m/standard interiør den 19/8, hos Bavaria Lillestrøm.
Da antydet selgeren uke 50 for levering, basert på en bestilling sendt tidligere samme dag.

Bilen har nå "gått i produksjon", og forventet levering uke 47 :)
Når jeg sjekker VIN på bimmer.work står det "Production date 0001-01-01", antar det betyr at den ikke faktisk er "født" ennå (?)

bjorngb

i3 Fully Charged Protonic Blue - signert 2016-06-20

Rayray

Sitat fra: kln66 på fredag 21. oktober 2016, klokken 16:47
Sitat fra: kln66 på tirsdag 23. august 2016, klokken 07:37
Bestilte Charged edition m/standard interiør den 19/8, hos Bavaria Lillestrøm.
Da antydet selgeren uke 50 for levering, basert på en bestilling sendt tidligere samme dag.

Bilen har nå "gått i produksjon", og forventet levering uke 47 :)
Når jeg sjekker VIN på bimmer.work står det "Production date 0001-01-01", antar det betyr at den ikke faktisk er "født" ennå (?)

Ehm..... noen som vil synse med meg? Er selgeren min lat og gidder ikke sjekke når jeg spør? Kommer jeg plutselig til å få meg en positiv overraskelse og få bil om et par uker? Er det forskjell på levering eller prioritering av forhandlerne selv om de sier det ikke er det? Siste status på min er jo at den skal leveres uke 49, og jeg bestilte i midten av juli... eller er andre selgere overivrige på sine estimat?

For meg som ikke eier tålmodighet så har dette vært en prøvelse....og når jeg nå da ikke får vin Nr eller noen oppdateringer og andre får fremskyndet dato både 2 og 3 uker fra et allerede positivt estimat, blir jeg i hvert fall frustrert...

Luniboy

Vi er nok mest sannsynlig på 'samme båt' fra fabrikken  ;D
Jeg bestilte 12/8 og har også fått leveringstid uke 49, men selger sa den skulle være ferdig produsert i uke 45. Vi får vel VIN # da tenker jeg ....
2017_BMW 94 Ah i3_FC
2018_TMS100D_med alt

kln66

Hvor mange biler produseres pr dag? Ser ut som sist produserte bil er rundt 937330, mens min er på 937700-tallet, altså ca 400 biler til.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA