Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

streken

Ventetida er over - nå står den finfine i3-en utenfor huset og hviler før rekkeviddetestingen starter i morgen.

Jeg synes det er lenge siden jeg bestilte 26/8, men når jeg ser på leveringstidene andre rapporterer om så skjønner jeg at jeg har all grunn til å være fornøyd. Noe jeg selvsagt også er ;D
2017 Tesla Model S 75D "Store Blå", med alt utstyr og FSD. 73000km etter 32mnd. Tilnærmet feilfri drømmebil 🤩
2018 Husqvarna Svartpilen - for lydens skyld.

Eks:
2013 Nissan Leaf Acenta - solgt i 2015 etter 39307 feilfrie kilometer, de fleste med rekkeviddeangst.
2017 BMW i3 94Ah Fully charged. Kjørte 17000 glade km. Ikke feilfri (forstilling, elektronikk, ulyder, klimaanlegg)

Lileep

Vi bestilte 10.09 og får bilen ila neste uke. Den ankommer Drammen denne uka her :)

jan.lrsn

Stemmer bra i forhold til vår også! Bestillte 16.9, kommer til Drammen i slutten av neste uke.

Smbob

I dag er dagen!
Vi skal hente vår protonic blue, full charged edition i3.
Kontrakt ble signert 4/8 og levering ble estimert uke 47.
Gleder oss til en ny opplevelse når det gjelder småkjøring.
Polstar 2 - estimert levering august 2020
BMW i3 120Ah - 2019 Melbourne Rød
BMW i3 94Ah - 2018 Marathon Edition (solgt)
BMW i3 94Ah - 2016 Protonic blue (solgt)
BMW 525d xDrive

fluidblack

Sitat fra: Smbob på fredag 18. november 2016, klokken 09:19
I dag er dagen!
Vi skal hente vår protonic blue, full charged edition i3.
Kontrakt ble signert 4/8 og levering ble estimert uke 47.
Gleder oss til en ny opplevelse når det gjelder småkjøring.

Tør jeg spørre hvor i landet dere har bestilt?
BMW i3 94ah Fluidblack

Smbob

Detter er hos Sulland i Trondheim.
Bilen kom til byen sist lørdag.
Men jeg skulle ha lakke handling og derfor ble det noen ekstra dager å vente.
BMW 525d xDrive

Haralda

Hva koster lakkbehandlinga og hva består dette av? Og er det Sultand som ordner med dette? Jeg bar helsvart bil i bestilling og tror beskyttelse kan være lurt.

Smbob

Sitat fra: Harald Amundsen på fredag 18. november 2016, klokken 12:36
Hva koster lakkbehandlinga og hva består dette av? Og er det Sultand som ordner med dette? Jeg bar helsvart bil i bestilling og tror beskyttelse kan være lurt.

Det er Sulland som organiserer, men RenBil som utfører jobben.
Jeg valgte Drop Off - Keramisk Lakkbeskyttelse.
RenBil opplyser at prisen er 7000, men bilforhandler har noe rabatt som skal komme meg tilgode.
Litt stiv pris, men valgte å prøve dette på denne bilen og håper det gir et godt resultat.
BMW 525d xDrive

Zuexi

Sitat fra: Smbob på fredag 18. november 2016, klokken 12:58
Sitat fra: Harald Amundsen på fredag 18. november 2016, klokken 12:36

Det er Sulland som organiserer, men RenBil som utfører jobben.
Jeg valgte Drop Off - Keramisk Lakkbeskyttelse.
RenBil opplyser at prisen er 7000, men bilforhandler har noe rabatt som skal komme meg tilgode.
Litt stiv pris, men valgte å prøve dette på denne bilen og håper det gir et godt resultat.
Min er drop off behandlet. Spylte av bilen idag etter 1 uke på veien og ca 250 km tilbakelagt.
Spylte først med såpevann og så renspyling. Var ikke helt imponert. Så for meg at dritten skulle prelle av som vanndråper, vel det gjorde den ikke akkurat. Synes vannet ble ganske "hengende" selv på loddrette deler som dørene. Panser var greit. Preller lettere av rutene som var behandlet med Drop Off for glass, men taket var jeg heller ikke spesielt imponert over.
I regnvær preller det greit av frontruta, mens det blir liggende på taket.

Tenker jeg skal innom å sjekke med de som har behandlet bilen.

TM

Rollep

Sitat fra: TM på lørdag 19. november 2016, klokken 16:55
Hyggelig lesing. 514 i3 hittil i november  :)

http://www.itanywhere.no/Stats.php
Ligger an til litt av en rekord denne måneden, håper min blir en del av den. Burde være gode muligheter ettersom den reiste fra Leipzig 4. november  :)
2020 Porsche Taycan Turbo
2017 BMW i3

LMOR

Venter også på en til, til familen, som var ferdig 4.11. Håper ikke det er blitt kaos i Drammen.

Hvis noen er interessert i et godt bruktbilkjøp (60Ah), send en PM.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Sør

Når dere skriver at den var ferdig 4. november, er det datoen dere finner på bimmer.work, eller har dere fått denne av selger. I følge bimmer.work, så ble min produsert 8. november. Aner ikke hva som har skjedd etter dette.
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

LMOR

Du får nok ikke noe mer info før bilen er fremme hos forhandler hvis du ikke maser litt. Den bil burde være i Drammen allerede eller i løpet av denne uken.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

fluidblack

Yessss! Endelig! Fått bekreftet levering ila et par små dager nå!!!
BMW i3 94ah Fluidblack

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA