Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ok67

#1
Med tanke på selektivitet så er dette heilt rett. Dersom det ikkje er noko problem at det ikkje er selektivitet mellom underfordeling (den i garasjen) og matinga av kabelen til garasjen så kan det benyttet f.eks også 16 A på ladekursen i garasjen. Det bryt nok med vanleg praksis og forskrifter, men om det er ok for brukaren og elektrikaren kan dokumentere det så vil truleg eltilsynet også godta det.
#2
Elbilen i Samfunnet / Sv: Dyrere strøm??
torsdag 19. oktober 2017, klokken 20:41
Eit anna interessant spørsmål er om du med strømselskap meiner kraftprodusentar eller nettselskap?
#3
Kunne ha tenkt meg ein hurtigladestasjon i krysset mellom RV718 og RV715 ved Rødsjøvatnet på Fosen.
#4
Model 3 / Sv: Model 3 blir ikke levert med hengerfeste
mandag 31. juli 2017, klokken 07:43
Sitat fra: fredag på søndag 30. juli 2017, klokken 23:02
Hengerfestet på stasjonsvognen som jeg kjørte før jeg kjøpte Model S ble stort sett brukt til å kjøre ting til "gjenvinningsstasjonen". Alternativ til hengerfeste: http://www.isekk.no/ Mye enklere, egentlig.
Kun om du bur i Bergen, Oslo eller Stavanger.
#5
Sitat fra: Battello på søndag 30. juli 2017, klokken 20:37
Jeg har fått installert egen kurs fra sikringsskapet til en CEE-kontakt i garasjen. Der står det en lader med jordfeilbryter type B. Alle kurser i sikringsskapet har egne jordfeilbrytere unntatt denne kursen. Denne har kun sikring. Jeg ville egentlig ha jordfeilbryter type A i sikringsskapet også på denne kursen, men elektrikeren sa at to jordfeilbrytere etter hverandre ikke er tillatt. Det skrives også her på forumet at dette er et problem, men jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har søkt på nettet for å finne forklaring, men så langt har jeg ikke funnet noe godt svar.

Er det noen som kan utdype dette nærmere eller gi meg en link til en beskrivelse av problemet?

Eg har også sett at enkelte har påstått at du ikkje kan koble ein ekstra jordfeilbrytar/jordfeilautomat etter B-vernet. Eit slikt forbud gir inga meining, eg har også diskutert dette med ein som sit i normkomiteen og han ser heller ikkje at det skal vere noko problem å montere f.eks. ein jordfeilautomat etter eit B-vern.
#6
Iom at bilen også har såpass liten lasteåpning i bakluka så blir den alt for upraktisk utan hengarfeste. Så intet hengarfeste medfører at TM3 fell langt ned på lista.
#7
Model 3 / Sv: Model 3 blir ikke levert med hengerfeste
lørdag 29. juli 2017, klokken 19:17
Sitat fra: cirys1 på lørdag 29. juli 2017, klokken 19:05
Tesla er fremdeles det eneste bilmerket som tilbyr h.feste på en elbil.
Nei, F.eks Renault Kango kan leverast med hengarfeste. Er dog ingen personbil så er nok uaktuell for dei fleste.

#8
Årsaken er rett og slett at det må leggast feit kabel og kanskje oppgradere trafostasjon mm. for å få fram nok effekt til ein hurtigladar. Alle andre kundar som har slike behov må betale for det, dermed er det også rimeleg at hurtigladarar blir behandla likt med andre kundar. Om ikkje er det alle andre kundar av nettselskapet som må ta rekninga.

Løsysinga er kanskje å utvikle ladestasjon med stor batterireserve, som heile tida blir lada med mindre effekt frå nettet. Då kan ein unngår at det blir trekt store effekttoppar frå nettet og kabel og trafostasjon etc kan gjerast mykje mindre og rimelegare.
#9
Kneppelyden trur eg kjem frå ABSen som gjer ein eller annan form for sjekk eller initialisering like etter oppstart. Meiner å ha lest noko om det ein eller annan stad. Har den lyden eg også.
#10
Lading / Sv: Leaf med 6,6kw lader eller ikke?
lørdag 24. juni 2017, klokken 17:18
Sitat fra: Trekkoppbil på fredag 23. juni 2017, klokken 10:33
og mange elektrikkere kan kreve jorfeilvern type B, som du også får kjøpt hos Ladespesialisten.
Det er ikkje elektrikaren som krev det, men forskriftene NEK400 frå 2014.
#11
Skulle ikkje alt bli så mykje bedre for butikkane i Midtbyn no som det vart avgift på elbilparkeringa?

http://www.adressa.no/pluss/okonomi/2017/06/22/Kundesvikt-i-Midtbyen-14903045.ece
#12
Model 3 / Sv: Hengerfeste på model 3?
lørdag 02. april 2016, klokken 15:49
Signerer også gjere eit slikt opprop, hengarfeste på ein fornuftig prisa elbil er det som skal til for at eg kvittar meg med diseldyret.
#14
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Bygge ladekabel
torsdag 15. januar 2015, klokken 11:46
Kan OpenEVSE vere eit alternativ?

https://code.google.com/p/open-evse/
#15
Sitat fra: Marius Engel på tirsdag 13. januar 2015, klokken 20:15
Men sånn i bunn og grunn: Sier nettselskapet ay det er IT-nett, og du måler så usymmetriske spenninger når hovedsikringen din er slått av, da er det helt sikkert jordfeil hos en annen abonnent eller på nettet.
Og den jordfeilen bør raporterast til everkt slik at dei får fikse den. Det er vel krav om at det skal dei gjere innan 14 dagar, om eg hugsar rett. Jordfeil i IT-nett kan potensielt medføre stor brannfare.......
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA