Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i grisgrendt strøk

Startet av Nordtroms, søndag 16. juni 2013, klokken 10:42

« forrige - neste »

laumb

Den gamle tråden ble bare ruskete da "ingen" leste teksten før de trykket, og brukerne ikke fikk endre stemmene sine.

Oppretter derfor ny. Her kan dere endre stemme når dere trykker feil.

S = Signatur-utgave.
R = Roadstereiere.
P = Produksjonsmodell.

Trykk når du har mottatt knapp på "MyTesla" med "Delivery" / "Levering".

Lykke til! ;-)

ArneS

Vel, har ikke fått leveringsknapp enda men etter flere måneder med at bilen er i produksjon fikk jeg i dag en ny status: "Your Model S Signature Performance order has been confirmed"
Vet ikke om det betyr noe for det har vært ulike statusendringer i løpet av disse månedene. Trodde forresten dette var den første jeg fikk etter å ha signert papirene. Kanskje jeg rykker tilbake til start...  :o
P85+ Signature (solgt)
P85DL

frskby

Sitat fra: ArneS på lørdag 01. juni 2013, klokken 09:10
Vel, har ikke fått leveringsknapp enda men etter flere måneder med at bilen er i produksjon fikk jeg i dag en ny status: "Your Model S Signature Performance order has been confirmed"
Vet ikke om det betyr noe for det har vært ulike statusendringer i løpet av disse månedene. Trodde forresten dette var den første jeg fikk etter å ha signert papirene. Kanskje jeg rykker tilbake til start...  :o
Det samme har jeg fått ila natten. Var ikke slik da jeg tok kvelden ved midnatt i går...
Får håpe dette er en positiv endring?
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

Cecilie

Jeg har lyst til å gjette at de har gjort dette for alle EU-bilene nå, som hittil har vært en kasteball i systemet med statuser som ikke stemmer fordi de bare hadde opplegg for status for US-bilene. Så det er lov å håpe at fremtige endringer av statusen faktisk vil være sanne ;)
Tesla Model S #2370 levert 18/11, herlig rød skjønnhet :)

PAS

dette med status endring fra building til "confirmed" er åpenbart en bug og affiserer alle ikke bare EU . På TM forum er det rapportert noen som skal hente bilen i morgen har fått samme endring
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

heimabrygg

Noen som kjenner gangen fra signerte dokumenter til en står der med nøkkelen i hånden?

"Din ordre er bekreftet" -> "Bilen din produseres" -> osv.?

Og ikke minst, når får vi vite konkret leveringsdato? Jeg må bestille garasjeplass på jobb :-)
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

RSandven

Skal vi gå ut i fra at den første S1-250 er den eneste som er en reell registrering/vote?
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Nuvolari

Sitat fra: RSandven på tirsdag 04. juni 2013, klokken 21:54
Skal vi gå ut i fra at den første S1-250 er den eneste som er en reell registrering/vote?

Har den kommet nå?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

RSandven

Er hvertfall en som har voted på første der. Hvis jeg forstod deg rett?
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

sindrej

Har kommet en ny liten håndfull stemmer av folk som ikke har lest tittelen.

DonPedro

Sitat fra: #398 på onsdag 12. juni 2013, klokken 10:06
Har fått VIN nummer i løpet av natten - er det flere som har fått det nå?

Hva er nummeret? (det fem-sifrede tallet til slutt). Hvis du ikke vil gi hele kan du kanskje blanke ut de 1-2 siste sifferne?

Er det forresten noe spes med specen din? 60kWh, ikke-luft, grønn farge e.l.?
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

PAS

EL 22932

Wenche

Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

PAS

Tesla hom page laster normalt, men min "homepage" laster ikke, er under oppdatering . Skjer det noe snart,? andre som merker det samme?
EL 22932

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA