Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Nasatech

Rollep

2020 Porsche Taycan Turbo
2017 BMW i3

Jokkhov

Bil bestilt 23.09 og produsert 08.11. Kunne hente den i dag, men er på jobb så får ikke hentet før torsdag.  Uansett, veldig fornøyd med kort leveringstid og god oppfølging fra selger.
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

Sør

Sitat fra: Jokkhov på fredag 02. desember 2016, klokken 16:15
Bil bestilt 23.09 og produsert 08.11. Kunne hente den i dag, men er på jobb så får ikke hentet før torsdag.  Uansett, veldig fornøyd med kort leveringstid og god oppfølging fra selger.
Tror det må ha vært din som sto inne i butikken når jeg hentet min i dag. Helt lik min. Endelig er ventetiden over  :D
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

odahle

Fikk i dag beskjed om at det fortsatt er ca. 3 mnd ventetid, men at det nok sannsynligvis ville bli i slutten på februar om jeg bestilte snarlig. På Bavaria Forus var det forresten mange biler som stod klare til utlevering!
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

zoddas

Skal hente bilen i dag  :)
Bestilte den helt i slutten av september, så godt fornøyd med leveringstiden. Dieseldyret måtte jeg vente i åtte måneder på  :(

KapteinLefso

Da har vi fått bilen vår. Bestilte 28 aug og fikk den i går. Herlig bil! Fruen stakk av med den på jobb i dag dessverre...
2017 BMW i3

TM

Sitat fra: Leif Erik Gullanger på fredag 09. desember 2016, klokken 14:54
Da har vi fått bilen vår. Bestilte 28 aug og fikk den i går. Herlig bil! Fruen stakk av med den på jobb i dag dessverre...
Gratulerer. Det spørs hvor ofte du får låne den nå som kona har lagt sin elsk på den  ;)

KapteinLefso

Takker! Ja, det kan bli spennende. Heldigvis så har jeg definitivt lengst til jobb, så det gir jo mer mening at jeg kjører elbilen i husstanden.
2017 BMW i3

Nasatech

Hvis registreringen i desember blir enda litt høyere enn den var i november, så kommer BMW i3 til å ta igjen Golf på registreringsstatistikken for mest registrerte bil i år!

BMW i3 ligger på 3609 stykker og Golf ligger på 4673.

Skal mange BMW til og lite Golf-registreringer, men nå som Golf er rett før ny modell så kan det jo være at registreringen bremser litt ;)

TM

Det er lite sannsynlig. Importøren har en god del biler igjen som skal ut på veien, og det vil nok komme nye tilbud på utgående modell før jul. e-Golf vil nok derfor fortsatt være godt representert på registreringsstatistikken i desember.

fluidblack

Hvordan ligger dere an ift levering av ladekabel som har vært forsinka?
BMW i3 94ah Fluidblack

LMOR

Sitat fra: fluidblack på lørdag 10. desember 2016, klokken 00:40
Hvis du mener den blå 3-fase kabelen, så har jeg ikke fått min på bilen som ble levert i august...
På de som leveres nå, følger den med.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

fluidblack

Sitat fra: LMOR på lørdag 10. desember 2016, klokken 07:49
Sitat fra: fluidblack på lørdag 10. desember 2016, klokken 00:40
Hvis du mener den blå 3-fase kabelen, så har jeg ikke fått min på bilen som ble levert i august...
På de som leveres nå, følger den med.

Fikk den heller ikke med på bil som ble utlevert for 2.5 uke siden
BMW i3 94ah Fluidblack

LMOR

Merkelig. Fikk #2 samme uke som deg, og der var den med. Forhandler sa at den hadde vært med på alle bilene de hadde levert ut etter september.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA