Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Documents

Startet av ohh, lørdag 27. juli 2013, klokken 10:47

« forrige - neste »

Teslafrank

Teslafrank

fant:)

Men får opp beskjed at " no vehichles linked to this my tesla account"

Bilen står i Tr.hjem, det vet jeg. Skal hentes på torsdag. Hva vil dette si tror dere?

PAS

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 24. august 2013, klokken 10:11
finner ikke appen på US-appstore. Hva heter den?
Logg deg inn på US app store. Den ligger under Lifestyle seksjonen, Bare søk på Tesla
For å last ned må du ha US apple konto.
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

HABEL

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 24. august 2013, klokken 10:22

Bilen står i Tr.hjem, det vet jeg. Skal hentes på torsdag. Hva vil dette si tror dere?

At bilen ikke er linket opp mot Tesla's inhouse applikasjon med din MyTesla ID enda. Gjøres muligvis ikke før samme dag du får bilen.

De er nok lei av folk som tuter, blinker med lys etc., og ønsker arbeidsro.   ::)
Multi Color Red P85 | VIN 13749 | ALT MINUS PLUS

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

PAS

Sitat fra: Teslafrank på lørdag 24. august 2013, klokken 10:22

Min ble ikke linket før jeg hadde overtatt bilen og enablet appen i control setting og enda gikk det da flere timer før jeg fikk kontakt
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

P85_Norway

Sitat fra: TesLars på torsdag 08. august 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Høgis på torsdag 08. august 2013, klokken 22:48
Noen som aner når Tesla iPhone appen blir tiljengelig i europeisk app store?

Spurte sist gang jeg var på Alnabru for et par uker siden og svaret da var "snart". Tror de satset på å ha det klart til lanseringen i går, men det gikk jo ikke.

Noen har har hørt når denne kommer i Norsk Apple Store?
Jeg bruker den fra US, men den er ustabil......
Tesla M3 Performance

Havebigfun

Utfordringen med appen er at SIM-kortet som er satt inn i bilen mangler telefonnr. Derfor kan man ikke vekke bilen per SMS- slik det amerikanske opplegget fungerer. Hvordan dette løses uten å skifte alle SIM-kortene gjenstår å se  :o

Ojan

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men nå får jeg jammen kontakt med bilen uten at den står til lading. Det kom andre meldinger mens den koblet opp, enn det gjorde tidligere. Kooser seg med enda en funksjonalitet..
P85+ Sep 2013 - Solgt
P85D - Mars 2015

oroeltoro

Har dessverre gått inn i en langt fremskreden Tesla Psykose, fikk bekreftet fra Tesla i Amsterdam nok en gang denne uken at jeg har leveringsvindu sen desember/tidlig januar. Siden My Tesla fortsatt leter etter deler, blir det til at jeg bruker F5 knappen frenetrisk. I tillegg har jeg for lenge siden lastet ned Appèn, og har simultant med F5 på My Tesla forsøkt å få kontakt med bilen og frem til i går kveld fått beskjed om at "no vehicles linked to this my tesla account". Men så plutselig kom jeg inn på kontoen, men får ikke kontakt med bilen.
Kan det være ett tegn på at bilen er produsert?

Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

Tesla85

Nå blir jeg snart gal!  :o  Jeg klarer ikke å opprette en amerikansk konto. Muligheten for å krysse av for "none" på payment er ikke der.... Når jeg velger et kredittkort og legger inn en legal adresse i us sier den at kontoen min ikke stemmer... Ahhhhhh.... Hva skal jeg gjøre? Vente i "2" Tesla uker?  :-\
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Også_Øyvind_H

Sitat fra: Tesla85 på fredag 22. november 2013, klokken 22:07
Nå blir jeg snart gal!  :o  Jeg klarer ikke å opprette en amerikansk konto. Muligheten for å krysse av for "none" på payment er ikke der.... Når jeg velger et kredittkort og legger inn en legal adresse i us sier den at kontoen min ikke stemmer... Ahhhhhh.... Hva skal jeg gjøre? Vente i "2" Tesla uker?  :-\

Jeg installerte appen for et par dager siden. Oppdaterte til siste versjon av IOS først (ellers så fant jeg ikke appen).

Jeg fulgte oppskriften som er lagt ut på FB-gruppen - fungerte supert!

Nuvolari, dette var versjon 1.1.1
10.2013 TMS 85  - solgt
06.2015 TMS 85D - solgt
07.2018 TMS 100D

Woods

Sitat fra: Tesla85 på fredag 22. november 2013, klokken 22:07

http://iphoneguiden.se/topic/guide-skapa-ett-amerikanskt-itunes-konto/

Tesla85

Takk for hjelpen! Nå gikk det! Løsningen var å opprette kontoen fra en pc. Ikke fra iPhone eller IPad.  ;) .
Da skal jeg ut til varm bil :P
Tesla Model S Prefomance
Reservebil: Volvo S 80 T6 -1999

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA