TMS Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Oreo, tirsdag 24. september 2013, klokken 12:57

« forrige - neste »

el-fanboy

Sitat fra: Epleskreller på fredag 18. oktober 2013, klokken 10:51
Jeg opplever det samme.

Spurte om muligheter rundt avbestilling for å ordne vinterhjul selv og få tilbakebetalt innbetalingen. Den delen av purringen fikk jeg ikke svar på. Svarte også for en uke siden at jeg ønsket å legge om på eksisterende felger (som var et forslag fra Tesla), har ikke hørt noe der heller.. bestilt R2

Jeg fikk forøvrig min bil 23/9. Noen som har fått vinterhjul på østlandet som fikk bilen i september?
Ja. Jeg fikk bil 15. sept og vinterhjul forrige uke. Tror de er godt i gang. Mener å huske at han på dekkhotellet sa de allerede hadde levert ut dekk til over 350 TMSer i Oslo.
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

el-fanboy

Sitat fra: notonlyonlybutbut på torsdag 17. oktober 2013, klokken 19:03
Tydelig vis litt hipp som happ hvilke felger man får. Jeg var også og hentet i dag og fikk Cyclone felger (med Hakka dekk), og veldig fornøyd med det
Oslo. BH Emotion 29er, LEAF 2012 & TMS P #1964 VIN#16788, LEVERT september 2013 :D

Cirion

Noen som har fått vinterhjul mee Pirelli dekk enda?

Jeg fikk bilen 20. august, men har ikke fått vintersettet enda.
Fikk en telefon fra en kar som ville "oppgradere" meg til Nokian, men det er alt.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Muffinman

Jeg er blitt lovet at vinterdekkene skal være montert på bilen ved overtagelse 0711. Har valgt R2.

Havebigfun

Sitat fra: Muffinman på fredag 18. oktober 2013, klokken 18:30
Jeg er blitt lovet at vinterdekkene skal være montert på bilen ved overtagelse 0711. Har valgt R2.
Ettersom Tesla har ambisjoner om utlevering av vinterhjul i utleveringsrekkefølgen av bilene betyr  det at de bør være ajour da 8)

Epleskreller

Sitat fra: Havebigfun på fredag 18. oktober 2013, klokken 19:10
Sitat fra: Muffinman på fredag 18. oktober 2013, klokken 18:30
Ettersom Tesla har ambisjoner om utlevering av vinterhjul i utleveringsrekkefølgen av bilene betyr  det at de bør være ajour da 8)

Nei, kan hende de bare bytter dekk på de felgene som kommer med bilen. Det er felger de har manko på. Her skal vi ikke ta noe for gitt, med Tesla så vet vi bare at vi ikke kan stole på tidene de gir..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Muffinman

Jaja, i så fall gud løkk til Tesla å forklare meg hvorfor de har satt R2 på 21" felgene når jeg kommer for å hente bilen. Og ikke minst; hvordan de har fått det til ;-)

Epleskreller

Sitat fra: Muffinman på fredag 18. oktober 2013, klokken 20:13
Jaja, i så fall gud løkk til Tesla å forklare meg hvorfor de har satt R2 på 21" felgene når jeg kommer for å hente bilen. Og ikke minst; hvordan de har fått det til ;-)

Ja, den er litt værre.. De foreslo nemlig for meg å legge om på mine 19" "sommerfelger", jeg ville gå videre med det, men fikk ikke noe svar på den..

Elektrisk siden sept 13

karstrom

Jeg har nå avbestilt Tesla vinterdekkene og får mine nye vinterdekk fra Dekkhallen på Jar til uka.
Det å bli forespeilet vinterdekk en gang i starten av november var ikke godt nok for meg. Stå der med 21 tommerne og nysnø tidlig på en mandags morgen er noe jeg ikke ønsker å oppleve.
Lykkelig eier av en Model S P85

Epleskreller

Sitat fra: karstrom på fredag 18. oktober 2013, klokken 21:10
Jeg har nå avbestilt Tesla vinterdekkene og får mine nye vinterdekk fra Dekkhallen på Jar til uka.
Det å bli forespeilet vinterdekk en gang i starten av november var ikke godt nok for meg. Stå der med 21 tommerne og nysnø tidlig på en mandags morgen er noe jeg ikke ønsker å oppleve.

Gjorde du dette med DES? De tilbakebetaler hele beløpet da?

Elektrisk siden sept 13

karstrom

Sitat fra: Epleskreller på fredag 18. oktober 2013, klokken 21:17

Ja, bare ta kontakt med DES. Ble forespeilet en tilbakebetaling.
Lykkelig eier av en Model S P85

Epleskreller

Da var det gjort, kansellert vinterhjul fra Tesla. Da gjelder det å finne noen som kan selge meg hjul..

Elektrisk siden sept 13

Capriso

Sitat fra: karstrom på fredag 18. oktober 2013, klokken 21:21
Sitat fra: Epleskreller på fredag 18. oktober 2013, klokken 21:17

Ja, bare ta kontakt med DES. Ble forespeilet en tilbakebetaling.

DES?
Model S. P85, Signal rød.

petersv

Dude/dudette som Egentlig Skulle (fiksa det.) :P

Utleveringsspesialist.

Capriso

Model S. P85, Signal rød.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA