Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Lars-Arne

Fikk min i dag. Bestilte i midten av august.
BMW i3 Fully Charged Edition 94Ah, Levert 21/11-2016

KapteinLefso

Hvor kjøpte du bilen? Jeg bestilte helt i slutten av august og fikk først beskjed om uke 51, nå 49. Bergen.
2017 BMW i3

Lars-Arne

Jokkhov

Bestilte en FC i uke 38. Fikk idag beskjed om at bilen er på vei, med levering tidlig uke 49. Gledelig
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

Lars-Arne

Det er ingen grunn til å grue seg. Kjempebra gjennomgang av bilen av selger. De satte opp app på iPhone og gjorde alt klart.

Nasatech

Sitat fra: Lars-Arne på mandag 21. november 2016, klokken 19:26
Det er ingen grunn til å grue seg. Kjempebra gjennomgang av bilen av selger. De satte opp app på iPhone og gjorde alt klart.

Det er bra når du ser at de så langt i november har levert 569 biler.

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Ikke alle som klarer å opprettholde gode avleveringer da (les: Tesla) ;)

fluidblack

Bilen har ankommet. Blitt litt prøvekjøring i dag. Jeg er rett og slett imponert!! Tommel opp og full pott fra meg! Gleder meg til å teste den på flere langturer etterhvert :)
BMW i3 94ah Fluidblack

Panduck

Sitat fra: fluidblack på onsdag 23. november 2016, klokken 16:41
Bilen har ankommet. Blitt litt prøvekjøring i dag. Jeg er rett og slett imponert!! Tommel opp og full pott fra meg! Gleder meg til å teste den på flere langturer etterhvert :)

Vi dro på tur til Kristiansand (bor like ved Gardermoen) stort sett rett etter at vi fikk bilen, rett og slett for å dra på langtur :)

Sør

Min bil står nå på kaia i Tyskland (pr i går). Håper den kommer seg på en båt kjapt, og at det ikke er helt kaos i Drammen. Når bilen kommer til forhandleren går det ett par dager før den er klar.

I følge selgeren er det så mye biler som utleveres at det jobbes overtid hver dag for å få ut bilene. Dette må de gjøre for å få plass til nye biler som stadig kommer inn. Han antydet ett par uker til meg, men sikker kunne han naturlig vis ikke være.
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

Rollep

Ja, forhandlerne har det nok rimelig travelt for tiden, 673 i3 registrert i skrivende stund  :)

Selv fikk jeg for 2 dager siden faktura og spørsmål om opplysninger som trengs i forbindelse med registrering og forsikring, så da er den vel rett rundt hjørnet.
2020 Porsche Taycan Turbo
2017 BMW i3

Lileep

Henter bilen i morra kl 16.00 :D bestilte 10.09 og ble forespeilet levering i uke 52. Så er meget fornøyd :D

Nasatech

Sitat fra: Rollep på torsdag 24. november 2016, klokken 10:47
Ja, forhandlerne har det nok rimelig travelt for tiden, 673 i3 registrert i skrivende stund  :)

Selv fikk jeg for 2 dager siden faktura og spørsmål om opplysninger som trengs i forbindelse med registrering og forsikring, så da er den vel rett rundt hjørnet.

Ja, og nå er det allerede 724: http://www.itanywhere.no/Stats.php

Panduck

Sitat fra: Nasatech på torsdag 24. november 2016, klokken 15:49

Passerer vi 1000 biler denne mnd? Har det noen gang vært registrert 1000 av noen type elbil? Noen som vet hva som er toppen?

jkirkebo

Sitat fra: Panduck på fredag 25. november 2016, klokken 08:49
Sitat fra: Nasatech på torsdag 24. november 2016, klokken 15:49

Passerer vi 1000 biler denne mnd? Har det noen gang vært registrert 1000 av noen type elbil? Noen som vet hva som er toppen?

I mars 2014 ble det registrert 1493 stk. Tesla Model S.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

NiiN

Var å hentet min tidligere i dag. Meget fornøyd så langt! Nå gjenstår bare å forstå hvordan alt i bilen og app fungerer  ;D #ilandsproblemer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA