Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du?

Startet av Øyvind.h, lørdag 28. september 2013, klokken 03:41

« forrige - neste »

mr.rs4

Samme hos meg, finner ikke noe km/t, kun m/h :-(
Hadde vært kjekt med km/t ::)
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

joda

Sjekk eventuelt under "Prefs" og "Override" valget hva dere har der.

Tror man kan endre ting der, og at default er "From car"..
TMS 85D

Muffinman

Nå har våren vært usedvanlig kjølig, men min Model S og Visible Tesla er i overkant pessimistisk synes jeg...

Tuxedo

Nå har jeg faktisk ennå ikke installert Visible Tesla, men er det vanlig at bilen blir fremstilt som en isbit ved disse temperaturene?  I så fall en veldig kul effekt i brukergrensesnittet ;D
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

cirys1

Sitat fra: eifi på fredag 10. april 2015, klokken 12:37
Noen som vet om det er mulig å sette hastighet til km/t istedenfor mp/h i visible Tesla?
Finner ikke dette noe sted..
Den skal velge det som er valgt i bilen, men visst ikke så kan du gå på "Prefs" og "Overides" og velge det der..  8)

mr.rs4

Sitat fra: cirys1 på mandag 01. juni 2015, klokken 22:42
Sitat fra: eifi på fredag 10. april 2015, klokken 12:37
Noen som vet om det er mulig å sette hastighet til km/t istedenfor mp/h i visible Tesla?
Finner ikke dette noe sted..
Den skal velge det som er valgt i bilen, men visst ikke så kan du gå på "Prefs" og "Overides" og velge det der..  8)
Det er ikke mulig for meg ihvertfall. Får ikke byttet til km/t, står fast på m/h.
Står km/t i bilen.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

cirys1

Sitat fra: mr.rs4 på mandag 01. juni 2015, klokken 22:53
Det er ikke mulig for meg ihvertfall. Får ikke byttet til km/t, står fast på m/h.
Står km/t i bilen.

Hmm.. Merkelig, jeg byttet nettopp farge på bilen siden jeg har foliert den, "no stress", var på de innstillingene som tidligere beskrevet...?

mr.rs4

#232
Her er det et par bilder, og kan se at det riktige innstillinger.

I bilde nr2, kan jeg være litt usikker på. Skal det øverste avhuket være huket av? Den "Use custom Google API Key"
Er ikke hjemme og får testet dette ut, men kan være noe med den?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

aness

Sitat fra: mr.rs4 på tirsdag 02. juni 2015, klokken 02:46
Her er det et par bilder, og kan se at det riktige innstillinger.

I bilde nr2, kan jeg være litt usikker på. Skal det øverste avhuket være huket av? Den "Use custom Google API Key"
Er ikke hjemme og får testet dette ut, men kan være noe med den?

Har samme problem som deg.

Såvidt jeg husker er alt annet i km/t, men alt under trips kommer i mph.

Tipper dette er en bug i Visible Tesla.

cairnz

Elbilist

Øggen

Visible tesla viser bare den eldste bilen. Har jo 2 nå, og er sikker på at jeg har sett muligheten for å veksle mellom bilene en eller annen plass på nettet. Er det fjernet nå?

Guybrush

Sitat fra: mr.rs4 på tirsdag 02. juni 2015, klokken 02:46
Her er det et par bilder, og kan se at det riktige innstillinger.

I bilde nr2, kan jeg være litt usikker på. Skal det øverste avhuket være huket av? Den "Use custom Google API Key"
Er ikke hjemme og får testet dette ut, men kan være noe med den?

0.50.07 ?!
Er dette Windows-versjon?

eifi

Sitat fra: Øggen på tirsdag 02. juni 2015, klokken 09:38
Visible tesla viser bare den eldste bilen. Har jo 2 nå, og er sikker på at jeg har sett muligheten for å veksle mellom bilene en eller annen plass på nettet. Er det fjernet nå?

Jeg har aldri fått til å veksle mellom bilene, men når jeg logger inn, så får jeg spørsmål om hvilken bil den skal vise. Dersom jeg vil ha begge, så bare åpner jeg programmet to ganger.

Øggen

Sitat fra: eifi på tirsdag 02. juni 2015, klokken 14:49
Sitat fra: Øggen på tirsdag 02. juni 2015, klokken 09:38
Visible tesla viser bare den eldste bilen. Har jo 2 nå, og er sikker på at jeg har sett muligheten for å veksle mellom bilene en eller annen plass på nettet. Er det fjernet nå?

Jeg har aldri fått til å veksle mellom bilene, men når jeg logger inn, så får jeg spørsmål om hvilken bil den skal vise. Dersom jeg vil ha begge, så bare åpner jeg programmet to ganger.

Hvilken versjon har du? Win el Mac?

mr.rs4

Sitat fra: Guybrush på tirsdag 02. juni 2015, klokken 11:57
Sitat fra: mr.rs4 på tirsdag 02. juni 2015, klokken 02:46
Her er det et par bilder, og kan se at det riktige innstillinger.

I bilde nr2, kan jeg være litt usikker på. Skal det øverste avhuket være huket av? Den "Use custom Google API Key"
Er ikke hjemme og får testet dette ut, men kan være noe med den?

0.50.07 ?!
Er dette Windows-versjon?
Jepp
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA